Citat din mesajul lui: alex001 din 06.02.2017 22:58:14
Colegii, după Cum spune și titlul dețin un opel astra g caravan, an 2000 motor y20dth. Problema care persista de ceva timp este aceea ca nu trece de viteza de 130 km/h...când ajunge la acea viteza se aprinde check engine și da în nas, nu mai trage, cu accelerația la podea, viteza scade. pana la acea viteza masina merge foarte bine, trage fara probleme nu are intreruperi sau ceva de genul la accelerare. Care sa fie problema? Ce sa mai verific/schimb? Menționez ca am pus debitmetru nou, egr nou, senzor presiune turbo nou, galeria de admisie curățată și tot așa face. Am schimbat și electrovalva de comanda turbo și nici o diferenta (menționez ca a fost din dezmembrări). Îmi da 3 erori, și anume:"P0100", "P0105" ,"P1100", poate știți sa mă sfătuiți cumva. Mulțumesc!
Buna seara, aceeasi problema am avut si eu pana zilele trecute, la mine murea la 125KM/h. Problema a aparut dupa perioada de inghet total cand am stat ore in sir cu motorul pornit sa am cald in masina si nu am mers cu mai mult de 70 km/ora,rareori, timp de mai bine de o luna. Am consumat cam trei rezervoare de motorina super OMV si in final cand s-au deszapezit drumurile am constata o lenevire, in plus aceasta problema a mai conincis si cu un plin de motorina de la Petrom din cea de 6,61 lei. Practic cum am bagat motorina de calitate mai scazuta.
La mecanic am cautat sa verificam ce suspectam eu:EGR(a fost ok)erori pe tester(niciuna) suspectam si o problema de parte electrica deoarece cand semnalizam , puneam avariile, sau mai aprindeam din lumini, motorul incepea sa aiba un ritm imperceptibil neregulat, si am tot masurat alternatorul sa nu fie in afara parametrilor(la fel si problema cu aritmia motorului a disparut dupa interventia mecanicilor).
Mecanicii au verificat EGR, schimbat Ulei la motor si filtru, si verificat filtru motorina aproape nou maxim 3500 km schimbat cu 3 luni in urma. Filtrul de motorina parea sa contina silte lichide decat motorina, Nici o alt interventie la partea de motorizare.
Dupa ce am facut proba, functionare total schimbata, putere cat cuprinde, niciodata nu s-amai aprins sonda in perioade cam 10 zile de cat tot o larg cat pot de mult.
Eu suspectez ca de vina a fost motorina, filtrul de motorina plin de muci, si uzura maxima a uleiului de la motor. Interventia mecanicului a coincis fix cu rezervorul pe rosu sonda aprinsa si un alt plin OMV motorina super.
Am uitat sa mentionez ca am schimbat si filtrul de aer, nu arata nici el prea bine, masina fiind folosita in agricultura.
Poate te ajuta daca schimbi filrul de aer, curati sau schimbi pe cel de m otorina si mai dai o verificare la uleiul de la motor, in loc sa schimbi la ghicieala tot ce iti cade la mana. Astea oricum sunt consumabile. Si incearca si cu o alta motorina, la fel nu te poate baga la cheltuiala inutila.
Succes