Autor |
Subiectul: P1125-4 |
|
Raspuns #1 - 31.05.2016 (12:45:19)
mi-sa spus ca sar putea sa fie din cauza calculatorului pt ca valva lucreaza pe minus "-" , dupa 3000 de ture nu se mai tureaza merge in gol am verificat furtunul e ok ... iar in bord am aprins (egr) check-ul |
|
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #2 - 31.05.2016 (12:45:19)
Aici gasesti raspunsul :
|
|
Tubel• Incepator • Deconectat |
Raspuns #3 - 31.05.2016 (17:20:27)
Sigur ai electrovalva care actioneaza turbo dusa. Cu masina pornita trage de tija de la turbo daca se misca electrovalva nu funtioneaza.....intre pinul 1 si 2 trebuie sa ai 4-5 ohm . |
|
|
Raspuns #4 - 31.05.2016 (21:49:41)
Deci daca se misca nu fuctioneaza ... si ce trebuie sa fac daca nu se misca ? |
|
|
Raspuns #5 - 31.05.2016 (21:50:46)
Si ce inseamna ohm ? |
|
Tubel• Incepator • Deconectat |
Raspuns #6 - 01.06.2016 (20:20:20)
Legea lui Ohm sau legea conducției electrice, stabilește legăturile între intensitatea curentului electric (I) dintr-un circuit electric, tensiunea electrică (U) aplicată și rezistența electrică (R) din circuit.
Formula matematică a legii lui Ohm este:
I= U/R
I este intensitatea curentului, măsurată în amperi; U este tensiunea aplicată, măsurată în volți; R este rezistența circuitului, măsurată în ohmi.
Daca nu ai cum ce si cum sa masori ce tensiuni si rezistenta se aplica prin firicelele alea nu ai decat sa schimbi electrovalva......verifica si tot traseul de vacum sa nu ai furtune fisurate.
|
|
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #7 - 01.06.2016 (20:20:20)
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !
|
|