Autor |
Subiectul: Bujie arsa la y20dth/2000 diesel |
|
Raspuns #1 - 17.08.2013 (09:57:15)
Va salut . Se pare ca odata ce au scazut un pic temperat am intampinat prob la bujie arsa .Mi a aparut eroarea in bord , dupa o accelerare sa stins . Pun testerul pe masina si imi da 1635- sistem preincalzire defect-defect general- nu este prezent. Verific releul de bujii si am vazut ca acesta lucreaza, verific martorul din bord si acesta lucreaza, deci cred ca de vina ar fi bujia. Zilele trecute am dat jos releul de bujii pt al pune pe alta masina la o proba , dar totusi nu cred ca ar fi vinovat pt ca pe tester am vazut ca lucreaza . O sa verific bujiile sa vad daca am vreuna arsa si revin .Aveti alte pareri ?Multumesc! |
|
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #2 - 17.08.2013 (09:57:15)
Aici gasesti raspunsul :
|
|
|
Raspuns #3 - 17.08.2013 (18:45:23)
Am rezolvat problema . una bujie arsa !Luni urmeaza sa o achizitionez , BERU si urmeaza sa o pun . Culmea este ca tot una din cele 2 schimbate anul trecut . |
|
KoSmO• Stagiul 1 • Deconectat |
Raspuns #4 - 20.08.2013 (10:08:08)
Gabi, bujiile sunt consumabile si vorbim aici doar de cele incandescente, deoarece sunt folosite decat la pornire, nu si in timpul mersului. Iti garantez ca daca pui o bujie noname sau bosch, beru, champion, etc... durata lor de viata este aceeasi. Eu iti recomand sa nu le schimbi pe toate ci doar pe ce-a stricata. Pe celelalte poti sa le verifici usor daca functioneaza, adica le scoti afara si le pui pe bateria masinii ( plus la plusul bateriiei si minus la minus ) Daca se inroseste functioneaza perfect si mai merge, daca nu necesita schimbare. |
http://www.PowerCars.ro - Catalog piese auto... |
|
Raspuns #5 - 20.08.2013 (15:22:09) - Ultima modificare: 15:25:31 2013.08.20
Ideea este ca bujiile au fost schimbate anul trecut si mi sa parut bizar ca mi sa ars , dar poate a fost una mai slaba. Am pus originale , Beru , caci cu asta sa echipat de fabrica,am zis sa fie tot ceva bun.Da , daca se inroseste toata atunci nu mai este buna , ea trebuie sa se incalzeasca pe 1 cm .O poti verifica si fara sa o scoti afara , cu un fir se pune pe borna plus a bateriei si cu celalalt capat se atinge un pic capatul bujioei , si daca face scanteie bujia este buna , dar in acest mod nu se stie cat de eficienta este bujia ci doar ca lucreaza, nu este arsa. |
|
KoSmO• Stagiul 1 • Deconectat |
Raspuns #6 - 20.08.2013 (16:31:57)
Bujia daca se inroseste 1 cm sau se inroseste toata este perfect functionala. Logica este ca ea trebuie sa incalzeasca camera de ardere pentru a facilita compresia, ba chiar este mai buna daca se inroseste toata deoarece produce mai multa caldura. Aia care este arsa, numai se inroseste deloc, deci necesita schimbare. |
http://www.PowerCars.ro - Catalog piese auto... |
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #7 - 20.08.2013 (16:31:57)
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !
|
|