Autor |
Subiectul: Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ pe opel |
|
Raspuns #16 - 03.04.2015 (23:04:26) - Ultima modificare: 23:08:35 2015.04.03
Dar esti constient ca pornirea masinii se face la rece , si atunci marele castig care este ... ca incalzesti ceva mai repede motorul , dar cand ajungi la masina tot ai parbriz inghetat , motor rece si frig in interior. Acum tu decizi cum e mai bine . Daca nu ma insel va trebui sa il legi pe firul de 12v pe contact-pinul 7 |
|
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #17 - 03.04.2015 (23:04:26) - Ultima modificare: 23:08:35 2015.04.03
Aici gasesti raspunsul :
|
|
|
Raspuns #18 - 05.11.2015 (01:48:04)
Stie cineva cum se conecteaza diagnoza edith la Hydronic daca nu ai cablul adaptor de la eberspacher?Ala care il dau ei pentru Hydronic ll D5Z-F / cazul meu / are codul 24 0179 00 03 00 si costa 100 euro . N as da banii astia. |
|
|
Raspuns #19 - 23.10.2016 (10:46:11) - Ultima modificare: 10:54:30 2016.10.23
Salutare.Am si eu un eberspacher D5WS pe o vectra b 2.0 YDTH care nu vrea sa porneasca.Nu am ceas programator nici telecomanda,Am doar un buton rosu in bord(o sa atasez poze cu el)care la atingerea lui se aprinde ledul.Si atat.A avut mufa cu 8 pini scoasa din lateralul lui si cea cu 2 pini de la pompa de apa.Le-am bagat inapoi,si nu face nici o miscare.Cineva mi-a spus ca porneste sub 4 grade,dar eu nu cred asta pentru ca am verificat langa filtrul de polen si am vazut ca nu are senzorul de temperatura acolo,Nici mancar un receptor pentru telecomanda nu am vazut,decat o chestie in stanga parbrizului sus.Am verificat inclusiv siguranta si este buna.Altceva nu mai stiu ce sa fac sa-l pornesc.
|
|
|
Raspuns #20 - 29.10.2016 (20:54:02)
sunt atat de pacatoase eberspach-urile incatiti vine sa te lipsesti de ele ... eu din 10 am vazut doar 1 mergand . Probleme la ele -placa electronica si bujia cu sita ..recomand webasto |
|
|
Raspuns #21 - 20.11.2016 (13:40:57) - Ultima modificare: 14:04:55 2016.11.20
Salut tuturor
Am gasit intamplator acest forum si tare ma bucur ca mai sunt persoane pasionate de subiectul incalzitoarelor auxiliare si in speta Eberspacher Hydronic.
Debutul meu cu aceste dispozitive a fost la achizitionarea unui Opel Astra G 1.7 DTI in 2007(adus din Germania, prima mana in RO) cand ulterior am descoperit langa blocul de lumini ceasul programator dedicat functionarii orare a dispozitivului. Cu alte cuvinte, m-am interesat ce face acel ceas si intr-una din zile m-am hotarat sa il pornesc. Nu va spun ce entuziasm a urmat in clipele urmatoare la auzirea zgomotului de avion generat de incalzitor. Fara nicio retinere a fost "dragoste la prima vedere". La momentul de atunci iubeam masina aceea de doua ori mai mult pentru cat confort oferea sistemul. Programam ceasul cu 30 minute inainte de ora de plecare si cand ma suiam in ea era totul cald, motor, interior, geamurile dezaburite, zapada topita, mai mare dragul Evident cu ocazia aceasta am dezvoltat ideea si au urmat ceva imbunatatiri. Prima chestie i-am aplicat o pornire din telecomanda alarmei ca sa activez sistemul de la distanta si in afara situatilor asistate de ceasul programator - succes total. Apoi dupa vreo 2 ani de utilizare intensa in sezoanele reci au inceput problemele, prima: S-a ars bujia incandescenta (am inlocuit-o), sistem din nou functional, bucurie inca 2 ani. Apoi avea ceva ce o facea sa functioneze cand vroia ea si la o ulterioara diagnosticare am observat ca firul de + general ce mergea in placa de baza, lipitura cedase. Nu s-a mai putut face nimic(in sensul refacerii lipituri) deoarece placa era acoperita de o rasina si nu am stiut cum sa o indepartez. In concluzie am decis sa achizitionez altul nou din Germania. Vreau sa mentionez ca dispozitivul era Eberspacher Hydronic D4WS C cu toate sistemele de alimentare combustibil si pompa incorporate.
Evident ca "telenovela" Eberspacher a continuat si pe masinile ce mi-au apartinut ulterior O Corsa D(1.3 CDTI EcoFlex 2010) si actual pe o Astra J (1.7 CDTI 2011).
Pentru mine sistemul este un "Must Have" pe masina personala, iar acum dupa 6 ani de utilizare intensa pe celelalte masini a sistemului D4WSC, se pare ca si acesta a obosit si face figuri, am decis sa achizitionez altul nou Hydronic II D5Z-H pe care o sa-l adaptez in locul celui vechi.
Concluzie finala pentru amatorii de confort in sezonul rece, dupa 10 ani de experienta cu ele, ca sfat: cautati dispozitive cat mai noi eventual faceti un efort si cumparati unul nou. Preturile variaza(afara) intre 200 si 500 €. Problema lor frecventa este sita(fitilul) de aprindere. In cazul acesta se poate construi una echivalenta sau chiar mai buna decat a gandit-o fabricantul(chestie testata de mine). A doua problema majora este unitatea centrala care nu se defecteaza decat daca dispozitivul a fost instalat pe masina intr-un loc foarte expus umezeli si mizeriei generate de automobil in rulaj. Deci tinandu-se cont de cateva mici conditii sistemul functioneaza impecabil facandu-si treaba cu brio chiar fiind el si Eberspacher. Cu bine tuturor si va astept la conversatii |
AstraJ/1.7 CDTI/Cosmo/RaceChip/K&N/Navi/Hydronic |
|
Raspuns #22 - 22.12.2016 (20:59:19)
Din punctul meu de vedere te consider norocos că ți FC eberspacher...Eu am renunțat la așa ceva și am trecut de vreo 4 ani la webasto...Funcționează impecabil. |
|
|
Raspuns #23 - 21.02.2017 (16:09:57) - Ultima modificare: 16:17:27 2017.02.21
Vă Salut cu respect , am și eu o problema cu incalzitorul model eberspacher hydronic d5ws , pornește 10 sec ventilator se oprește 2 și iar pornește 10 și după se oprește ...Am testat bujia și pompi.ta de dozaj motorina , pompa de recirculare apa , sunt ok , am schimbat și garniturile numai sita de la bujie nu avea nici garnitura nici oring ul acela așa ca am lăsat așa ...Este posibil sa nu functione din cauza sitei ? Sau problema la ecu ? Va mulțumesc |
|
|
Raspuns #24 - 26.02.2017 (03:53:03) - Ultima modificare: 04:20:08 2017.02.26
Citat din mesajul lui: gabiopel din 22.12.2016 20:59:19
Din punctul meu de vedere te consider norocos că ți FC eberspacher...Eu am renunțat la așa ceva și am trecut de vreo 4 ani la webasto...Funcționează impecabil.
Nu am testat Webasto si nu cred ca voi testa prea curând, probabil sunt bune sau foarte bune... vedem pe viitor. Momentan, cum am spus si in postul anterior, am descoperit tot un Eberspacher Hydronic II D5Z-H(pe care il am montat pe masina) si mi se pare absolut fantastic, are un randament si o functionare constanta de a batut toate D3,D4 si D5 urile. In 3 luni de iarna si folosire intensa nu a dat niciun rateu de pornire sau oprire, iar la -10°C afara aduce motorul la 60°C in maxim 20 minute. Este model 2016 si difera foarte mult constructiv. Asa ceva as recomanda cu maxima convingere orcarui amator de incalzitoare auxiliare.
|
AstraJ/1.7 CDTI/Cosmo/RaceChip/K&N/Navi/Hydronic |
|
Raspuns #25 - 26.02.2017 (04:16:17) - Ultima modificare: 04:42:44 2017.02.26
Citat din mesajul lui: Florinsandu1 din 21.02.2017 16:09:57
Vă Salut cu respect , am și eu o problema cu incalzitorul model eberspacher hydronic d5ws , pornește 10 sec ventilator se oprește 2 și iar pornește 10 și după se oprește ...Am testat bujia și pompi.ta de dozaj motorina , pompa de recirculare apa , sunt ok , am schimbat și garniturile numai sita de la bujie nu avea nici garnitura nici oring ul acela așa ca am lăsat așa ...Este posibil sa nu functione din cauza sitei ? Sau problema la ecu ? Va mulțumesc
Sita aceea, peste bujie(care nu este prezenta la modele foarte vechi) are rol de fitil si functioneaza astfel: Pompa injecteaza cateva picaturi de combustibil peste ea, iar cu ajutorul ochiurilor sitei si proprietati de absortie, combustibilul se distribuie in jurul bujiei(inrosite), luând foc. De aceea sita si bujia trebuie sa fie in stare cat mai buna pentru a facilita procesul de aprindere a combustibilul in camera de ardere. Iar dupa descrierea dvs. cam ecu ar fi si cel mai exact defectul s-ar putea afla avand alte componente disponibile, functionale si inlocuite pe rand in ansamblul incalzitorului defect. Daca sunteti amator de un dispozitiv bun dati-mi un PM si va explic mai exact ce e cu ele. Astea vechi utilizate intens nu vor functiona corect decat dupa inlocuirea a 80% din componente cu unele noi. |
AstraJ/1.7 CDTI/Cosmo/RaceChip/K&N/Navi/Hydronic |
|
Raspuns #26 - 13.03.2017 (11:05:04)
Am reușit sa îl fac sa pornească vreo 2 minute ...pornește pompa de recirculare , pompita de dozaj motorina , pe urma ventilatorul de la incalzitor funcționează 2 3 min maxim și se opreste ...Dacă mă poate ajuta careva cu o diagnoza sau cu vreun indiciu .. |
|
|
Raspuns #27 - 02.03.2018 (16:23:21)
Salutare, mai este activ acest topic? Detin un Ebersparcher HYDRONIC D5WZ si nu reusesc sa il pornesc "la lighean" M-ar interesa schema mufei cu 8 pini in detaliu. Multumesc |
|
|
Raspuns #28 - 17.12.2018 (19:44:30)
Subiectul: Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ A incercat cineva sa-l porneasca cu ajutorul unui sprai de pornire pt diesel? Daca sita este calaminata, scoate fum mult si se opreste. |
|
|
Raspuns #29 - 17.12.2018 (23:31:52)
Salutare tuturor! Sunt nou pe acest forum pentru că mă interesează acest subiect, deși nu am priceput care sunt cauzele din care eberspacher D5WZ nu funcționează corect cum am citit în acest subiect. În sensul că, să ridice antigelul până la 74 gr, să intre în (aș spune eu) flacăra de veghe și să pornească din nou când antigelul scade la 50 gr. Al meu funcționează până la 40 gr după care se oprește și nu mai pornește decât dacă scade la 15 gr, de multe ori nu pornește de loc decât după mai multe încercări chiar dacă antigelul este rece.
|
|
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Conectat
Locatia: Romania
|
Raspuns #30 - 17.12.2018 (23:31:52)
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !
|
|