Autor | Subiectul: Consum crescut |
Salut la toata lumea.Detin un opel astra g caravan 2.0 dti ,16 iar de ceva timp aproximativ 4 luni am observat ca mi-a crescut consumul de combustibil.Filtrul de aer este curat (schimbat in iarna) de tras trage bine ,nu da in nas sau altceva.Am bagat si aditiv in motorina , 2 flacoane la 2 plinuri dar nu s-a intamplat nimic .Care ar putea fi problema? Cei care v-ati mai confruntat cu astfel de problema ? | |
Aici gasesti raspunsul : | |
fa i o diagnoza si spune ne ce valori iti da la debitmetru atat la relanti cat si in turatie la 3000 ture . Eu garantez ca el este de vina1 | |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
eu am avut probleme mari pe partea de consum la 2.2 dti ... problema a fost turbina care s-a dereglat. dupa ce am dus-o la curatat / reglat geometria mi-a revenit consumul la normal. ca si simptom la mine consuma foarte mult la 120 - 140 km /h (cam 12 - 14l/100) ... |
Cat te-a costat curatarea turbinei? Adica toata operatia. | |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
800 ron cu factura si chitanta + garantie 1 an. Au fost schimbate si 2 bucse. Cand am luat-o de la reparatie arata ca noua (curata, vopsita, schimbate suruburi, etc). Mi s-a parut un pret decent. Mentionez ca nu am avut probleme la miez (acel rotor cu palete din centrul ei). Diagnoza a fost gratis pentru ca am facut reparatia tot la el. La mine s-a meritat investitia pentru ca doar din operatia asta mi-a scazut consumul cu 2-4l/100km in functie de viteza/turatie. |
Revin cu o intrebare domnule gabiopel .Daca ar fi problema cu debitmetrul nu ar trebui sa ii scada puterea ? | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Fa-i un consum real, la plin/plin de cateva ori la regimuri diferite de consum si apoi vino cu cifre. Atentie ca si la plin/plin pot aparea diferente, doar tubulatura de la rezervor la buson stocheaza 1-1,5 L, deci nu te opri la primul clik de stop pompa, la alimentare! La 2.0 nu ai voie sa depasesti 7-7.5 %. Eu am max 8% la Frontera cu 2,2(fara remorca, fara greutate)! |
Salutare . Revin cu o alta ''problema''.Am observat cand o pornesc si e motorul rece scoate un fum de culoare albastrui , dar dupa ce se incalzeste motorul totul e normal .Mentionez ca uleiul din baie nu scade .Totul a inceput de cand a dat frigul. E motiv de ingrijorare? | |
Citat din mesajul lui: Cla_Claudiu din 25.10.2014 21:46:37 Salutare . Revin cu o alta ''problema''.Am observat cand o pornesc si e motorul rece scoate un fum de culoare albastrui , dar dupa ce se incalzeste motorul totul e normal .Mentionez ca uleiul din baie nu scade .Totul a inceput de cand a dat frigul. E motiv de ingrijorare? Iti apare martorul spirala in bord cand pui contactul? Ia monteaza un modul care pacaleste ECU si face ca sa intre bujiile mereu dar pina la temperatura de 40 gr si vezi daca mai face sau direct sa modifici cu tech2 plaja la bujii, dar costa ceva banuti .Asta este o problema la y20dth Eu sunt tare multumit de acel modul il am de 2 ani si masina porneste forte usor indiferent de temperatura exterioara. | |
Apare dar se stinge repede .Poate fi si din cauza uleiului?Acum cand i-am facut schimbul i-am pus un ulei mai subtire 5w-30 pana acum am avut 10w-40 .Uleiul este Gm. | |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
fum albastru cu motorul rece egal (de obicei) cu segmenti terminati. dupa ce se incalzeste motorul din cauza caldurii ridicate se dilata si nu mai da fum. parerea mea: verificat compresia pe fiecare cilindru cu motorul RECE ... apoi cu motorul CALD. daca sunt diferente vizibile: segmentare. mai poate fi: - epuratorul de ulei din capac chiuloasa spart, turbina trage ulei din carter, il baga in admisie dupa care in motor. se poate verifica foarte usor: se demonteaza furtunasul care vine din carter in furtunul de aer catre turbina. Daca este umed/are ulei pe el, cea mai simpla rezolvare este sa se anuleze acel furtun. - turbina (miezulsau bucse de ungere) teriminata: isi trage ulei de pe furtunul de ungere al turbinei si il trimite in admisie dupa care il trimite in motor: se verifica daca exista ulei pe furtunul gros care pleaca din turbina. Daca e ulei aici si nu este ulei inainte de turbina ... se duce turbina la reparat (600 - 1000 ron in functie de model si atelier auto) pentru schimbat miezul si bucse ... ar putea fi o legatura la tine pentru ca parca te plangeai si de consum mai devreme ... - gnitura de chiuloasa fisurata (isi trage ulei pe la garnitura din camera de ungere in cilindru) - cel mai putin probabil, daca era garnitura de chiuloasa aveai probleme si cu lichidul de racire ... dar e si asta o varianta. ca si idee generala: iti ajunge ulei in camera de ardere, din cauza asta ai fum albastru! PS: poate fi sigur din cauza uleiului 5w este mai subtire (are grad de vascozitate mai mic) ceea ce inseamna ca se "strecoara" mai usor prin fisuri/crapaturi ... etc. Faptul ca este GM sa nu te incante prea tare ... am o groaza de povesti cu uleiuri "de firma" din reprezentante / originale ... in Romania ti-ar vinde astia si pe mama lor doar sa iti ia banii, asa ca sa nu te culci pe o ureche ca pe eticheta sau mesterul ti-a spus ca e GM, ELF sau alte celea ... |
Claudiu , nu te gandi asa departe , sfatul meu incearca sa pui un pacalici de bujii acel modul este 80 lei , ajuta mult te asigur , schimba capacul de la filtru de motorina , si furtunasele de retur pune gates . lasa uleiul in pace ca nu are de aface si mai vb dupa aia . | |
Cum ii spune acelui dispozitiv si unde gasesc? Furtunasele le-am schimbat recent. | |
Citat din mesajul lui: Cla_Claudiu din 27.10.2014 18:15:16 Cum ii spune acelui dispozitiv si unde gasesc? Furtunasele le-am schimbat recent. 0767112037.-Parca Iulian il cheama vezi ca raspunde ceva mai greu la telefon , dar insista Modul de pacalit bujiile incandescente, sa i ceri si schema de montare , oricum sunt 4 fire mari si late nu ai cum sa le incurci | |
Salut ! A trecut destul timp de la ultimele posturi,insa am o dilema asemanatoare.Mi-a crescut consumul cu aprox 1,5 l,iar masina are momente cand trage ok,si momente cand trage mai slab.Are cineva idee ce valori trebuie sa aiba debitmetrul la relanti si la 3000r/min ? Motorul este x20dth. | |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||