Utilizator:
Daca nu aveti cont,
apasati aici
.
Daca ati uitat parola,
apasati aici
.
Legislatia UE: Prin autentificare, sunt de acord ca site-ul FanOpel.ro poate seta module cookie in browserul meu.
Afla mai multe detalii
.
Parola:
Autentificare permanenta
FORUM
MASINI
AUTENTIFICARE
CONT NOU
CAUTA
REGULAMENT
Posturile utilizatorului SATANA_01
Raspuns la subiectul
Ce am facut azi la Frontera
la data
04.12.2015
, ora
23:42:00
E bine daca nu tb sa dai bordul jos..La B am dat bordul,si teava de rigidizare,dupa aia am ajuns la carcasa caloriferului-mi-a luat vreo 3 ore numai demontatul.
N-as putea sa-ti spun care e "turul" la motorul tau,in principiu ar trebui sa vina dinspre motor,sa treaca prin calorifer si dupa aia mai departe.
Daca zici ca nu baga cald deloc cred ca ar trebui sa cercetezi clapeta mai cu atentie,daca ai ambele furtune fierbinti,in mod sigur e si caloriferul la fel.
Daca flux de aer este la gura de ventilatie,dar nu e cald,inseamna ca nu trece prin calorifer,ci pe langa,ceea ce se intampla din 2 motive-1-clapeta bagaboanta sau 2-nu ai burete pe langa el,si trece pe acolo,ca e mai usor.
Dar daca fluxul de aer este slab la gurile de ventilatie,posibil sa nici nu ajunga la calorifer,ci sa se piarda pe drum,pe la imbinari,intre ventilator si calorifer.
Asta iti spun din experienta proprie,m-a chinuit si pe mine una.
Raspuns la subiectul
Ce am facut azi la Frontera
la data
04.12.2015
, ora
21:48:22
Pai ai bagat burete pe langa calorifer cand l-ai pus?(de jur imprejur de fapt)
2-Ai curatat radiatorul de AC ?
3- Clapeta care iti da aerul de la aeroterma se misca asa cum trebuie cand misti de "boton"?
Numai de aici poate fi.
Totusi nu imi e clar cum ai reusit sa-l de/montezi in numai 3 ore..
PS-A,era sa uit...Ai termostat?
Si vezi la legarea aia "in paralel"ca nu-mi suna bine.Trebuie "in serie"ca sa zic asa,pe o parte intra,pe alta iese.Cred ca nici nu conteaza cum pui furtunele.
Raspuns la subiectul
Probleme tren rulare
la data
22.11.2015
, ora
20:49:16
Sa presupunem ca ar fi perfecte-eventual noi-tot nu vad cu ce l-ar ajuta pe B.Problema lui e pana in planetara,din grup de undeva.Banuiesc ca se invarte cel putin o planetara sau ramane actionata cumva "intre",deci merge cumva 4x3 sau aproape..
Raspuns la subiectul
Probleme tren rulare
la data
22.11.2015
, ora
09:47:26
Citat din mesajul lui: flavicx din 19.11.2015 10:20:57
Pentru ca nu gasesc pe nimeni cu un MRL manual ... pentru probe ... m-am hotarat sa cumpar o pereche de Frontera A.
Se pare ca exista 2 variante:
1. AISIN - din ce am citit, sunt echipamentul din fabrica pe Frontera A - sunt pe OLX la 800 lei second hand (nu am cautat prea mult ... pretul mi se pare mult prea mare)
2. AVM 449 (care pe unele siteuri apar ca fiind compatibile cu Frontera B) - am gasit noi la 650 lei
Care credeti ca este varianta mai buna? (atat din punctul de vedere al pretului cat si al calitatii)
Uite aici mai accesibile.Totusi nu inteleg ce faci cu ele pe B
http://olx.ro/oferta/vand-mrl-cuplaje-automate-frontera-ID4eSsg.html
Aceeasi problema am avut-o si eu pe B,banuiesc ca nu se decuple complet.Am scos cuplajul vacuumatic de pe grupul fata,l-am desfacut din toate alea,l-am plimbat in toate directiile cu mana,pus in menghina,si n-am mai avut greturi dupa aia.Am mai gasit si un furtunas de vacuum crapat la una dintre electrovalve (era in partea de jos,nu l-am simtit la mana) si cam asta a fost.probabil ca mai multe jocuri mici adunate duc la simptomele astea.Ar mai trebui sa verifici si furca daca are ceva uzura pe vreo parte.
Raspuns la subiectul
RUBRICA ,, VREAU SA STIU,,
la data
02.11.2015
, ora
22:16:56
Vorbim de blocant sau LSD?
Raspuns la subiectul
Probleme rupere fulie.
la data
19.10.2015
, ora
21:52:20
La asta m-am gandit si eu mai demult,insa cred ca varianta optima ar fi sasiul,cu toata mecanica de A si caroseria de B,care e mai fatoasa,dar tot cu bari de A (am vazut eu,pun linkul daca il mai gasesc,nu arata rau deloc)
Motorul de 2.2 diesel mi s-a parut a fi piesa de rezistenta de pe B,chiar daca nu exceleaza la cuplu.
Probleme cu fulia mi se pare minora,o poti avea in portbagaj "just in case",se schimba repede si fara scule prea multe.
Asta cu vibrochenul care se poate rupe e insa mai nasoala,la fel si pompa care poate crapa cand te duci la paine,tocmai ca nu stii cand se va intampla.E un fel de sabia lui Damocles.Daca dai si de mesteri priceputi care te pun sa investesti pana nimeresc ei defectul,te-ai scos.Dar asta e generala,nu numai la B
Raspuns la subiectul
schimbare motor
la data
11.10.2015
, ora
19:05:15
Citat din mesajul lui: stelea
Am intrebat eu ... E vorba de 6000 - 8000 euro ...
Aia e taxa ca sa intri in comisie,pt omologare artizanala...NU inseamna ca iti si aproba schimbarea
Raspuns la subiectul
schimbare motor
la data
09.10.2015
, ora
09:29:41
Da`sa dai o spaga si sa mergi in continuare,tusesti...?
Raspuns la subiectul
schimbare motor
la data
08.10.2015
, ora
08:49:08
Daca as schimba motorul,tot la 2.8 m-as orienta
Raspuns la subiectul
Probleme rupere fulie.
la data
05.10.2015
, ora
22:56:33
@alextoader-curata admisia,de acolo e.Cand desfaci,sa ai si furtun de retur,sa le schimbi si pe alea,ca se vor rupe daca n-a fost umblat.
Raspuns la subiectul
Probleme rupere fulie.
la data
04.10.2015
, ora
20:39:02
Citat din mesajul lui: blondinul din 04.10.2015 18:36:38
Multumesc pentru oferta,crede-ma,nu am timp,maine o rezolv,cu noua sau sh. Nu pot merge prea mult cu cea sudata.
SH nu ti-as recomanda decat de la cineva cunoscut.Noua am gasit-o la 330 ron.
@alextoader-ce zgomot ziceai ca ai la motor?
Raspuns la subiectul
RUBRICA ,, VREAU SA STIU,,
la data
30.09.2015
, ora
19:37:33
Nu faci treaba cu cel de motor,se va dezlipi-trebuie din acela de parbriz.
Raspuns la subiectul
Intalniri ad-hoc
la data
21.09.2015
, ora
08:36:49
Indiferent daca ai pe 15 sau 16,"chestiile"alea nu ajuta cu nimic,decat poate ai 33 sau ceva in genul.In mod evident sunt artizanale,si cred eu ca si inutile la ce are acum.
De exemplu,ia incearca sa dai bara jos..Cred ca sunt fixate de aripa,bara,date in chit si vopsite cu totul.
Personal daca le-as avea pe masina,ori as pune gume mai mari,ca sa dea bine,ori le-as da jos de tot daca as avea gume normale.
Raspuns la subiectul
Intalniri ad-hoc
la data
20.09.2015
, ora
19:48:49
Ce are una cu alta..?
Raspuns la subiectul
Probleme tren rulare
la data
20.09.2015
, ora
19:46:51
La B am pe planetare slituri pentru 2 sigurante,deci merge si cu MRL.
20
...
7
6
5
4
3
2
1
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car
paraschivrazvan25
Publicitate
2023-12-16
ulei cutie viteza
luke57
Corsa C - Combo C
2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2
luke57
Caroserie
2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti
pronic
Auto Diesel
2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V
MariusTMC
Auto Benzina
2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine
7220
de mesaje in
845
de subiecte
Total membri in comunitate:
3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este
Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza
LA MULTI ANI
urmatorilor membri:
george_opr
,
Bilzerian
,
marianiondaniel
,
paulstoica
,
luciabenu
,
Florin2040
,
NiţăRobert6666
,
Lauras
,
TDF