Posturile utilizatorului RaduRek

Raspuns la subiectul Vând Încălzitor Auxiliar Diesel 5Kw Hydronic II Eberspacher NOU la data 04.03.2017, ora 10:28:34
Citat din mesajul lui: RaduRek din 26.02.2017 04:53:32

Eberspacher Hydronic II D5Z-H.
Incalizitor Auxiliar Auto - 5Kw (Sirocou-Webasto).
Absolut Nou - Fabricatie 2017.
Model Nou ce echipeaza standard autoturisme diesel de top.
Compact, fiabil si performant comparativ cu alte dispozitive asemanatoare.
Compatibil cu orice autoturism diesel.
Made in Germany.

Caracteristici:
Încalzeste si mentine Apa/Antigelul la 80°C
Putere - 5 Kw
Alimentare electrica - 12V
Combustibil - Motorina(diesel)
Consum de combustibil maxim - 0.6 l/H
Consum electric maxim - 37W/48W/H
Se livreaza(kit universal) cu accesorii pentru instalare, schema electrica/hidraulica si indicatii pt. montaj.
Se face proba de functionare in cazul livrarii personale.

Deosebit de util in anotimpul rece pentru incalzirea rapida a motorului sau preincalzirea acestuia.
*Se poate porni simultan cu motorul - functie incalzire rapida motor(senzor temperatura motor si modul detectie motor pornit inclus).
*Se poate porni înainte de pornirea motorul - functie preîncalzire motor(pompa recirculare apa/antigel si telecomanda on/off inclusa).

Opțiuni preț:
Funcție încălzire rapida motor - 1500 Lei
Funcție preîncalzire motor - 2000 Lei
Pret Nediscutabil !
Contact: 0722 24 54 82

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Imagine Imagine


Update pret: Pret final kit pentru membrii forumului - 1700 lei(375€)
Raspuns la subiectul Vând Încălzitor Auxiliar Diesel 5Kw Hydronic II Eberspacher NOU la data 26.02.2017, ora 04:53:32
Eberspacher Hydronic II D5Z-H.
Incalizitor Auxiliar Auto - 5Kw (Sirocou-Webasto).
Absolut Nou - Fabricatie 2017.
Model Nou ce echipeaza standard autoturisme diesel de top.
Compact, fiabil si performant comparativ cu alte dispozitive asemanatoare.
Compatibil cu orice autoturism diesel.
Made in Germany.

Caracteristici:
Încalzeste si mentine Apa/Antigelul la 80°C
Putere - 5 Kw
Alimentare electrica - 12V
Combustibil - Motorina(diesel)
Consum de combustibil maxim - 0.6 l/H
Consum electric maxim - 37W/48W/H
Se livreaza(kit universal) cu accesorii pentru instalare, schema electrica/hidraulica si indicatii pt. montaj.
Se face proba de functionare in cazul livrarii personale.

Deosebit de util in anotimpul rece pentru incalzirea rapida a motorului sau preincalzirea acestuia.
*Se poate porni simultan cu motorul - functie incalzire rapida motor(senzor temperatura motor si modul detectie motor pornit inclus).
*Se poate porni înainte de pornirea motorul - functie preîncalzire motor(pompa recirculare apa/antigel si telecomanda on/off inclusa).

Opțiuni preț:
Funcție încălzire rapida motor - 1500 Lei
Funcție preîncalzire motor - 2000 Lei
Pret Nediscutabil !
Contact: 0722 24 54 82

Imagine Imagine

Imagine Imagine

Imagine Imagine
Raspuns la subiectul Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ pe opel la data 26.02.2017, ora 04:16:17
Citat din mesajul lui: Florinsandu1 din 21.02.2017 16:09:57

Vă Salut cu respect , am și eu o problema cu incalzitorul model eberspacher hydronic d5ws , pornește 10 sec ventilator se oprește 2 și iar pornește 10 și după se oprește ...Am testat bujia și pompi.ta de dozaj motorina , pompa de recirculare apa , sunt ok , am schimbat și garniturile numai sita de la bujie nu avea nici garnitura nici oring ul acela așa ca am lăsat așa ...Este posibil sa nu functione din cauza sitei ? Sau problema la ecu ? Va mulțumesc


Sita aceea, peste bujie(care nu este prezenta la modele foarte vechi) are rol de fitil si functioneaza astfel: Pompa injecteaza cateva picaturi de combustibil peste ea, iar cu ajutorul ochiurilor sitei si proprietati de absortie, combustibilul se distribuie in jurul bujiei(inrosite), luând foc. De aceea sita si bujia trebuie sa fie in stare cat mai buna pentru a facilita procesul de aprindere a combustibilul in camera de ardere. Iar dupa descrierea dvs. cam ecu ar fi si cel mai exact defectul s-ar putea afla avand alte componente disponibile, functionale si inlocuite pe rand in ansamblul incalzitorului defect.
Daca sunteti amator de un dispozitiv bun dati-mi un PM si va explic mai exact ce e cu ele. Astea vechi utilizate intens nu vor functiona corect decat dupa inlocuirea a 80% din componente cu unele noi.
Raspuns la subiectul Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ pe opel la data 26.02.2017, ora 03:53:03
Citat din mesajul lui: gabiopel din 22.12.2016 20:59:19

Din punctul meu de vedere te consider norocos că ți FC eberspacher...Eu am renunțat la așa ceva și am trecut de vreo 4 ani la webasto...Funcționează impecabil.


Nu am testat Webasto si nu cred ca voi testa prea curând, probabil sunt bune sau foarte bune... vedem pe viitor.
Momentan, cum am spus si in postul anterior, am descoperit tot un Eberspacher Hydronic II D5Z-H(pe care il am montat pe masina) si mi se pare absolut fantastic, are un randament si o functionare constanta de a batut toate D3,D4 si D5 urile. In 3 luni de iarna si folosire intensa nu a dat niciun rateu de pornire sau oprire, iar la -10°C afara aduce motorul la 60°C in maxim 20 minute.
Este model 2016 si difera foarte mult constructiv. Asa ceva as recomanda cu maxima convingere orcarui amator de incalzitoare auxiliare.



Imagine Imagine

Imagine Imagine
Raspuns la subiectul Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ pe opel la data 20.11.2016, ora 13:40:57
Salut tuturor Emoticon

Am gasit intamplator acest forum si tare ma bucur ca mai sunt persoane pasionate de subiectul incalzitoarelor auxiliare si in speta Eberspacher Hydronic.

Debutul meu cu aceste dispozitive a fost la achizitionarea unui Opel Astra G 1.7 DTI in 2007(adus din Germania, prima mana in RO) cand ulterior am descoperit langa blocul de lumini ceasul programator dedicat functionarii orare a dispozitivului. Cu alte cuvinte, m-am interesat ce face acel ceas si intr-una din zile m-am hotarat sa il pornesc. Nu va spun ce entuziasm a urmat in clipele urmatoare la auzirea zgomotului de avion generat de incalzitor. Fara nicio retinere a fost "dragoste la prima vedere". La momentul de atunci iubeam masina aceea de doua ori mai mult pentru cat confort oferea sistemul.
Programam ceasul cu 30 minute inainte de ora de plecare si cand ma suiam in ea era totul cald, motor, interior, geamurile dezaburite, zapada topita, mai mare dragul Emoticon
Evident cu ocazia aceasta am dezvoltat ideea si au urmat ceva imbunatatiri. Prima chestie i-am aplicat o pornire din telecomanda alarmei ca sa activez sistemul de la distanta si in afara situatilor asistate de ceasul programator - succes total. Apoi dupa vreo 2 ani de utilizare intensa in sezoanele reci au inceput problemele, prima: S-a ars bujia incandescenta (am inlocuit-o), sistem din nou functional, bucurie inca 2 ani. Apoi avea ceva ce o facea sa functioneze cand vroia ea si la o ulterioara diagnosticare am observat ca firul de + general ce mergea in placa de baza, lipitura cedase. Nu s-a mai putut face nimic(in sensul refacerii lipituri) deoarece placa era acoperita de o rasina si nu am stiut cum sa o indepartez. In concluzie am decis sa achizitionez altul nou din Germania. Vreau sa mentionez ca dispozitivul era Eberspacher Hydronic D4WS C cu toate sistemele de alimentare combustibil si pompa incorporate.

Evident ca "telenovela" Eberspacher a continuat si pe masinile ce mi-au apartinut ulterior O Corsa D(1.3 CDTI EcoFlex 2010) si actual pe o Astra J (1.7 CDTI 2011).

Pentru mine sistemul este un "Must Have" pe masina personala, iar acum dupa 6 ani de utilizare intensa pe celelalte masini a sistemului D4WSC, se pare ca si acesta a obosit si face figuri, am decis sa achizitionez altul nou Hydronic II D5Z-H pe care o sa-l adaptez in locul celui vechi.

Concluzie finala pentru amatorii de confort in sezonul rece, dupa 10 ani de experienta cu ele, ca sfat: cautati dispozitive cat mai noi eventual faceti un efort si cumparati unul nou. Preturile variaza(afara) intre 200 si 500 €. Problema lor frecventa este sita(fitilul) de aprindere. In cazul acesta se poate construi una echivalenta sau chiar mai buna decat a gandit-o fabricantul(chestie testata de mine). A doua problema majora este unitatea centrala care nu se defecteaza decat daca dispozitivul a fost instalat pe masina intr-un loc foarte expus umezeli si mizeriei generate de automobil in rulaj.
Deci tinandu-se cont de cateva mici conditii sistemul functioneaza impecabil facandu-si treaba cu brio chiar fiind el si Eberspacher.
Cu bine tuturor si va astept la conversatii Emoticon
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis