Autor | Subiectul: P0130 + Fum excesiv din motor si esapament |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Astra G motor Z16XEP cu urmatoarele probleme (cam la o saptamana dupa ce a fost turata in draci la ITP sa iasa gazele) Masina se tureaza singura cam la 1500 de ture si ramane acolo orice s-ar intampla Coduri de eroare P0130 - 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank I Sensor 1). Fum greu pe esapament si din motor pe undeva pe langa galeria de evacuare Filtru benzina imbacsit, schimbat cu altul nou Eroare de "misfire" la cilindrul 3, desfacut si gasit bujia umeda, curatat pus la loc disparut eroare. Pe luni o sa imi comand alta sonda (aia care era pe masina are 160k km si era si cu 2 fire inadite) + curatat EGR + curatat clapeta de acceleratie + verificat galeriile si aia de admisie si aia de evacurare , dar pana atunci poate ma lamureste si pe mine cineva care e faza cu fumul ala din galerie si din esapament. Deci am mai vazut sonde lambda stricate ... dar fum cum scoate masina mea nu am mai vazut decat la incendii ... imi e si frica sa o mai pornesc ca poate ia foc ... |
Aici gasesti raspunsul : | |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
rezolvat: garnitura chiuloasa praf, semeringuri supape praf, ulei in admisie / evacure, urmeaza sa duc chiuloasa la realiniat/refacut/curatat/reglat + schimbat segmenti pistoane + toata distractia colaterala ce rezulta din asta ... traiasca Oplel :D |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Pacat de avariile suferite, dar poate dupa segmentare nu o sa mai ai probleme. Succes la montaj, si dupa cum ti-am spus si telefonic, mare atentie la ce si cum montezi. |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
ms de incurajari cip. scuze ca nu am stat pe tel azi mai mult dar eram la magazinul de piese si in timp ce vb cu tine ma mai suna si fata de la birou cu alte probleme ... se pare ca atunci cand se aduna se aduna toate odata am facut ceva poze, mi-ar place sa fac un tutorial despre cum se face toata treaba, dar din pacate nu cred ca voi avea timp. macar niste poze cu distractia tot o sa postez |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
aparent toata distractia a pornit de la epuratorul de ulei ... care inca e infundat si dupa ce masina a fost refacuta complet se comporta la fel ca inainte de reparatie ... inca investighez situatia. voi reveni. |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
dupa segmentare + semeringuri supape aceleasi simptome: - ulei pe admisie - ulei pe evacuare - fum gros pe esapament si pe langa catalizator - motor se tura singur pana in 1500 de ture - motor nu mai pornea la cad. investigari ulterioare: - in capacul de chiuloasa este un fel de valva care este pusa exact pe iesirea de la gazele arse din chiuloasa spre admisie. - desfacut valva bucatele in interiorul ei s-a gasit o membrana de cauciuc facuta ferfelitza ... concluzia: admisia sugea (ca un aspirator) uleiul din capac, chiuloasa si motor si inevitabil dadea uleiul in amestecul de benzina / aer inapoi in capul pistoanelor prin supape. reparatie partiala: - tras un furtun separat din capaul chiuloasa spre sub masina pentru a permite evacuarea gazelor arse din chiuloasa - infunadt furtunul din admisie pentru a nu trage aer fals rezultat: masina merge perfect. reparatie finala: cumparat alt capac de chiuloasa nou cu tot cu acea valva pentru ca ea nu vine separat ... intre timp daca aveti un capac chiuloasa de Z16XEP pe acasa si nu aveti ce face cu el as aprecia un pic de ajutor in ideea in care capacul nou este fabulos de scump. concluzie: muncit 3 zile ca boul, segmentat masina degeaba, schimbat semeringuri supape degeaba. concluzie 2: ULEIUL NU AJUNGE IN EVACUARE si ADMISIE DOAR PRIN SEGMENTI si/sau SEMERINGURI SUPAPE cum aveam eu si alti mesteri parerea ... ci si prin acea valva din capacul chiuloasei pe furtunul de gaze arse ... bine de stiut :D drumuri bune in continuare si spor la reparatii. in alta ordine de idei daca are nevoie cineva nevoie de detalii la distriubutie/admisie/evacurare/chiuloasa de Z16XEP sa ma caute cu incredere ca acum dupa ce am desfacut 3/4 din motor bucatele stiu toate celea pe unde sunt ... |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Ce sa zic...., no comment dar prea tarziu. Si eu sunt unul din 'mesterii' care au presupus pierderea de ulei prin 'uzura' motorului, dar se pare ca te-ai ales cu un motor segmentat fara dorinta lui. Nasol, si mai nasol e ca se cheltuie bani. O sa caut pe aici un capac de care ai nevoie, poate gasim. O seara placuta Tudor. |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
nene... noi doi nu suntem mecanici sau mesteri ... suntem invatacei ... asa ca ne excludem. Crede-ma ca am vorbit cu "mecanici adevarati" care au service-uri deschise si repara zeci de masini pe saptamana ca nu ma apucam eu sa desfac tot motorul dupa mintea mea ... in fine. Toata distractia a costat 750 ron nu a fost vreo avere, avand in vedere ca s-a facut segmentare + semeringuri supape + curatare completa admisie si evacurare + garnituri noi cam peste tot nu mi se pare scump ... In plus am mai invatat si noi ceva, deci nu e grava treaba. Bine ca s-a gasit ce si cum si ca s-a rezolvat. Daca dai de capac da-mi de stire ca porcaria aia de valva nu vine singura din pacate |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||