Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 22.10.2013, ora 16:54:04
Sa va fie de bine iesirea in aer liber ! Imi place ca sunteti uniti si ca sti sa va distrati !Bravo voua!
Raspuns la subiectul Cum sa schimbi acele la opel astra g la data 21.10.2013, ora 07:28:54
E bun Nelu si op-com-ul pt verificare , imi zicea Kay ca pt o verificare mai precisa este bun opelscaner dar in lipsa lor putem regla si manual .
Raspuns la subiectul Montare parasolare luminate la data 18.10.2013, ora 23:19:48
Mai omule tu ai facut cum am zis
alimentarea luata de la plafoniera iar MASA direct de pe caroserie. Ti am scris mai sus ce si cum trebuie facut .
Nu ti trebuie buton pe plafoniera , ai firul rosu de alimentare de la plafoniere , masa cum ti am zis.
citez
alimentarea o legi de la plafoniera veche si masa o legi pe caroserie !Vezi ca , cum dai plafoniera jos ai sa gasesti sus pe plafonul masinii 2 gauri . E , acolo te legi cu masa , la una din acele gauri , pui surub . Merge surub din acela de la torpedou si o saiba mai grosuta .
Raspuns la subiectul my lady in black 20dti la data 18.10.2013, ora 13:06:28
Piese noi pentru tiganca
Tevusca de combustibil pentru webasto si ceasul pentru webasto
Noile ace de Vectra C pe fond argintiu
Vechile ace de Vectra c -pe fon negru -acestea au fost schimbate si va pleca catre colegul danii
Si inscriptii cu Bose pe capacele difuzoarelor
Poze cu tevusca de webasto pusa pe masina
Raspuns la subiectul Cum sa schimbi acele la opel astra g la data 18.10.2013, ora 12:50:45
Deschid acest tutorial pentru a vedea cum schimbam acele din ceasuri la Opel Astra G.
Am avut ace de vectra C pe fond negru si am ales schimbarea lor tot cu unele de vectra c dar pe fond argintiu .
Schimbarea acelor fie de astra g sau de vectra c este identica
Pasul 1-demontarea ceasurilor
Avand volan reglabil nu a mai fost nevoie de a mai desface carapacea volanului , eu am trecut efectiv la desfacerea suruburilor de la panoul care mascheaza bordul.
Pt cei cu volan reglabil -se trage de volan catre scaunul sofer
se desfac cele 2 suruburi ale masti cesurilor 2 sus si 2 in laterale-vezi poze
pasul 2 - scoaterea ceasului .
se desfac cele 2 suruburi (din st si din dr ) ale ceasurului , apoi se trage catre stanga de mufa ceasului si se scoate ceasul afara . Dupa scoaterea ceasului se trage la loc mufa ceasului adica pe inchis .
pasul 3 - scoaterea geamului de protectie si respectiv a acelor
geamul de protectie cel transparent are pe marginea lui cleme . La desfacere va trebui sa se aiba gija pentru a nu rupe vreo clema sau crapa
Scoaterea acelor- pt a putea scoate acele relativ usor si in siguranta ne trebuie o FURCULITA. Pentru a nu murdarii cadranul obligatoriu folosim un servetel. Furculita se introduce pina aproximativ jumatatea ei la cadranele mari se trage in sus si tot odata se trage acul si cu mana cealalta .
Se pot vedea in pozele de mai jos si cum sunt orientate smd-urile puse pt a lumina acele
pasul 4-Introducerea noilor ace si calibrarea lor
Acele se introduc usor prin apasare pe axul motorasului pina ce face un "click" Asa trebuie sa se auda la toate acele. NU se apasa pina la refuz pe ele , este in deajuns acel "click".
NOTA- se va introduce ceasul la locul lui dar fara geamul de protectie cel transparent pt a putea face calibrarea acelor . E nevoie de a se pune contactul dupa fiecare calibrare a acului
Calibrarea acelor
Se va roti de fiecare ac in parte in sensul acelor de ceasornic, pina cand acul va opune rezistenta.Apoi se duce acul catre zero(poz oprit) si daca acul este deasupra poz oprit se duce usor cu mana , daca acul este SUB poz oprit , se duce iar acul catre maxim , cand incepe sa mearga greu , usor se mai lasa putin , si tot asa pina cand se aduc toate in poz corecta.
Dupa ce am rotit acul se pune contactul pentru a vedea daca acul ramine in pozitia corecta. Daca este nevoie cu , contactul luat se repeta procedura.
Asa se va face la absolut toate acele, apoi se pune geamul protector .
Pentru calibrare se mai poate face si altfel:
Se da capacul din spate jos cel de protectie care este prins in 5-6 surubele mici , se scoate parghia de blocare a mufei , apoi se desface placa din clemele de pe marginea bordului si se ajunge la placa cu ace. O sa se observe la acele mici adica cel de apa si combustibil cate un semn(o liniuta) si acestea 2 se pot regla dupa acele liniute. Apoi se regleaza acele mari si se monteaza totul la loc. poze
Daca totul este in regula putem face si o verificare cu OP-COM-ul . O verificare precisa se poate face cu opelscaner si cu tech2 . Cu opcomul putem vedea daca acele fc corect.
Daca totul este in ordine se trece la montare finala. Sper ca am putut ajuta cu , cateva informatii . Aici vreau sa multumesc lui kay pt cate o idee .
Raspuns la subiectul vana amortizor astra g sh la data 18.10.2013, ora 07:27:31
UP
Raspuns la subiectul Montare parasolare luminate la data 18.10.2013, ora 07:07:32
Ai vazut gresit , nu are treaba cu , contactul , alimentarea lor se face din mufa X1 cum a zis kay , dar foarte simplu te poti lega de plafoniera chiar daca ai 2 fire .Pai ce , la tine cand deschizi usa nu merge lumina , trebuie neaparat sa tragi de blocul de lumini , eu nu cred asta !
Raspuns la subiectul cum sa pui lumina la rotita de la trapele de caldura la data 17.10.2013, ora 22:44:14
http://www.youtube.com/watch?v=bbpQbyhqMJ0&hd=1
Raspuns la subiectul Problema display kilometraj la data 17.10.2013, ora 15:38:47
Mihai aseaza bine cauciucul dintre display si placa .Daca merge dam o bere userului kay pt informatie!
Raspuns la subiectul Montare parasolare luminate la data 17.10.2013, ora 15:36:38
alimentarea o legi de la plafoniera veche si masa o legi pe caroserie !Vezi ca , cum dai plafoniera jos ai sa gasesti sus pe plafonul masinii 2 gauri . E , acolo te legi cu masa , la una din acele gauri , pui surub . Merge surub din acela de la torpedou si o saiba mai grosuta .
Raspuns la subiectul Problema display kilometraj la data 16.10.2013, ora 23:48:52
va spun eu . a modificat luminile in ceasuri mai precis la ace si la montare bordul unde afseaza km totali si parcursi ai arata cu linii lipsa. Nu are pini indoiti (din ce mi a zis mie).Mihai vb colegilor pune poze cu bordul si pe partea din spate sa se vada pinii bine dar si cu fata sa vedem cum afiseaza ceasul.
Raspuns la subiectul Test "Agrafa" Frontera B 2.2 DTI la data 15.10.2013, ora 20:54:48
Creeaza un topic si la "cum sa..."
Felicitari , e foarte bun de stiut acest lucru , posibil asa cum ai facut tu sa mearga si pe alte motoare . 2.0dti (x/y20dth)
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 15.10.2013, ora 12:12:11
La Buzau la ora asta ploua marunt
Raspuns la subiectul Relanti oscilant la data 15.10.2013, ora 00:41:31
dar ti au verificat cu testerul cand masina si a facut regenerarea filtrului de particule.?Sfatul meu mergi in alta parte , la cineva care stie sa interpreteze o diagnoza !Fa si un test de injectoare !
Raspuns la subiectul Opel Astra Caravan 2000 la data 15.10.2013, ora 00:38:37
Claudiu, parerea mea este ca ar merge pusa una mult mai deschisa fata de ce aveai. Si pe mine ma bate gandul sa o schimb si voi opta si pentru fata , deschisa dar cat de cat sa aibe o continuitate cu spatele.