Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 23.12.2013, ora 21:25:21
Care gaură?
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 23.12.2013, ora 21:10:47
Bună treabă cu ucenicia asta! Dar nu înţeleg, ai folosit şi cornier şi profil U?
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 23.12.2013, ora 21:00:41
Printre caltaboşi şi cârnaţi, am pus şi MRL-urile la semn, şi le-am făcut şi proba = tot mai scapă, dar mai mult la vale. Ce poate să însemne asta? La unul am şaibă, la unul nu, atât a permis siguranţele din planetară.
O seară bună!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 23.12.2013, ora 20:49:45
Vrem şi-o poză cu uşa închisă, din spate.
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 23.12.2013, ora 18:54:35
Cip, ţine aproape, că-ţi ia CT faţa!
Raspuns la subiectul cumpar 1 janta aliaj opel frontera la data 19.12.2013, ora 22:28:39
În varianta "cu cauciuc", dacă vrei să-l foloseşti, nu strică să dai dimensiunile celor de pe maşină, nu se ştie când ai nevoie de el în 4x4 şi contează.
Acum te las, o seară bună!
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 19.12.2013, ora 21:48:10
... şi atunci pa forum, cuplează singură şi-n H, şi-n L, şi cu ambreiaj, şi fără . Glumim, nu dispera, sunt oameni aici care chiar ştiu multe, se pricep cu adevărat şi sunt şi disponibili, poate nu au acelaşi timp să intre pe aici.
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 19.12.2013, ora 19:37:55
Nu renunţa, trebuie să se "trezească" şi cei cu A-uri. Eu aş vrea să apăr onoarea în a răspunde promt, dar chiar nu sunt în măsură, eu lucrez cu maşina mai puţinn tehnic, şi mai mult după ureche,dar... ŞOFEREŞTE vorbind, cred că, dacă simţi maşina şi cîtuşi de puţin mecanismele din ea (chiar dacă nu le înţelegi în amănunt pe toate)poţi să încerci si să testezi cuplarea pe viu, fără să strici ceva, sau să-ţi fie frică.
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 15.12.2013, ora 20:29:20
Salutare!
După principiul,ai grijă cu ce glumeşti, că s-ar putea să ţi se întâmple,(a se vedea puţin mai sus)
mi-a venit şi mie rândul la celebra şaibă de MRL.
Pe scurt, am forţat, a trăznit, am găsit siguranţa cap planetară sărită. Am pus-o la loc şi am crezut ca-m rezolvat, dar tot mai pocnea, aşa că am băgat o şaibă de 1 mm, am pus siguranţa la planetară fără şăibuţa de lângă ea ,că n-a mai fost loc şi tot mai trăzneşte, ce-i drept mai rar. Citind pe "dincolo" despre subiect, aflu că: "MLR-ul automat nu se montează în orice poziţie, ci la semn", ceva de genul
N-am ţinut cont de aşa ceva, oare să aibă atâta influenţă treaba asta încât să scape MRL-ul ?
O seară bună!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 14.12.2013, ora 23:00:08
Citat din mesajul lui: klavs din 14.12.2013 20:04:42
Apropos de inaltare cu distantier (Cip & Bogdan):
1. Pe spate se ridica puntea? Deci grupul ramane la acelasi nivel?
2. Pe fata, prin ridicarea din barele de torsiune, grupul urca?
Care este avantajul real, asta incerc sa inteleg.
1. Pe spate indiferent ce faci puntea si grupul raman la acelasi nivel -punte rigida- grupul face parte din acelasi bloc cu ea. Cu distantierte nu urca nici una nici alta.
2. Da, urca.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 13.12.2013, ora 18:17:47
A făcut-o şi acum o ascunde... sunt două variante, ori nu vrea să dea "patentu" la nimeni, ori îi e ruşine cu ea.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.12.2013, ora 17:49:12
Bravo, felicitări ptr. reuşită, cred că e suficientă "cocoţarea", dacă nu mai dai cu troliu şi cârligul de jos la fiecare şanţ e super OK. Aştept o poză, mă roade curiozitatea.
Raspuns la subiectul Frontera A & Astra G la data 10.12.2013, ora 19:51:33
Aşa este, a suferit doar puţin la urechile de prindere, dar lovea portiera în ea şi a trbuit s-o dau jos să le îndrept. Eu am făcut o tubulară de10 T, scurtă să nu dea de roată şi în cinci min. sunt jos, dar atunci am zis că-s atent şi-am dat unu jos într-o secundă... gata cu tot cu aripă
Raspuns la subiectul Frontera A & Astra G la data 08.12.2013, ora 19:33:54
Faină poză, cred că puştii acum ţi-ar fi îndoit capota la astra, de aceia ţi-ai luat Frontera
Acum, ca să revin la acareturile mele, am să-mi permit un sfat ptr. cei cu maşini neînălţate şi umblă pri păduri: demontaţi preşuleţele de cauciuc de pe aripi (nu e mare lucru), la o manevră în spate, o buturugă ascunsă în frunze le poate jumuli şi dacă sunt prinse bine trag după ele şi aripa.
Am păţit-o!
Raspuns la subiectul Condusul ( in) Off-Road la data 24.11.2013, ora 20:47:25
Dar, cel cu Pajero. Clar unghiul de abordare e greşit, dar dacă n-ar fi forjat inutil şi ar fi încercat uşor, pas cu pas, pe reductor, oare ar fi trecut la acel unghi?