Posturile utilizatorului claudiu-cld

Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 23.09.2013, ora 17:26:45
asa cum ma asteptam vopseaua a intrat in reactie cu lacul si sa crapat vopseaua asa ca ieri am curatat vopseaua ,am slefuit din nou ,am dat cu 2-3 maini de plasti primer ,la primele 2 maini de primer s-a albit putin ,dar am lasat sa se usuce si am mai dat o mana de primer si piesele au ramas negre complet(primer incolor),am lasat sa se usuce bine cam 1h apoi am dat 3 maini de vopsea ,fara sa mai dau lac peste si au iesit super .atasez 2 poze
Imagine
Imagine
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 21.09.2013, ora 06:59:46
Avem noutati pentru masina.
In primul rand am facut o citire de parametri la EDS pentru rezolvare problemei aprinderi martorului la 130km/h,presiunea ceruta nu este egala cu presiunea data,de aici si problema.
In al doilea rand avem spalatoare de faruri.
Multumesc mult TonyPSG.
Si pentru ca stropitorile erau negre si nu imi placea cum vin pe bara slba-am gandit sa le bopsrsc.
Asa ca am slefuit/matuit piesele,am dat cu plasti primer,am dat 2maini de vopsea ,apoi 2-3 maini de lac.
Numai ca surpriza,cand le-am pus la uscat(pe un calorifer cald) la unul sa fisurat putin vopseaua,sa vedem cum se vede si o sa il refac sau il las asa.
Zilele urmatoare urmeaza montajul pe masina,le voi puna pe buton separat dar sa mearga cand e pozitia aprinsa.
Hai cu poze.

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 18.09.2013, ora 11:31:19
https://www.youtube.com/watch?v=wI5xOD-Vt4c
asta e filmuletul cu ce am scris mai sus.
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 18.09.2013, ora 09:37:43
Cip chiar nu a fost greu cu boltul,cred ca a durat 15 sec sa scot boltul/siguranta,iar tija a iesit chiar usor din cauza uzuri.
Dupa ce am pus 2 straturi de termocontractil a intrat putin mai greu..
Pentru ca sunt mai tipicar si a trebuit sa las sa se raceasca tubul toata treaba a durat 1 ora.
In we am facut o plimbare mai lunga,cam 989km pe traseul :
Constanta-Harsova-Braila-Focsani(vineri)
Focsani-Panciu-Soveja-Focsani(sambata)
Focsani-Lepsa(mai erau 20km pana la Tg. Secuiesc)-Focsani(duminica 11.00-16.00)
Focsani-Braila-Slobozia-A2-Constanta(duminica 17.15-21.00)
Am consumat 52L motorina,deci un consum de 5,2-5,3%.
Eu sunt foarte multumit pentru ca stiu cum am mers,50-60-70 localitati si 120-160exterior + serpentine urcus/coborash.
Ieri am avut un drum de Bucuresti si dimineata sa nu intarzii am cam calcat-o pe coada(trei sferturi din A2) am mers cu 150km/h pe tempomat,iar la intoarcere,din acelasi motiv am mers cu 140km/h pe tempomat toata A2 si a iesit un consum de 7%
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 18.09.2013, ora 09:14:29
Buna treaba Ciprian,masina daca nu schimbi la timp ce trebuie te lasa la greu.
Surubul ala rupt nu iese cu extractor(un tarod cu filet pe invers,se da gaura in surubul rupt si se baga extractorul,se strange pana iese) da ce scriu eu parca tu nu sti cum se face.
La Carlig "I-ai dat de l-ai sudat".
La lampile remorci nu se pot face niste balamale sa le poti rabata cand descarci/incarci,ca sa nu mai stsi cu grija ca le atingi.Stiu ca ti se rupe inima cand le atingi la cat te-ai chinuit cu ele.
Spor la treaba in continuare.
Raspuns la subiectul Tutorial reparatie schimbator viteze Astra G la data 13.09.2013, ora 01:41:26
Atasez si un filmulet sa vedeti despre ce era vorba.
http://www.youtube.com/watch?v=MlV6FtOKVWM&feature=youtu.be
Raspuns la subiectul Tutorial reparatie schimbator viteze Astra G la data 13.09.2013, ora 01:32:47
Asa cum spune si titlul prezint pe larg si cu poze cum se repara acel joc de la schimbatorul de viteze.
De ceva timp aveam joc mare in schimbatorul de viteze.
Asa ca am trecut la reparat,cu o bucata de termocontractil cu diametru de 65mm.
Am scos mansonul,am scos siguranta cu o surubelnita,se face parghie si se da spre sofer,apoi se trage catre inapoi si iese si am scos tija,a iesit destul de repede.
Avea urme de uzura vizibile.
Am incalzit-o cu aer cald si i-am labartat putin aripioarele,apoi am pus termotub,am incalzit si s-a mulat perfect pe bila.,am probat si am mai pus un rand de termotub.In functie de uzura se pune un strat sau doua,la mine a fost nevoie de 2.
Am lasat sa se raceasca,am taiat excesul,am dat cu vaselina si am pus totul la loc
A intrat putin mai greu dar acum am scapat de acel joc.
Si acum poze.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Nu am mai scris cum se da rama mansonului jos,da
r presupun ca stiti,dar totusi,se da la oparte capacul de sub frana de mana si cu un torx de 20 se desfac cele 2suruburi.Se ridica de manson in sus fara sa fie scos de pe tija(ramane pe tija) si acum aveti acces la timonerie.
Termotub gasiti pe la magazinele de electronice/electrice.
Spor la treaba si sper ca am fost de ajutor.
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 13.09.2013, ora 01:17:56
Am mai reparat ceva pe la masina.
De ceva timp aveam joc mare in schimbatorul de viteze.
Asa ca am trecut la reparat,cu o bucata de termocontractil.
Am scos mansonul,am scos siguranta si am scos tija,a iesit destul de repede.
Avea urme de uzura vizibile.
Am incalzit-o cu aer cald si i-am labartat putin aripioarele,apoi am pus termotub,am incalzit si s-a mulat perfect pe bila.,am probat si am mai pus un rand de termotub.
Am lasat sa se raceasca,am taiat excesul,am dat cu vaselina si am pus totul la loc
A intrat putin mai greu dar acum am scapat de acel joc.
Si acum poze.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Raspuns la subiectul Vand bloc lumini cu buton proiectoare la data 09.09.2013, ora 13:44:59
Motorasele pentru oglinzi electrice s-au dat unui coleg de forum ,sa le foloseaca sanatos.
Restul pieselor ,adica blocul de lumini cu buton pentru proiectoare,proiectorul si plafoniera sunt inca disponibile.
Raspuns la subiectul Vand Rcd Mp3 Alpine 9846R la data 09.09.2013, ora 13:41:51
Rcd s-a dat unui coleg de munca pentru fabuloasa suma de 100 lei
sa il foloseasca cu placere .
Multumesc Fan Opel pentru gazduire.
Se poqate inchide

OK
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 09.09.2013, ora 00:00:10
Ciprian ati facut claca ca pe vremuri,unde-s multi puterea creste.
Gabi nu vezi ca au masa plina de sticle goale,licoarea din ele unde crezi ca sa dus.
Si englezoaica arata bine.
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 08.09.2013, ora 11:07:10
Ii multumesc foarte mult lui ciprian @cip007,un baiat foarte de treaba si saritor.
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 07.09.2013, ora 16:38:10
Am revenit cu ceva detalii despre cutia de viteze ,Dupa un drum mai lung,pana la Costinesti si inapoi,am observat ca viteza in treapta a-5-a a crescut,Adica daca inainte la 3000rot/min aveam 130km/h,acum la 3000rot/min am 140+km/H(sau poate chiar 139km/h) si la 130kmh am 2700-2800 rot/min.
ma lamurit colegul care a scris asta:
" pe y17dt sunt 2 cutii
una are treapta 5 scurta - 3000RPM la 130km/h
una are treapta 5 lunga - la 130km/h ai undeva pe la 2700-2800

unde e misterul? e alt pinion functie de tipul de cutie
aia cu treapta 5 lunga se mai numeste si ECO "

Deci din ce spune el inseamna ca am cutie ECO
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 05.09.2013, ora 21:21:01
Atunci ce sa zic sa o stapaneasca sanatos noul proprietar ,Astra imi placea foarte mult ,foarte dotata si chiar aratoasa.
Imi pare rau ca ai dat-o dar stiu ca vei lua ceva frumos ,sa o prezinti si aici.
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 04.09.2013, ora 10:59:28
Pentru ca tot a revenit pe strazi cu forte proaspete ,asa ca am facut cateva modificari de ordin estetic.
In primul rand am primit de la prietenul meu Gabi o grila de Bertone ,cea care a fost la el pe masina .
Pentru ca avea ceva picioruse rupte(se tinea pe masina in 3 suruburi) eu sunt mai chitibusar si am confectionat niste picioruse din poxipol .
Acum grila sta prinsa pe masina in 5 sururburi din 6 si asta pentru ca la unul din greseala am marit gaura unui piciorus mai mult decat surubul si nu se mai infileta .
Dar daca la gabi se tinea in 3 ,acum la mine sta teapana in 5.
Grila arata cam asa.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Apoi am trecut la un proiect pe care il aveam de mult in cap ,dar imi era frica sa nu stric ceva
Este vorba despre leduri in semnalele/lucasuri-le laterale.Aveam 2 placute cu cate 2 leduri galbene care mergeau la 12-14v.
Asa ca mi-am luat inima in dinti si am desfacut geamul de la semnal,usor cu lama unui cuter si o surubelnita ascutita ,am lipit placuta cu leduri pe mijlocul semnalului cu silicon sanitar si firele placutei in soclul becului,respectanad bine inteles polaritatea(facut proba pe masina inainte,sa nu gresesc si sa nu muncesc de 2 ori)
Pentru reetansare am folosit tot silicon sanitar.
Am reusit si sunt multumit de rezultat.
Semnalizarea merge normal ,n uclipeste mai repede ca si cum ar avea bec ars,semn ca vede placuta cu leduri ca si becuri.
si ceva poze.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Am uitat sa pun pozele cu grila pe masina.

Imagine
Imagine
Imagine

Pentru astea o sa mai revin cu alte poze facute pe timp insorit.pozele astea sunt facute aseara pe inserat imediat dupa ce am montat grila.
Imi place cum vine mai schimba putin aspectul la masina ,deja grila netalica rera pe masina de 7ani

Sa revin putin si la mersul masini,
Cu,cutia asta si cu ambreiajul asta nou s-au schimbat datele problemei in sensul bun zic eu .
Daca inainte la 3000rot/min aveam 130km/h,acum cu ,cutia asta si cu ambreiaj nou la 3000rot/min am peste 140km/h(aproape145km/h).
Iar acum 130km/h am la 2800rot/min.asta e de bine inseamna consum mai mic .
Eu tind sa cred ca toata treaba asta e din cauza ambreiajului nou,care isi face treaba bine,din cutie nu cred ca are treaba pentru ca Cipran mi-a spus ca ar fi de pe acelasi tip de motor(y17dt,17dti) cu toate ca pe ea eu am vazut scris un 16 nici decum F17 cum este pe y17dt,Sincer sa fiu pe cutia veche nu am vazut ce scria.La ce nebunie a fost cu masina mea si cat de suparat eram ca s-a spart cutia si ca de la un simplu schimb de ambreiaj s-a ajuns la schimbat si cutia nu am mai citit ce scrie pe ea.
Iar mecanici din service care au facut treaba buna si au fost foarte de treaba au spus ca sunt la fel si ca merge pusa fara probleme.
Daca are cineva poze cu o cutie de viteze de pe y17dt sa imi comfirme ce am scris eu mai sus as fii foarte incantat.

O alta informatie pe motorele pe benzina ce tip de cutie s-au montat?Am inteles ca merge pusa de pe cele de 1,6 doar ca se pierde din cuplu ,daca este pusa pe diesel.Voi ce stiti?
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis