Raspuns la subiectul FRONTERA-2.5 TDS GuinesBook la data 09.01.2014, ora 15:12:48
Citat din mesajul lui: stelea din 07.01.2014 08:41:05
Citat din mesajul lui: SATANA_01 din 06.01.2014 09:02:15
Da..Eu ma gandeam sa iau motorina mai multa de la vecinul meu de pe camion,2 baxuri de apa din Auchan si sa paticip la Dakkar..
Un lucru ar fi sigur: de castigat sigur nu castigi, dar de terminat il termini
Motoru? MRLu?
Raspuns la subiectul FRONTERA-2.5 TDS GuinesBook la data 06.01.2014, ora 10:42:40
Du-te cu incredere, ca te-am recupera noi, cumva, candva
( cum ar fi... o editie Frontera Fest in desert! filmata, televizata, laudata! )
Raspuns la subiectul FRONTERA-2.5 TDS GuinesBook la data 03.01.2014, ora 22:23:05
Masini, frate!
Raspuns la subiectul Consum Frontera la data 29.12.2013, ora 22:23:27
Mi-a placut discutia cu " soft off-road"
2.3tdi cu roti mai mici ( 235 70 16) ~ 8.5%
2.3 tdi cu roti mai mari ( 265 75 15) ~ 9.5%
( ambele situatii mers cam un sfert oras, un sfert munte si jumate afara) cu viteza maxima cam 90km/h
Pe autostrada, la 110km/h+ traversat Bucuresti de ori- ~10.5.
Nu ma intrebati cum de toate sumele sunt cu .5 ... cam asa mi-au dat calculele...
Acum ca nu imi mai indica nivelul la motorina, ii fac calculul cu 10% indiferent de cum sau unde as merge... pana acum mi-a ramas mereu motorina in rezervor, daca nu ramane, las masina unde ma lasa ea ( de fiecare data cand ma urc in ea spun asta in loc de rugaciune, cu gandul ca se teme si va consuma din ce in ce mai putin, facand invidios clasicul golf 4 )
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 28.12.2013, ora 17:59:25
Corect, KM1 nu se mai fabrica, dar sunt superioare KM2-ului... dar, pana una- alta, tot MTuri sunt si am inteles ca ar fu mai bune pe zapada...
Arata bine si aia albastra, dar a ta arata foarte bine!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 27.12.2013, ora 15:58:18
Daca dau de greu, sar in aer...
Pragurile le modifici usor... si da, se pare ca e necesar... asta daca nu cobori des pe covorul rosu
De ce BFG MT KM2 si nu KM1?
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 27.12.2013, ora 13:49:52
Si da MRLurile alea jos, da-mi-le mie si iti dau eu d'alea smechere, automate, ca sa nu te mai dai jos din masina! Iti fac un pustiu de bine!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 25.12.2013, ora 13:27:58
Bogdan, nu cred ca e asa rau precum spui...
Klavs, ce sa zic " oameni si... melci..." muma lor, vesnic insarcinata!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 24.12.2013, ora 15:46:00
Am fost eu carcotas dar ti-a iesit bine lucrarea, cum e vorba aia " zici ca-i de acolo"!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 24.12.2013, ora 13:36:05
Ai pus in parbriz freun abtipild d'ala cu " regele soselelor" sau " cabina de schimb pentru femei"?
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 24.12.2013, ora 02:34:29
Mai e varianta cu taiatu la strung din butuc, fro 1mm asa, pentru inceput... tot incerc sa fac eu asta si sa ii pun si saiba, sa fie acolo de toate, poate ce nu au reusit sa faca niste kile de creier de inginer o sa reusesc eu, babeste...
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 24.12.2013, ora 02:31:13
Eu nu as mai fi incercat sa ii mai " lipesc" nimic, e masina de teren si arata bine chiar si dupa BL, fara alte ajustai si brizbriz-uri...
Se poate ridica bullbar-ul in schimb, daca deranjeaza la ochi... un meserias ti-l poate face sa arate la fel de bine.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 22.12.2013, ora 19:00:58
Citat din mesajul lui: blondinul din 21.12.2013 14:26:10
Sper sa intereseze,se poate face home made .
Suruburile originale tot asa anemice sunt? In alea sta caroseria pe sasiu?!?
In plus, aveti grija cu suruburile astea noi, ca sunt " de mamaliga".
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 20.12.2013, ora 17:20:44
Bine ar fi sa dea cu mult spray pe suruburi inainte sa incerce sa le desfaca...
In rest nu cred sa intampine mari probleme...
Lasa, sa o faca incet si bine, ca sarbatorile sa fie fericite
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 15.12.2013, ora 23:12:20
Daca vreti sfaturi privind designul si ingrijitul masinii apelati cu incredere la colegul Cip!