Raspuns la subiectul Problema 4x4 la data 15.07.2015, ora 09:21:38
Cam asta banuiesc si eu,ca se pierde vacuum pe undeva,dupa ce opresc motorul.Nu am avut problema asta pana acum vreo luna,sa zic.Puteam sa o las si 3 zile nepornita,cum ii dadeam cheie,becul verde se stingea la 1 secunda.
Ma gandeam la ala care face vacuum,de pe motor,dar are o pozitie ca dracu`nu poti sa-l desfaci ca e inghesuit rau.
Mai sapam...
Raspuns la subiectul Problema 4x4 la data 15.07.2015, ora 00:32:17
Ligheanul meu de plastic a inceput sa-si manifeste personalitatea.
Dimineata,de exemplu,dupa ce o pornesc,becul de 4x4 clipeste,ca si cum nu s-ar fi decuplat.Asta in conditiile in care nu m-am jucat la 4x4 deloc.
Daca cuplez si decuplez,(pana sa plec de pe loc) se stinge,dar daca se intampla sa nu vad beculetul,si e calda,nu se mai decupleaza neam-ultima data am mers toata autostrada pana la Varna cu el clipind.
La rece mai dau inainte-inapoi si se decupleaza pana la urma.
Ce suspectam eu era o pierdere de vacuum,dar am verificat toate capetele accesibile si pot spune cu siguranta ca sunt intregi si sub masina pe cutie,si pe dif.fata,si la motor,si pe la servo,pe acolo,unde sunt electrovalvele. -multe din ele le-a schimbat cand am luat masina.Posibil sa fie undeva pe traseu,dar e putin probabil,de regula la capete se rup.
Cred deci ca vreo electrovalva ar putea fi cauza,sau vreun solenoid (bobina) care de/cupleaza pe sub masina.
Intrebarea ar fi cum se verifica cele 2 electrovalve de 4x4 ?S-a mai lovit cineva de chestia asta?
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 12.07.2015, ora 22:49:12
Citat din mesajul lui: kriu din 12.07.2015 21:58:05
sa ne spui daca vrei stickere, stegulet, poate si tricou....
Stegulet si sticker le am pe alea de anu`trecut,tricouri imi iau vreo 2-3 la mine,sa fie,ca poate transpir,deci nu-i nevoie,mersi.
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 11.07.2015, ora 23:59:52
Acu`m-am intors din BG,vorbim de maine incolo
Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 04.07.2015, ora 20:40:29
Citat din mesajul lui: me_22 din 02.07.2015 16:10:30
Va salut dragi colegi (inclusiv Cip)!
Intrucat am vandut "masina din dotare pentru mers pe langa sosele", anul asta nu voi avea onoarea sa va intalnesc, insa promit sa revin in 2016 cu "forte proaspete....insa pana atunci va doresc sa aveti cel mai frumos Fest si o vara minunata!
Cu respect, pe curand!
Poti veni cu ligheanul celalalt.
Si da,cazarea la han ar fi ideala pentru mai multa lume.
Raspuns la subiectul LA MULTI ANI la data 28.06.2015, ora 09:52:24
Nu pot decat sa va multumesc (si aici) si sa speram intr-o revedere cat mai rapida si in conditii ideale anul acesta..! V-am pupat pe toti!
Raspuns la subiectul Cum e impartita puterea pe punti la B? la data 26.06.2015, ora 22:58:44
Citat din mesajul lui: alextoader din 25.06.2015 15:24:25
Eu am scapat roata din fata intr-o rapa si nu a mai inaintat deloc masina - se invartea doar roata suspendata.
Trebuia sa am inca 60% putere pe spate nu? Si am mai vazut situatia asta si pe youtube...
Stie cineva cum sta treaba exact aici?
Multumesc
Din cate stiu,toate B-urile au LSD pe spate.Ar trebui sa schimbi uleiul cu unul dedicat LSD-de regula se baga toate minunile in puntea spate,numai ce trebuie,nu.De asta s-ar putea sa nu-ti mearga tie.Si cel mai probabil una din rotile spate se invartea,dar pe partea care nu se vedea.
Raspuns la subiectul inlocuire piese originale versus .....ceva tipic ,, romanesc,, la data 26.06.2015, ora 22:47:03
Pare cam firav cu tabla aceea profilata,prinsa cu suruburi..Personal as opta pentru asta.
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?87962-Winch-sau-cabestan-manual
Pare mai solid,chiar daca e folosit.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 20.06.2015, ora 23:22:53
Sus ai niste bumbi,jos niste surubele subnutrite.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 05.06.2015, ora 08:49:13
Da...Asa se face..!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 04.06.2015, ora 22:49:28
Pardon..Prea scurte.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 04.06.2015, ora 10:32:03
Ca sa postez si eu ca un specialist consacrat in dat cu parerea,cred ca ar mai trebui umblat pe la conductele de frana,cablu si repartitor,coloana de volan,si daca se ridica si motor/cutie trebuie avute in vedere cardanele,care vor deveni astfel mai scurte ar lucra spre maxim de cursa tot timpul.
La instalatia electrica si furtune de carburant ar fi mai simplu,ca sunt flexibile si se pot innadi/lungi usor.Radiatoarele nu imi vine acum in cap daca sunt pe sasiu sau caroserie,sau si-si,daca se pot lasa acolo sau ba.Cred totusi ca sunt doar pe caroserie.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 27.05.2015, ora 09:25:07
Ce diagnostic i-a fost pus..?Chiuloasa pare ca ar vrea o rectificare,ceva..
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 20.05.2015, ora 22:07:39
Sambata+duminica sunt la Cheia si/sau imprejurimi,ceva doritori...?
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 18.05.2015, ora 22:25:06
Citat din mesajul lui: klavs din 17.05.2015 13:52:44
Dupa mai bine de 2 ani de experienta intensiva cu Frontera, singura modificare pe verticala pe care i-as face-o este suspension lift. Go for it si sa nu exagerati. Max 5 cm si amortizoarele schimbate in conformitate cu modificarea. De asemenea sa nu uitati de reglaj repartitor frana spate. Body liftul nu mi s-a parut util. Ideal pt mine s-a dovedit in toate imprejurarile inaltator de arc spate 3 cm si renuntarea la body lift caruia nu prea-i vad rostul decat daca se sare de 31'' la dimensiune cauciuc.
Nici eu nu vad rostul inaltarii caroseriei daca raman motorul,cutia,puntea si tot ce pe dedesubt la acelasi nivel.Mai simplu cred ca ar fi gumele cat mai inalte.