Autor | Subiectul: RUBRICA ,, VREAU SA STIU,, |
salut prieteni, sa nu intelegeti ca nu am citit posturile si postarile de ,, dincolo,, sa nu intelegeti ca sunt timpit si nu pricep dar, nu pricep, deci sunt tampit sunt fericitul posesor al unor mrl-uri manuale HP si multumesc lui daniel(fratele lui andrei), pmr-ului (laurentiu) si lui adi de la cheia ca le-au montat si au incercat sa imi explice - dar degeaba deci ce ma intereseaza: 1. mrl ul in pozitie 4x2 merg normal ce se intampla cand cuplez din masina pe greu ce se intampla cand cuplez pe usor cum se distribuie forta pe punte si eventual recomandari 2. mrl-ul in pozitie 4x4 merg normal ----- aceasi intrebare 3. pentru decuplare mai dau inapoi cum faceam inainte cu automate? 4. pot cupla din mers ----uni zic ca da eu zic ca nu 5. sunt timpit? sau doar nu pricep eventual recomandari pt tratament 6. contraindicatii? la mersa nu la mine? 7. viteza? cu stima costinel | |
Aici gasesti raspunsul : | |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Salut Costinel, nu sunt expert dar uite ce am priceput eu: 1. cand cuplezi pe greu, pe fata se invart planetarele in gol si trage spatele pe greu (avantaj fata de cei cu blocaje automate), cand cuplezi pe usor, se invart planetarele in gol si mergi normal cat vrei si pe unde vrei, cu uzura si zgomotul aditional la pachet, dar fara folos. 2. cand cuplezi pe greu, ambele punti trag pe greu, pe usor la fel (ai tractiune 4x4 si nu se recomanda plimbarea pe teren cu aderenta). 3. am auzit sfaturi sa dau inapoi, ca ar mai putea ramane agatata o planetara, totusi eu nu dau inapoi si nu mi-a trosnit nimic niciodata. 4. aceeasi intrebare am pus-o si eu si asta mi s-a raspuns: "E la fel ca la ARO. Cuplam MRL-urile si cand vroiam sa cuplez fata (din maneta) o bagam pe liber, apoi din 2H in 4H (pe drum drept, nu virat) si iar in viteza. Niciodata nu se trece din 4H in 4L sau invers in mers." "Daca ai MRL-uri manuale, dupa ce le cuplezi poti trece din 4x2H in 4x4H si invers in mers, cu conditia sa ai diametrul rotilor egale, sa mergi drept si sa nu fi in patinaj (d-aia e recomandat sa apesi ambreiajul). Din H in L si invers, cred ca se stie se face doar de pe loc. " "... cu MRLurile cuplate, poti schimba din 2x4 in 4x4H apasand ambreiaju si crede-ma ca nimic nu se va intampla, puntile fiind sincronizate ca viteza de rotatie; sau daca rotile merg drept si niciuna nu patineaza, poti schimba si fara sa apesi ambreiaju, la fel, viteza rotilor fiind sincrona." Inca nu am incercat manevra cu cuplarea/decuplarea 4x4 in mers. 6. Contraindicatii la punctul 4 + nu se merge in 4x4 pe asfalt uscat sau teren aderent - nici nu ai nevoie. Daca totusi o faci, impotriva oricarei logici, mergi drept, nu lua curbe. 7. Cat sa n-o rupi. Unii recomanda max 80 in 4x4 Hi, max 40 in 4x4 Lo. Eu recomand bunul simt. |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: costineltanasie din 15.01.2014 19:28:11 salut prieteni, sa nu intelegeti ca nu am citit posturile si postarile de ,, dincolo,, sa nu intelegeti ca sunt timpit si nu pricep dar, nu pricep, deci sunt tampit sunt fericitul posesor al unor mrl-uri manuale HP si multumesc lui daniel(fratele lui andrei), pmr-ului (laurentiu) si lui adi de la cheia ca le-au montat si au incercat sa imi explice - dar degeaba deci ce ma intereseaza: 1. mrl ul in pozitie 4x2 merg normal ce se intampla cand cuplez din masina pe greu ce se intampla cand cuplez pe usor cum se distribuie forta pe punte si eventual recomandari 2. mrl-ul in pozitie 4x4 merg normal ----- aceasi intrebare 3. pentru decuplare mai dau inapoi cum faceam inainte cu automate? 4. pot cupla din mers ----uni zic ca da eu zic ca nu 5. sunt timpit? sau doar nu pricep eventual recomandari pt tratament 6. contraindicatii? la mersa nu la mine? 7. viteza? cu stima costinel salut. sincer, pe mine ma intereseaza cat ai dat pe mrl-uri. dar cred ca mai stiu sa raspund si la o parte din intrebari(daca gresesc sa ma corecteze cei ce au mrl-urimanuale). cand cuplezi din masina cuplezi doar spatele. avantajul(mai ales la tractari sau din astea) e ca poti merge cu treapta de greu de ex doar pe puntea spate. nu cred ca e cazul sa dai inapoi. cam atat. |
PH 75 BOG |
|
Felicitări ptr. MLR-uri, cât au costat? Cred că e prematur să întreb dacă eşti mulţumit de ele, dar totuşi o părere, eventual comparativă cu automatele? Despre cuplare nu-ţi face probleme, un Fronterist cu vechimea ta le cuplează din instinct. Ca şi manoperă în decuplare totul e la fel: în sensul că datul jos din maşină, compensează cu datul înapoi.La cuplat manopera e mai mare, dar sper să merite. Mă bucur ptr. achiziţia ta... de ce oare nu l-am sunat eu pe Dany înainte? | |
salut prieteni, sunt tipul acela ce a monopolizat piata - din trei litere, incepe cu a si se termina cu m - model449 HP - 205 EURO fara transport ce face 28 lei prin fan..... comanda online - primit a doua zi exista si modelul simplu 175 euro --- garantia la HP 2 ANI - nu necesita montaj in service autorizat pentru garantie - pret in lei 928 exista si varianta pe ebay pentru modelul ce il are stelea alta firma dar nu primesti garantie, un lucru e cert pana la momentul asta nu mai caraie | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Pai e la fel ca la ARO ... - Cu MRL-urile DECUPLATE, poti trece in toate pozitiile de la maneta (4x2, 4x4 HI, 4x4 LOW) DOAR DE PE LOC, iti trage doar puntea spate si poti merge pe toate tipurile de teren; - Cu MRL-urile CUPLATE, in 4x2 poti merge pe toate tipurile de teren si iti trage doar puntea spate; - Cu MRL-urile CUPLATE, poti trece din 4x2 in 4x4 HI si invers in mers (cu conditia sa mergi drept, sa nu fi in patinaj si bineinteles sa ai rotile egale). - Trecerea din 4x4 HI in 4x4 LOW si invers se face DOAR DE PE LOC, indiferent daca MRL-urile sunt sau nu cuplate; - Cu MRL-urile CUPLATE si in 4x4 (HI sau LOW) se merge pe drumuri cu aderenta scazuta; - viteza de deplasare este limitata doar de aderenta; eu am mers cu 110 km/h in 4x4 (in HI, bineinteles ); in LOW, poti merge pana in treapta 5 cu reducerea aferenta, deci undeva in jur de 50 km/h. |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
va multumesc la toti | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Multumin Nenea! Chiar nu am vrut sa raspund, asteptam raspunsul lui Radu!! Un raspuns clar si la obiect(cum ma asteptam, dealtfel). Eu de mult am spus ca Frontera e un ARO modernizat! @ Stelea, nu pot decat sa ma bucur (hmm, asta e si numele meu! soarta!) ca in ultimele zile ai fost activ aici. Tine-o tot asa, stii mult mai multe decat toti la un loc!! Si nu exagerez. |
Citat din mesajul lui: costineltanasie din 15.01.2014 22:39:34 salut prieteni, sunt tipul acela ce a monopolizat piata - din trei litere, incepe cu a si se termina cu m - model449 HP - 205 EURO fara transport ce face 28 lei prin fan..... comanda online - primit a doua zi exista si modelul simplu 175 euro --- garantia la HP 2 ANI - nu necesita montaj in service autorizat pentru garantie - pret in lei 928 exista si varianta pe ebay pentru modelul ce il are stelea alta firma dar nu primesti garantie, un lucru e cert pana la momentul asta nu mai caraie Mulţam de precizări, dar acu du-o până la capăt şi spune de unde le-ai luat concret,ce firmă, sau cu cine ai vorbit. Când ai spus de Dany, am crezut că sunt sh. Mă interesează şi pe mine. | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: cip077 din 16.01.2014 20:51:27 Multumin Nenea! Chiar nu am vrut sa raspund, asteptam raspunsul lui Radu!! Un raspuns clar si la obiect(cum ma asteptam, dealtfel). Eu de mult am spus ca Frontera e un ARO modernizat! @ Stelea, nu pot decat sa ma bucur (hmm, asta e si numele meu! soarta!) ca in ultimele zile ai fost activ aici. Tine-o tot asa, stii mult mai multe decat toti la un loc!! Si nu exagerez. Pai, doar aici activez ca pe ala sunt autosuspendat , dar activitatea "intensa" e din cauza somajului tehnic |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
pai cam toti ne-am autosuspendat ..... dar din cand in cand ma mai uit si acolo...... si vad nume noi de care nu stiam...... si mai vechi..... stelea, si eu iti mutumesc nu ma mai satur de frontera, maine mi-am luat liber sa ma joc ca la noi a plouat sper sa nu le stric | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Nici o problema Nenea ca Cip vegheaza!!! Prea ma iei dincolo in suturi cu Cristi! Spor la offroad, dar cu grija! Nici eu nu am mai intrat dincolo decat doar pt info, cu ideea de a ma informa nu de a da informatii!!! |
nenea cip eu sunt cuminte dar sa te ierte Cel de Sus cand s-or pune trei olteni -cristi dorin si costinel- pe tine.... la ff..... te mancam de viu... promitem ... vezi bine ca niciunul nu suntem plapanzi | |
Cip dacă ai nevoie de ajutor(ceia ce nu cred) strigă şi ne-adunăm şi muntenii, şi trecem şi Oltul de-o fi nevoie. | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Da Nene Cristi, cu siguranta nu au cum sa ne faca fata! La ce prune se fac la Craiova...., tuica doar de la prietenii munteni!!! |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||