Autor |
Subiectul: Defectiune critica 2 de sistem |
odo• Incepator • Deconectat |
Raspuns #1 - 08.02.2016 (19:34:11)
Salutare! Stiu ca s-a mai discutat despre acest subiect, dar problema unui prieten de al meu sta in felul urmator: prima data a schimbat chiuloasa impreuna cu 9 din cele 16 supape, de atunci au inceput problemele, iar apoi s-a stricat turbo. A schimbat turbina, una la mana 2-a, a mers aprox. o saptamana, in momentul de fata masina scotand o sumedenie de fum alb, dens (asemanator unui incendiu). Am rulat o diagnoza astazi si mi-au reiesit urmatoarele erori:
OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Y 17 DT NumeSistemSauTipMotor: Y17DT Identificare: 1305 Data de fabricatie: STRCB0A
Numãrul codurilor: 3
P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare (01) - Prezent
P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica (02) - Prezent
P1125 - Defecþiune criticã 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte) (05) - Prezent
Atasez si 3 fisiere cu datele inregistrate ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK***
Voi ce parere aveti, turbo defect sau ceva prin motor? Multumesc frumos! |
|
BduCT• Incepator • Deconectat |
Raspuns #2 - 11.04.2016 (22:58:58)
Toate codurile de eroare duc catre debitmetru. Mai ales daca scoate si fum , este clar ca debitmetrul (senzorul MAF) sa dus.
|
|
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #3 - 11.04.2016 (22:58:58)
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !
|
|