Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 13.11.2013, ora 17:28:48
Nu ai probleme cu grupurile, asa, ca o concluzie.
Samurai si Jimny... ATVurile astea sunt usoare d'aia urca bine, dar totusi se vede lipsa de putere destul de repede! Ia pune tu pe ele roti 31", sa vedem daca mai merg
Apropo, 135/85/16 trage sigur, garantez cu degetu in menghina!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.11.2013, ora 16:59:43
Cip, spune-ne si noua concluziile tale, nu le tine doar pentru voi doi
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.11.2013, ora 10:56:20
Nea Cristi, as vrea elicoidale ca sa nu se mai lase, sa nu se mai rupa, sa pot inalta cat vreau prin distantiere si sa am si eu flex mai mare+ ca daca as putea gasii o punte cu acelasi raport, dar cu discuri, as avea frana si pe spate, nu doar pe fata. ( cred ca aia de 2.5 are raport 4.56 ca la mine daca nu ma insel).
Dragos, o sa iti dau alt nr. de-al lui imediat ce ajung la Valcea. ( nu fac antireclama ca nu am de ce, dar baiatu ala, Cosmin, are niste preturi de iti ies ochii ca la negrii americani; vorba unui prieten care a vrut sa cumpere de la el " ala crede ca dezmembreaza Maybach"
Bogdan, diferentele le poti calcula aici: http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=245-75r16-235-85r16; ca sa nu ai probleme cu grupurile in primul rand trebuie sa iei picioru de pe acceleratie, ca in general rupi cand masina incepe sa sara de bot sau cand ridica rotile tu ii dai blana si pica pe pamant turata. Ca dimensiune multi merg cu clasicele 31x10.50 R15 ( 265 75 15) care sunt cam 245 75 16, si nu au probleme. A si fereste-te de roti grele, adica resapatele in general...
P.S. Bogdan uite ce ti-as recomanda eu, NERESAPATE: http://shop.autopneu.ro/24575r16-120p-toyo-open-country-p-989.html sau http://shop.autopneu.ro/23585r16-120q-cooper-discoverer-p-1889.html
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.11.2013, ora 20:42:52
Doar la cele Sport e problema cu grupurile fata, la cele lungi nu ( asta daca nu conduce Laurentiu care are 3 grupuri la activ )
Eu am springuit arcurile, acum e mai inalta dar ma gandesc serios spre o conversie pe elicoidale
Raspuns la subiectul rugaminte la data 11.11.2013, ora 19:13:35
Citat din mesajul lui: GELULA din 10.10.2013 14:28:13
Cine are model motor C20NZ imi puteti spune codul de calculator motor .Este cumva bosch 0261203629
Multumesc!
Din cautarile mele se pare ca da, ala ii codu. ( sau GM 91 151 854 AD)
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.11.2013, ora 18:19:47
Pot?
1) Ii cumpar un bodylift cotetului si am inteles ca dupa montare, o sa apara diferenta de 5 cm intre bare si caroserie de exemplu, diferenta care, banuiesc ca se vede cam nasol. Voi ce ati pus acolo ca "distantier" sa nu se mai vada? Intrebarea e pentru cine a inaltat masina bineinteles, sau pentru cine a vazut undeva o masina inaltata. sau pentru cine are idei .
- apare diferenta, in general nu am vazut ca s-a pus nimic, cel mai rau se va vedea la bari, dar nu ceva sa sara in ochi rau de tot ( la varianta lunga) dar ma gandesc ca ar merge lipita o bucata de cauciuc; cred ca e inevitabila aparitia de " greieri" dupa body-lift, acesta fiind rigid si cred ca daca nu e bine echilibrat ( pare imposibil dar ma gandesc) o sa se rupa caroseria in juru suportilor
2) Din cate inteleg eu acest body lift de 5 cm nu necesita modificari suplimentare (gen prelungire furtun alimentare rezervor, furtune de frana, prinderi radiatoare samd). E adevarat?
-nu o sa ai probleme decat la schimbatoru " mic", de 4x4, fiind foarte scurt cred ca trebuie prelungit in rest la maxim 5cm nu am auzit de probleme
3)Practic ridicarea este doar a caroseriei nu si a sasiului deci nu ma ajuta mai deloc prin noroaie si sleauri nu? Doar ca imi permite sa pun roti mai mari.
-te ajuta odata sa pui roti mai mari si odata sa nu lovesti cu burta de pamant, in special daca ai praguri ca cele originale ale masinii care papa mult din garda
4)Daca montez acest body lift nu se modifica prea mult ruliul, rigiditatea si comportamentul masinii in curbe nu? Asta s-ar intampla doar in cazul in care as aplica varianta ieftina - strangerea barii de torsiune pe fata si distantiere sau springuire de arcuri pe spate. Sau alte idei "inovatoare" ca cea a lui Costinel care zicea ceva de introducerea pe spate a unor alte arcuri prin cele existente... abia atunci si-ar schimba "tinuta" de drum nu? Bine, sunt constient ca ridicandu-i centrul de greutate o sa "valseze" ceva mai mult in curbe dar sper ca nu semnificativ.
-diferenta e aproape nesemnificativa; intre arcurile elicoidale se pot introduce temporar niste bucati de material asemanator cauciucului, pentru a iti permite sa pui mai multa greutate pe masina ( am vazut la masinile de expeditie); pentru inaltare pui distantiere intre prinderea de pe sasiu si arc, dar acum cat iti permite un telescop original, ca sa nu il rupi la flexari
5)Tija schimbatorului va trebui neaparat prelungita sau merge si asa? Pentru operatiunea asta trebuie elevator sau se poate face si "pe roti"?
Cam asta e. Astept mistourile acuma. Sper ca Dragos sa fie pe faza...
-cum am spus mai sus, tija aluia mic pare ca ar trebui lungita si cred ca operatia se face dand tija jos, sudandu-i o prelungire si pusa la loc.
P.S. ( eu am vazut masina lui Laurentiu, cea visinie de Valcea, cu simex, praguri, troliu care are si body-lift, si nu e multumit deloc, a zis ca a gresit facandu-i asa ceva; am mers cu ea si are ceva greieri burtosi nu greierasi, ceea ce nu as vrea sa am in masina+ cum am zis probleme cu vreo 2 suporti, s-a rupt caroseria in juru lor, a rezolvat-o dar e doar de moment)
P.S.2 parerea mea: inaltare din bari+ distantier arcuri spate si un set de roti mai inalta gen 235/85/16, ca sa te ajute efectiv prin inaltarea partilor cele mai joase, ca in rest nu o sa ai probleme mai ales ca e si scurta ( inaltarea efectiva fiind prin roti, ridicand puntile/ puntea si bratele, dar bratele se ridica bine si odata cu ridicarea din bari).
Raspuns la subiectul kit ambreiaj la data 11.11.2013, ora 12:34:18
Pe reductor mai mergea
Raspuns la subiectul La boncanit la data 10.11.2013, ora 23:23:49
E de-al nostru? Alte info? Macar o poza cu Frontera ( ca noi de aici ne cam cunoastem)
- scuzati offtopic-ul -
Raspuns la subiectul La boncanit la data 09.11.2013, ora 12:11:21
Dormit la cort in Octombrie, nu ati transpirat?
Superbe locuri!
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 09.11.2013, ora 12:01:29
Am vazut si eu filmuletul... tineti-l aproape pe Bogdan... mare noroc a fost acolo ca spatele s-a oprit in groapa ca putea urma ceva nefericit! ( asta daca nu luai repede dreapta si bagai picioru in acceleratie, ca sa eviti)
Bogdan, ai avut mult curaj, eu unu nu cred ca m-as fi bagat sa cobor panta aia, cel putin nu cu MRLurile Automate!
Foarte frumos! Pacat ca unii nu putem ajunge
Raspuns la subiectul Frontera a revenit pe strada! la data 09.11.2013, ora 11:53:37
Welcome back, blue Frontera! ( would you dance? )
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 24.09.2013, ora 21:41:45
Ca sa rezolvi problema sigur si pentru totdeauna, poti schimba masina
Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 29.08.2013, ora 19:12:44
Citat din mesajul lui: JOHNNY din 29.08.2013 13:03:32
Becu` meu non euro !!!
Ce il mai cautai tu in seara aia
Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 28.08.2013, ora 02:18:27
In martie poti face orice traseu forestier, dar intr-adevar nu de gol alpin... Daca nu in martie, atunci cand? in august?!? Hai s-o lasam in august atunci, si pana atunci au timp nasu+ finu sa pregateasca traseul!
Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 27.08.2013, ora 23:01:23
Kriule gandeste-te la o data! Si fa-o sa fie in martie, asa de inceput de primavara, cand pamantu e saturat de apa si se rupa cand sta musca pe el, ca sa fie distractie garantata atunci cand calcam cu Frontera! si in martie pot sa vina si studentii, extenuati dupa luna februarie!