Autor | Subiectul: Probleme pornire y22dth |
Va salut, azi am avut parte de o surpriza din partea FRONTEREI mele si anume: Cand am incercat s-o pornesc dimineata (cam 7grade celsius), dupa ce a pornit motorul...a mers vreo 10 sec., dupa care...s-a oprit. Am reincercat pornirea lui, insa dupa indelungi insistente (am data la automat de inca vreo 5 ori-insistent), s-a sinchisit sa porneasca, insa cu foarte mult fum , mici oscilatii ale turatiilor si cu plafonarea acceleratiei la 2300-2400 rot./min si cu simbolul galben al motorului aprins permanent. Lasata vreo 5 minute pornita, apoi oprita...din momentul repornirii dispare simbolul cu pricina si reapare din moment ce incerc s-o accelerez, evident plafonandu-se tot la 2300-2400 rot./ min. Luni voi merge la service cu ea, o vor pune pe tester si sper sa aflu cat mai exact despre ce ar putea fi vorba...insa pana atunci rog colegi care au mai patit asa ceva, sau au habar cam ce ar putea fi ...sa ma ajute cu ceva pareri, multumesc! | |
Aici gasesti raspunsul : | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Faptul ca porneste si se opreste dupa ceva timp arata clar o dezamorsare in zona filtrului de motorina. Nu e dezamorsare pe motor ca atunci trebuia sa nu porneasca direct, cel mult pornire si oprire instantanee(2-3 sec). De aici poate si restul problemelor. Schimba-i filtrul de motorina si fa-i un test de compresie. De regula capacul filtrului cedeaza in mufa de la preincalzire. La Frontera, datorita pozitiei filtrului, e destul de greu depistat defectul. Tocmai de aceea am in plan modificarea pozitiei filtrului si aducerea lui in compartimentul motor, cum este si normal. CRED CA NU AM FOST PREA PERTINENT IN EXPLICATII!!! Eugen stieee! |
Citat din mesajul lui: cip077 din 23.02.2014 00:23:39 Faptul ca porneste si se opreste dupa ceva timp arata clar o dezamorsare in zona filtrului de motorina. Nu e dezamorsare pe motor ca atunci trebuia sa nu porneasca direct, cel mult pornire si oprire instantanee(2-3 sec). De aici poate si restul problemelor. Schimba-i filtrul de motorina si fa-i un test de compresie. De regula capacul filtrului cedeaza in mufa de la preincalzire. La Frontera, datorita pozitiei filtrului, e destul de greu depistat defectul. Tocmai de aceea am in plan modificarea pozitiei filtrului si aducerea lui in compartimentul motor, cum este si normal. CRED CA NU AM FOST PREA PERTINENT IN EXPLICATII!!! Eugen stieee! Am avut capacul de la filtrul de motorina schimbat inclusiv filtrul acum o saptamana ...aceeasi problema ca la toate, acum nu mai pierd motorina pe nicaieri, ti-am zis nu imi lasa impresia de dezamorsare, acum porneste, insa rugamintea mea e sa-mi insiruiesti tot ce mi-ai zis telefonic in ceea ce priveste EGR-ul-cum pot ajunge la el si...am vazut eu, peste acel capac trec si conductele de alimentare a injectoarelor(corect?) ...deci va trebui sa le demontez si pe alea, nu? Te rog sa-mi scrii detaliat (ca si cum as fi pictor )si voi urma procedurile intocmai. Sunt satul de mecanici de rahat. Astept un raspuns ori aici, sau pt. a nu plictisi pe mesaj privat, sau mess. Iti multumesc anticipat, toate cele bune! P.S. Daca la vanzare nu aveam nevoie de sfaturi, la reparatii sunt convins ca am multe de "aflat" de la tine! | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
'Pictore', ai aici tot ce-ti trebuie. E de la un 2.0, dar e identic cu ce ai tu nevoie. Spor la vizionat! ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** (salut pe colegul @mariusgmg, pe aceasta cale!) sau aici ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** sau aici ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** Mai vrei? E destul de clar? |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Asta va trebui sa fac si eu la mine ... iara am tone de ulei pe admisie. In plus voletul ala care imi lipseste imi provoaca zgomotul de tractor si limp mode in turatie medie. (eu am doar 3 clapete din 4 in admisie ...). In plus o sa anulez si furtunul de la gazele arse din capacul de chiuloasa pentru ca pe acolo vine uleiul in furtunul care da din filtru in turbina. |
Dom'le, n-am cuvinte!!! Ceea ce mi-ai trimis e mai mult decat edificator ...chiar si pentru un poet, deci pt. un pictor "floare la ureche"! Ca si ajutor la vanzarea masinii, ma abtin, insa ca si cunoscator si OM ..JOS PALARIA!!! Iti multumesc prietene, ti-am urmat indicatile indeaproape si a functionat precum mi-ai zis, sunt unul din norocosii care te-au cunoscut, toate cele bune(scuze de off)! Celor care au dileme in ceea ce priveste buna functionare a unui autovehicul, incercati cu Cipri, s-ar putea sa trageti lozul norocos. P.S. Dar vom ramane "rivali" pana ne vom impaca la o cana cu vin, inca o data ITI MULTUMESC! | |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
terminat de scos namolul din admisie ... taiat furtunul care da din capac chiuloasa inspre turbina (pe care isi tragea turbo ulei din motor exact cat voia muschiul lui), reparat volet. alta masina! vin si eu cu multumiri pentru ciprian, jumatate din ce stiu acum despre masina asta am invatat de la el! |
Citat din mesajul lui: 77BBA din 25.02.2014 00:18:24 terminat de scos namolul din admisie ... taiat furtunul care da din capac chiuloasa inspre turbina (pe care isi tragea turbo ulei din motor exact cat voia muschiul lui), reparat volet. alta masina! vin si eu cu multumiri pentru ciprian, jumatate din ce stiu acum despre masina asta am invatat de la el! Si eu patesc la fel cu frontera doar ca a mea scoate si fum la rece oare ce ar putea fi ?? Compresia am masurat-o si mi-a iesit 24 pe toti cilindrii. Pierd foarte mult ulei si nu stiu cauza poate ma puteti ajuta ca am fost la foarte multi mecanici dar degeaba | |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||