Autor | Subiectul: Problema 4x4 |
Cam asta banuiesc si eu,ca se pierde vacuum pe undeva,dupa ce opresc motorul.Nu am avut problema asta pana acum vreo luna,sa zic.Puteam sa o las si 3 zile nepornita,cum ii dadeam cheie,becul verde se stingea la 1 secunda. Ma gandeam la ala care face vacuum,de pe motor,dar are o pozitie ca dracu`nu poti sa-l desfaci ca e inghesuit rau. Mai sapam... | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Aici gasesti raspunsul : | |
nino • Incepator • Deconectat Posturi: 27 Locatia: Otopeni Joined: 03.10.2014 Masina: Opel Frontera 2.2 DTI RS Motor: X22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Salut Dragos, si eu am problema asta de cand am luat masina (aproape 1 an) si banuiesc rezervorul de vacuum de pe scutul din fata! Dupa ce pornesc motorul 5 minute este ok daca-l opresc... vreo 6 ore... Bine, eu am si infundat furtunasul de vacuum care merge la comanda voletilor de la admisie... |
Salut, care ma poate ajuta cu informații: Am un Opel Frontera 2000 motor 2.2 dti, are câteva zile când merg și se aprinde martorul de la motor și nu mai merge turbo și nici turometrul și dacă o las la relantiu motorul se aude cum ar merge un 3 pistoane.înainte când puneam contactul se auzea un suflu mic, un vacuum ceva, când face asa nici vacumul respectiv nu se mai aude. Are cineva idee de cauză ??? Merci | |
| |
@onica-Posteaza problema intr-un singur loc,nu in mai multe topice,cu alte subiecte. Referitor la problema mea de mai sus,am tras de furtunasele de la electrovalve care la prima vedere pareau intregi la capete,si tot am gasit unul crapat.Daca tot aveam masina pe rampa,am scos si furca de pe grupul fata,ne-am jucat cu ea inainte/inapoi,am mai desfacut contactul acela cu bila,treaba e ca merge acum. Nu stiu exact de unde era problema,presupunem ca erau mai multe bube care adunate dadeau ca rezultat becul intermittent la 4x4 si decuplarea incompleta. Deasemenea,ce mi s-a mai parut ciudat e ca la actionarea manuala a furcii inainte/inapoi,cu corpul capsule prins in menghina, ieseau vapori de ceva (ulei probabil)din capsula vacuumatica ce o actiona.Membrana era intreaga,tinea vacuumul,ceea ce m-a scutit de alte cautari. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: SATANA_01 din 15.07.2015 09:21:38 Cam asta banuiesc si eu,ca se pierde vacuum pe undeva,dupa ce opresc motorul.Nu am avut problema asta pana acum vreo luna,sa zic.Puteam sa o las si 3 zile nepornita,cum ii dadeam cheie,becul verde se stingea la 1 secunda. Ma gandeam la ala care face vacuum,de pe motor,dar are o pozitie ca dracu`nu poti sa-l desfaci ca e inghesuit rau. Mai sapam... eeeee ... nu poti ... nu vrei !!! Eu am vrut si am reusit :P ... bine ca s-a rezolvat pana la urma, fara dat pompa de vaccuum jos. |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||