Raspuns la subiectul Rent a car la data 16.12.2023, ora 19:26:05
Compania noastra vine de fiecare data in intampinarea clientilor cu servicii so oferte profesionale de [url=https://www.rent-a-car-otopeni.ro]rent a car bucuresti[/url] fara limita de km si fara sa perceapa garantie.
Raspuns la subiectul Fronteristul te ajuta... la data 21.11.2015, ora 22:25:23
Azi Dl. Cip m-a ajutat si pe mine,intalnire programata. Mi-a trezit din somn ceasurile de bord.Am mai cotrobait prin curtea d-lui,dupa niste piese compatibile masinii mele.Apoi sesiunea foto si gratarul obligatoriu. Multumesc !
Raspuns la subiectul Probleme rupere fulie. la data 30.10.2015, ora 23:00:40
"Problema cu fulia mi se pare minora" Citat , sa vezi ce minora este problema atunci cand n-a mai fost desfacuta demult (aici ma refer la schimbarea semerigului), ca dupa pozitionarea in viteza a-5-a,piciorul pe frana, totusi nu se desface. Nu doresc la nimeni.La mine cand am umblat la semering prima data,nu s-a desfacut fulia si pace.Am reusit sa blochez coroana prin decuparea de la carcasa cutiei,cu un inbus cotit de 10 cred,altfel nu s-a desfacut. Si cand mai esti si in deplasare cu mecanicii pe care-i gasesti in zona...... sa vezi distractie. Scule : chei 24 tubulara,19 tubulara,16,17,14,10,crichet sau teu,teava pentru prelungitor,poate chiar inbusul sus mentionat+fulia.
Raspuns la subiectul Probleme rupere fulie. la data 05.10.2015, ora 18:23:43
Nu doresc sa te fac sa schimbi,dar verifica intinzatorul curelei,amortizorul cat si prinderea lui,acolo este bucsat,cat si rola. La mine facea ca la tine cand am avut montata fulia sudata.Cureaua forta in intinzator.Intradevar,am luat fulie noua,nu era cazul de sh,te poate lasa cand ti-e lumea mai draga.
Raspuns la subiectul Probleme rupere fulie. la data 04.10.2015, ora 18:36:38
Multumesc pentru oferta,crede-ma,nu am timp,maine o rezolv,cu noua sau sh. Nu pot merge prea mult cu cea sudata.
Raspuns la subiectul Probleme rupere fulie. la data 04.10.2015, ora 11:23:38
Scurt: ramas fara fulie la 150 km de casa, chei am avut doar pt. demontare scuturi (16,17,14,13 parca),demontat butelia de vacuum(pentru a avea acces la surubul fuliei),imprumutat cheie de 24 tubulara,bagat in viteza a-5-a,piciorul pe frana,Fortat de mai multe ori si in mai multe pozitii,s-a desfacut.scos partea ramasa pe motor,apoi reasamblat pe vechile urme de rupere ale bucsei.Cautat om in sat s-o sudez,Am mai decupat din bucsa cam 3 puncte pentru a avea loc s-o sudez.Tinut fix ,sudat.Montat,plecat spre casa, Facut cam 220 km ca trebuia sa merg si la munca. Maine iau o fulie noua sau sh. MULTUMIRI LUI CIPRIAN !!! Care oricand am apelat m-a ajutat cu informatii si sfaturi.
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 18.09.2015, ora 10:27:55
Salut ! Azi m-am intalnit cu Vali care are in dotare un Frontera 2003,i-am dat relatii si sfaturi pt. inaltare. Evident si numele site-ului FAN OPEL unde va gasi cam tot ceea ce-l intereseaza.
Raspuns la subiectul adrese fronteristi la data 18.09.2015, ora 10:18:53
Tudor Costin (marinar) Constanta : 0722918767- ajut.......evident daca nu sunt in Delta Dunarii.
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 04.09.2015, ora 19:48:46
Raspuns la subiectul cauciucuri la data 02.09.2015, ora 11:59:34
Salut ! Eu am la B lung 265 75 16,dar este inaltata,distantiere de 50 mm si putin decupata la aripile fata. Ma bate gandul la 295/70-75/ 16. Oricum ceva mai mare.
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 02.09.2015, ora 11:48:49
Multumesc celui sau celor care au avut ideea de-a trimite si colegilor care n-au fost la Fest 2015,stickere si stegulete !!! Cip No: 1 .
Raspuns la subiectul Poze inedite cu FRONTERA la data 30.06.2015, ora 21:45:54
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 30.06.2015, ora 21:05:48
Cam acestea sunt unghiurile de care aminteam.Standard Frontera B are sub punti 215 mm.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 29.06.2015, ora 08:49:26
Are sub scutul fata ,in cel mai jos punct 24cm,sub punte spate 25 cm, unghiul acela (de atac)se masoara dupa ridicare la posibilitatea de abordare a unor rampe cu unghi mai mare,deasemenea la coborare sa nu atinga spatele. Studiez posibilitatea de-a comanda basculele ajutat de un var din USA,transportul si vama sunt substantiale,deasemenea si pretul,dar avand modelul as dori sa incercam sa le facem si pentru alti colegi cu Frontera. Sunt facute din tabla groasa cu fatete drepte,n-ar fi greu.Cu ce ajuta basculele acestea ? Atunci cand ridici din barele de torsiune fortezi bascula superioara sa stea la lansari in unghiuri care lovesc destul de puternic in bucsele basculei. Stie cineva un meserias care ar putea face bucsele de la basculele superioare intr-un mod mai solid ? Intreb ca poate asa nu-mi mai iau bascule de Calmini si studiez modificarea unora de la dezmembrari. p.s. am vazut ca basculele de A sunt mai scurte decat cele de B, poate un coleg care a ridicat din barele de torsiune fata sa incerce o comaparatie si sa monteze de B,sigur vor sta mai bine,dar atentie la A-uri in jur de '98 se poate sa aiba deja bascule mari.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 27.06.2015, ora 18:54:01
Acum masina are 265 75 16, cred ca intra cu o masura mai mari. Voi masura si garda la sol,iti voi rapunde la aceasta intrebare(este ridicata din barele de torsiune si arcurile spate),oricum cu barele ridicate creste unghiul de atac,daca asa se numeste.Caut sa aduc bascule superioare de la Calmini USA de Isuzu, pentru corectia unghiurilor basculelor.