Posturile utilizatorului nino

Raspuns la subiectul Frontera_ATK la data 13.02.2015, ora 13:00:14
Deja m-ai inscris Cip! Multumesc!
Raspuns la subiectul Frontera_ATK la data 12.02.2015, ora 21:59:27
Salut, va prezint si eu Frontera mea. Model B in 3 usi RS, an 2000, motor 2.2 DTI X22DTH 116CP. Masina a fost achizitionata de la un fost membru pe CO si aici cred, Ovidiu Iftimie, din Botosani, la 219.000 km, in luna octombrie 2014. Azi, cand scriu, deja am parcurs 6000 km cu ea.
Masina nu are ABS, are LSD pe spate, are kit de inaltare +4,5cm de la Ironman 4x4 (cca 800 Euro...) si chip de putere legat direct in pompa de injectie, nu stiu cati cai are in plus, nu am avut curiozitatea la DynoTest, ce pot spune e ca merg constant pe autostrada cu 140 km/h si trage pana pe la 160 km/h fara sa ma rog (prea mult..) de ea. Consum (conduc sportiv) = 10 l/100 km...
Ce probleme am avut la ea:
- un rulment slabit pe fata, rezolvat usor;
- toate burdufurile de la planetare rupte; au fost inlocuite;
- am gasit destul de greu ulei pentru LSD (Castrol Syntrax Limited Slip 75W140), am schimbat tot ce inseamna uleiuri si filtre;
- pornirea grea la rece a fost rezolvata aproape total prin schimbul bujiilor la Bunicu' in Urziceni, baterie Varta Silver 74 Ah 780CCA (parca), curatare contacte de masa, si resoftare la DiBas cu ultimul update de la Opel special pentru imbunatatirea pornirii la rece;
- un proiector ceata de ceata spart, a fost inlocuit cu unul sh si am schimbat tot ce inseamna becuri pe fata;
- becurile de la numarul din spate nu functionau, nu venea curent pe firele respective (sigurantele ok...), am tras de la un fir care vine la pozitiile spate;
- reglajul la comenzile de aer - pozitie ventilatie din interior mergeau greu si mecanicul care a lucrat la ele le-a rupt... comenzi inlocuite cu sh; de asemenea toate beculetele din bord au fost inlocuite; nu am avut probleme cu ceasurile de bord, vechiul proprietar a avut grija sa le reconditioneze;
- un fir de la senzorul 4x4 de pe puntea fata rupt (mi-a mancat zielele, EDS serviceopel l-a gasit si rezolvat...).
Ce am imbunatatit:
- am scos filtrul sport si am pus unul normal;
- am trecut de la 10W40 la 5W40;
- am pus 2 praguri (scarite) laterale originale (nu stiu daca e o imbunatatire, poate doar la aspect...).
Ce probleme are:
- bucse fata brate superioare si inferioare (o bucsa originala porneste de la 120 RON - se gasesc numai pe original, sunt 8!!!) - una din ele e uzata mai rau...; pivoti superiori si inferiori, bielete antiruliu, bielete directie, capete de bara - toate au un inceput de joc, nu stiu daca reusesc sa le schimb pana la FF2015...
Si (singurele deocamdata) 2 poze:

Imagine


Imagine
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 07.02.2015, ora 19:29:17
Ca incepator, va rog detalii legate de cauciucuri, avand in vedere ca vreo 300 km sunt pe sosea... trebuie ceva dedicat acestui traseu? Ma gandisem la cazare la pensiuni in jur, dar as vrea sa campez alaturi de voi - n-am mai fost "cu cortul" niciodata -, care este minimul de dotari si accesorii necesare?Emoticon
Raspuns la subiectul Problema 4x4 la data 02.02.2015, ora 19:35:15
Rezolvata prin amabilitatea si priceperea celor dela EDS Service Opel! Problema, descoperita de electricianul lor, pe care l-am vazut deosebit de priceput, a fost dezizolarea firelor de la senzorul de pe puntea fata (se pare ca e una din "bolile" lor). S-a mai schimbat un furtunas de aerisire reductor si s-au curatat contactele electrice din acea zona. Ii multumesc si lui @maiandrei pentru incercarea de scanare, dar din pacate sistemul (controller-ul) 4x4 nu comunica cu mufa de diagnoza (nu are nici un fir de conexiune)!
Raspuns la subiectul Problema 4x4 la data 24.01.2015, ora 11:45:36
Multumesc Tudor, cred ca ai dreptate, fie un senzor e pe duca, fie un actuator vacuumatic de pe fata deconecteaza (trage) furca datorita uzurii in pistonasul corespunzator... O sa vad daca reusesc un scan si o diagnoza corecta la serviceopel.ro (EDS Team, maiandrei...).
Multumesc inca o data, va tin la curent cu aceasta problema.
Raspuns la subiectul Problema 4x4 la data 24.01.2015, ora 09:35:20
Multumesc @77BBA, am citit linkul indicat de tine dar nu am regasit concret problema mea, sistemul descris l-am inteles... Emoticon
@alextoader, nu stiu mai nimic de pe powerbox-ul instalat pe masina (nu am facut un test dyno Emoticon), asa am luat-o, pe cutiuta scrie ceva de Italia an 2000 (2.2 DTI SWB, masina a fost cumparata prima oara in Italia in 2000... by-the-way, nu are ABS Emoticon dar proprietarul anterior i-a pus kit de inaltare +4,5 mm Ironman Emoticon ...), inclin sa cred ca a fost montata odata cu cumpararea initiala a masinii... Ce pot spune e ca trage foarte bine, ajung destul de repede la 150 km/h si pare ca ar mai vrea... Consumul e 10/100 km, fie doar prin oras, fie mixt la drum lung (60 km/h in localitate, 100 in afara, 140 pe autostrada constant cat-de-cat), conduc sportiv cu accelerari bruste Emoticon ...
Revenind la problema mea, pe vacuum as cam da vina, dar nu stiu ce sa mai verific, n-am gasit nici un furtunas defect... Emoticon
Raspuns la subiectul Problema 4x4 la data 23.01.2015, ora 20:36:40
Salut,

Am si eu (cred) o problema: 4x4 (HIGH) functioneaza normal pana in momentul in care accelerez mai puternic (Frontera 2.2. DTI SWB cu power box montat..), cand becul 4x4 clipeste rar (2Hz?)... Isi revine dupa cativa metri in mers sau dupa cateva secunde, uneori mai greu cu decuplare si cuplare buton... Actuatorul (motorasul electric ...) de pe cutia de transfer a fost demontat, verificat si functioneaza corect, mecanicul spune ca sistemul 4x4 nu se deconecteaza la acea clipire a becului (nu se poate verifica acest "defect" decat cu masina in mers, n-am apucat sa fac test pe zapezile care au fost...). Ce credeti ca poate fi: cauciucurile sunt aceeasi marca si dimensiune (toate 4) dar pe fata sunt mai uzate (au profil cam 3-4 mm), pe spate sunt noi; furtunasele de vacuum sunt "ca noi" - silicon albastru...; sa fie totusi vacuum-ul (la accelerare puternica acesta scade ca valoare din cate stiu eu...) sau senzorul de pe cutia de transfer? Am cautat pe toate forumurile din UK si Australia si nu am gasit pe cineva cu aceeasi problema... Repet, la mers absolut normal, cu accelerare decenta, nu am probleme, decat la accelerare puternica si la accelerare pe drum foarte denivelat si alunecos...

Multumesc anticipat!
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 18.01.2015, ora 21:12:47
Imagine
Raspuns la subiectul adrese fronteristi la data 18.01.2015, ora 20:59:55
Nino Niculescu, OTOPENI, ILFOV, 0723.530.339, nino_niculescu@yahoo.com - profesie: IT-ist, apelati oricand daca aveti probleme prin zona.
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 18.01.2015, ora 19:12:15
Cred ca traseul este bun, dar daca ramane acesta, ar fi indicat sa fie si niste indicatii de cazare pentru cei care "nu le au cu camparea"... si eventual o harta facuta pe gogu'.maps cam ca asta:

Imagine
Raspuns la subiectul Decapotare Frontera sport B la data 07.01.2015, ora 07:49:03
Salut, as vrea sa fac in primavara o "revizie" a chederelor hard-top-ului, la ploaie puternica am ceva picaturi pe interior...
Raspuns la subiectul Decapotare Frontera sport B la data 10.12.2014, ora 13:40:04
Salut, pana la urma care e procedura de "dat jos" a hard-top-ului? Ce se desface, cum se desface?
Multumesc!
2
1
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis