Raspuns la subiectul RUBRICA ,, VREAU SA STIU,, la data 15.01.2014, ora 21:47:08
Salut Costinel, nu sunt expert dar uite ce am priceput eu:
1. cand cuplezi pe greu, pe fata se invart planetarele in gol si trage spatele pe greu (avantaj fata de cei cu blocaje automate), cand cuplezi pe usor, se invart planetarele in gol si mergi normal cat vrei si pe unde vrei, cu uzura si zgomotul aditional la pachet, dar fara folos.
2. cand cuplezi pe greu, ambele punti trag pe greu, pe usor la fel (ai tractiune 4x4 si nu se recomanda plimbarea pe teren cu aderenta).
3. am auzit sfaturi sa dau inapoi, ca ar mai putea ramane agatata o planetara, totusi eu nu dau inapoi si nu mi-a trosnit nimic niciodata.
4. aceeasi intrebare am pus-o si eu si asta mi s-a raspuns:
"E la fel ca la ARO. Cuplam MRL-urile si cand vroiam sa cuplez fata (din maneta) o bagam pe liber, apoi din 2H in 4H (pe drum drept, nu virat) si iar in viteza. Niciodata nu se trece din 4H in 4L sau invers in mers."
"Daca ai MRL-uri manuale, dupa ce le cuplezi poti trece din 4x2H in 4x4H si invers in mers, cu conditia sa ai diametrul rotilor egale, sa mergi drept si sa nu fi in patinaj (d-aia e recomandat sa apesi ambreiajul).
Din H in L si invers, cred ca se stie se face doar de pe loc. "
"... cu MRLurile cuplate, poti schimba din 2x4 in 4x4H apasand ambreiaju si crede-ma ca nimic nu se va intampla, puntile fiind sincronizate ca viteza de rotatie; sau daca rotile merg drept si niciuna nu patineaza, poti schimba si fara sa apesi ambreiaju, la fel, viteza rotilor fiind sincrona."
Inca nu am incercat manevra cu cuplarea/decuplarea 4x4 in mers.
6. Contraindicatii la punctul 4 + nu se merge in 4x4 pe asfalt uscat sau teren aderent - nici nu ai nevoie. Daca totusi o faci, impotriva oricarei logici, mergi drept, nu lua curbe.
7. Cat sa n-o rupi. Unii recomanda max 80 in 4x4 Hi, max 40 in 4x4 Lo. Eu recomand bunul simt.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 13.01.2014, ora 17:52:24
De-aia nu am ridicat decat 30 mm, sa nu afectez prea mult telescoapele. Franele sunt tun. O sa verific totusi repartitorul de frane si cursa amortizoarelor in weekend. Merci de avertizare.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.01.2014, ora 20:05:59
1. Originala:
2. Body lift 30 mm:
3. Inaltatoare arc 30 mm:
Inaltatorul nu se vede nici de-al naibii:
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.01.2014, ora 14:17:14
Rezultat final BL 30mm, SL 30mm:
Mai am de pus pragurile unde trebuie si bulbar-ul. Distantierele nu se vad. Poate la flexare.
A crescut putin balansul, dar nu este cine stie ce.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.01.2014, ora 23:58:52
Citat din mesajul lui: Andrei_vl din 11.01.2014 23:48:31
...deci, de ce nu se pun jos?
Sa nu se invarta (sara) arcul.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.01.2014, ora 23:56:24
Citat din mesajul lui: costineltanasie din 11.01.2014 23:44:00
vrem fotografii si mai ales vrem preturi pe etape si total
Cazul meu:
1. Body lift 30 mm - piese + manopera gratis, timp de executie 2-3 ore. Etapele sunt mai in spate pe topic.
2. Mascare gap caroserie bare - bandou autoadeziv 30 lei, manopera gratis, timp de executie 4 ore. Etapele tot pe topic.
3. Ridicare din inaltatoare + bare torsiune - 280 lei ambele inaltatoare cu transport (daca aveam cotele, erau si astea gratis), manopera gratis, timp de executie 3-4 ore cu toate reglajele. - vezi link UK.
Poze maine. Pentru orice nelamurire... nu ezita sa intrebi.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.01.2014, ora 23:45:46
Si-au dat altii seama inaintea mea. Al meu mecanic mi-a explicat telefonic 15 minute ca la prost de ce nu se pun pe punte ci se pun sus. Sunt cam atehnic, dar m-a convins. Bravo lui! Iar ca dovada, link-ul de la englezi.
Raspuns la subiectul proiectoare led la data 11.01.2014, ora 23:40:08
N-arata prea rau pozitiile. La o bara de 120W m-am uitat si eu, dar mi-e ca mi-o "sperie" bagabontii.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.01.2014, ora 22:55:55
Uitati ce mi-a trimis persoana care mi-a vandut inaltatoarele:
http://www.fronteraowners.co.uk/viewtopic.php?f=32&t=28906
Mai sa ma cert cu mecanicul meu, ca a zis ca jos nu mi le monteaza nici mort. Foto nu am, masina este gata, dar o iau maine. Nici nu vor fi foto, am inteles ca inaltatoarele nu se vad. Dar cine stie...
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 11.01.2014, ora 22:48:18
Stiu ca este foarte util un troliu, de-aia nici nu am desconsiderat ideea. Doar ca prioritizasem altfel. Se va pune si troliu pe acaret. Acum sa vad de care. Ca eu il vreau cu plasma, sa fie usor si la juma de pret.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.01.2014, ora 09:29:41
Apropos, inaltatoarele se monteaza in partea de sus a arcurilor, nu? Jos pe punte nu se potrivesc. Acum sunt cu masina cracanata in curte.
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 11.01.2014, ora 09:27:52
Salut Cip, nu sunt dezumflat si nici NU voi vinde Frontera. Nu am ce sa fac cu un 4x4 adevarat, iar blocantul si troliul sunt mofturi... am mai spus. Voi studia posibilitatea schimbarii puntii spate cu una de B. Daca merge, bine, daca nu, la fel. Asa cum este masina, pentru mine este suficient. Indeplineste conditiile pe care i le-am pus cand am cumparat-o.
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 10.01.2014, ora 21:13:16
... dar parca mai ieftina o punte de B si un Truetrac. Si nu in ultimul rand mai facil de gasit. Momentan o las balta. Revin pe subiect in primavara. Multumesc celor care au incercat sa ma lamureasca cu ce am de-a face!
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 09.01.2014, ora 21:10:55
Pai o punte spate de B fara LSD, sa-i pot instala Truetrac.
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 09.01.2014, ora 18:44:46
De B Sport benzina?