Autor | Subiectul: Body lift 50 mm |
radule, nu ne lasa in ceata. hai scoate-ne la liman. sa o luam pe etape. in ce consta operatiunile. costuri aproximative sau orice vrei tu sa ne ajuti cu stima costinel | |
Aici gasesti raspunsul : | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: costineltanasie din 03.06.2015 11:41:23 radule, nu ne lasa in ceata. hai scoate-ne la liman. sa o luam pe etape. in ce consta operatiunile. costuri aproximative sau orice vrei tu sa ne ajuti cu stima costinel Eu nu ma ocup cu asa ceva, nu am service sau atelier, habar n-am de costuri. Insa, d.p.d.v. al meu, un body lift "bine facut" in Romania lucrului bine facut la o Frontera, inseamna: 1. ridicarea caroseriei fata de sasiu (distantiere + suruburi de calitate, 10 la sport si 12 la lunga) 2. modificarea suportilor si ridicarea barilor de protectie dupa caroserie (barile fiind prinse de sasiu nu se ridica o data cu caroseria) 3. ridicarea motorului si a transmisiei (ce ar mai fi fost daca ai fi facut un body lift de 10 sau 15 cm sau mai mult? schimbi vitezele de sub masina? ) 4. repozitionarea/adaptarea racordurilor, furtunelor etc (unele elemente raman pe caroserie, altele pe sasiu si legaturile intre ele se modifica prin inaltare) 5. modificarea scutului de la cutia de transfer 6. ridicarea rezervorului Cam astea le-as face eu |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
Ca sa postez si eu ca un specialist consacrat in dat cu parerea,cred ca ar mai trebui umblat pe la conductele de frana,cablu si repartitor,coloana de volan,si daca se ridica si motor/cutie trebuie avute in vedere cardanele,care vor deveni astfel mai scurte ar lucra spre maxim de cursa tot timpul. La instalatia electrica si furtune de carburant ar fi mai simplu,ca sunt flexibile si se pot innadi/lungi usor.Radiatoarele nu imi vine acum in cap daca sunt pe sasiu sau caroserie,sau si-si,daca se pot lasa acolo sau ba.Cred totusi ca sunt doar pe caroserie. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Citat din mesajul lui: SATANA_01 din 04.06.2015 10:32:03 Ca sa postez si eu ca un specialist consacrat in dat cu parerea,cred ca ar mai trebui umblat pe la conductele de frana,cablu si repartitor,coloana de volan,si daca se ridica si motor/cutie trebuie avute in vedere cardanele,care vor deveni astfel mai scurte ar lucra spre maxim de cursa tot timpul. La instalatia electrica si furtune de carburant ar fi mai simplu,ca sunt flexibile si se pot innadi/lungi usor.Radiatoarele nu imi vine acum in cap daca sunt pe sasiu sau caroserie,sau si-si,daca se pot lasa acolo sau ba.Cred totusi ca sunt doar pe caroserie. ... de fapt, cardanele devin mai lungi... | |
Pardon..Prea scurte. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
"10 la sport si 12 la lunga" Daca ne referim la B lunga sunt doar 10 .Conductele de frana fata nu prea au de 'suferit',este loc acoloooo, teul de pe puntea spate se ridica cu o tablita de5-7 cm,destul de simplu,partea electrica nu pune probleme,cat despre cutie....nu se ridica deloc,eventual un levier mai lung (nu este cazul la ridicari de cativa cm). La ridicari din suspensie,aici ma refer la ridicari mari,atunci se COBOARA grupul fata si caseta de directie.Intradevar trebuie reglat distribuitorul de frana spate,efectiv se elimina o piesa intermediara.Barele raman jos,totul inseamna alte gauri de prindere.Daca voi avea timp o mai ridic din caroserie inca 3 cm. Acum am 265 75 16 si oglinzile aproape ca trec peste ale unui model standard. Sta bine la drum cu distantiere de 30 mm,dar imi pare rau ca n-am luat de 50mm pt ca jantele mele standard au +38 ,cu un 50mm ar iesi 12 mm in afara. P.S. poza este cu 265 70 16,deci este mai joasa ca acum. | |
Da...Asa se face..! | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Blondinule, eu ma refeream la Frontera A ... si la A, degeaba lungesti maneta ca tot iti loveste (eu am zis cum as fi facut eu la mine, ca sa am garda si unghiuri cat mai mari de atac). Iar la B, sa vezi Frontera lui Iszabi ce bine e inaltata body lift Cat despre coborat grupul (stiu ca asa se face), eu nu l-as modifica ... |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
imi pare rau ca nu m-am exprimat bine cu levierul de la cutie. Nu gasesc poza edificatoare care arata o piesa aplicabila la cutie se ridica livierul si nu atinge. La A este mult mai usor cu caseta de directie cand o inalti,are alt model fata de B.Oricum, constat ca nu ma prea pricep si unde nu te pricepi nu te bagi. In ceea ce ma priveste subiectul body lift se incheie aici. | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
E foarte corect ce spui, iar cu piesa adaptoare la leviere e corect, nu mai loveste ... Eu am zis ca sunt chestii pe care le-as face iar altele nu (sau le-as face astfel). Din pacate, pentru Frontera nu s-au dezvoltat kit-uri de inaltare ca la alte marci ... eu as fi venit cu niste bascule mai lungi, planetare mai lungi, bielete etc, intelegi prea bine ce vreau sa zic ... eu as vrea sa o ridic toata, inclusiv traversele. La mine, la un body lift de 5 cm, furtunul de tur radiator nu mai ajunge, ambele racorduri de ulei nu mai ajung si mai sunt si altele. D-aia am zis ca un body lift nu inseamana doar 10 distantiere si suruburi. |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
| |
Azi............treaba. Cum se da jos bara spate Fronty B ? | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Din ce mai i-mi aduc aminte, se scoate cu tot cu suporţii de prindere, care sunt īnfipţi pe șasiu! Culisează ca şi pe o şină spre spate. Nu are treabă cu caroseria. |
Multumesc ! Cu sfatul tau si cu imaginea cartii tehnice de la Isuzu ma apuc de treaba sa mut bara mai sus,ca dupa inlatarea caroseriei a ramas mai jos. Eu o ridicasem de undeva de dedesupt dar acum nu mai tine smecheria.Trebuie modificat suportul,la cel de pe fata m-am descurcat.La terminarea lucrarii pun poze. | |
Sus ai niste bumbi,jos niste surubele subnutrite. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||