Autor | Subiectul: presiune turbina |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Sa imi spuna si mie cineva daca stie: boost pressure command si boost pressure trebuie sa fie egale la turbo? (adica presiunea ceruta de ecu si presiunea realizata de turbina in realitate) pt ca la mine cea realizata e mereu mai mica decat cea ceruta cu 0.2 - 0.3 bari ... Ms mult. |
Aici gasesti raspunsul : | |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Ar trebui sa fie egale. La mine masurate cu OP-COM, diferenta nu e mai mare de 0,1 bar (la accelerare constanta) ... dar diferenta de care vorbesti tu nu cred ca e semnificativa ... din care stiu tu ai facut remap la motor, poate si asta influenteaza. |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
da este remapat la mine. Diferentele sunt constante in plaja 0.2 - 0.4 bar in functie de turatia motorului. Efectiv turbina mea nu face presiune mai mare de 1.4 bari desi sunt momente cand ecu ii cere 1.8-1.9 pe exterior la 3000 ture cu 120 km/h consumul masinii este de 12-13l/100km ceea ce mi se pare fascinant de mult. tot cam pe acolo ecu imi comanda o presiune de 1.7-1.8 bar din care turbina ii da doar 1.4 -1.5. am facut toate citirile astea si inainte de remapare. mereu turbina era in urma cererii cu 0.2-0.4 bar. presupun intercooler spart, furtune fisurate sau turbina e pe duca. Din pacate nu am alta turbina de schimb sa probez cu aia. pe a mea am dat-o ieri jos cu tot cu evacuare, am curatat tot pe acolo, paletele sunt intregi, westgate functioneaza - inchide si deschide, nu am joc in ax. inafara de ceva ulei in partea care sufla spre admisie pe care l-am curatat nu am gasit nimic suspect. am verificat si vacumul care vine in ea (nu am cu ce sa il masor) dar cu motorul in relanti imi inchide complet tija. am legat si turbina pe direct la vacum (fara electrovalva) si tot nu reusesc sa scot presiune suficienta din ea. daca incerc sa reglez din westgate nu reusesc sa ii cresc presiunea pe care o face ? |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Putin ulei la admisie turbina e normal. Daca zici ca ai verificat turbina ... atunci probabil e ok. Cel mai probabil: filtru aer infundat, furtune intercooler sau intercooler spart (desi ar trebui sa se auda un suierat), coliere desfacute. Dar totusi cum se manifesta in mers, trage mai prost, intrerupe, are lag? Te rog raspunde facand abstractie de ce spune programul de diagnoza. |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
am incercat si fara filtru de aer, mi-a crescut presiunea realizata de la 1.01 bar la 1.02 bar la relanti. in mers se comporta binisor as spune eu, e destul de vioaie are demaraj. singura problema este ca intre 1400 si 2100 ture imi da eroare p0190 - 0b se aprinde check si intra in limp mode. eroare dispare dupa ce este oprit motorul sau in 10 - 15 km de mers cu turatie mai ridicata mai este si intrebarea legata de consumul (anormal mi se pare mie) de 12-13 l/100km la 120 - 130 km/h. la 90km/h imi consuma 8.5 |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Tudor, legat doar de consum, e aproape de normal. Am avut si motorul de 85 CP si acum cu cel de 88 CP, am consumul aproximativ la fel. Dupa ce treci de 3000 rpm, implicit de 100 km/h, creste consumul simtitor. Concret, in jur de 8% fara remorca si cu un condus relativ linistit, si 10-11% cu remorca. Dar foarte rar trec de 100 km/h. In cealalta problema...., dupa cum am vb si la telefon, ma depaseste! O zi buna! |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
ms nene cipriane de raspuns. legat de consum nu e chiar asa. inainte sa am probleme cu pompa (dupa ce a fost reparata de marius) avem consum de 9l/100km la 120 km/h mers intins. acum am de 12. de la 12 la 9 nu e chiar nimic sau vreo mica diferenta. in alta ordine de idei am dat jos azi intercooler, furtune din turbo spre el si din el spre admisie. verificat totul ... nimic spart, nimic rupt ... doar o groaza de ulei in capatul dinspre admisie ... (ce o mai fi insemnand si asta???) l-am spalat cu motorina si decarburol, am scos ceva jeg din el, pus la loc totul si citit presiunea: acum imi sta FIX cu 0.2 bari cea realizata fata de cea ceruta. am verificat si pe astra g 1.9 dti al sotiei ... la ea sta FIX 0.1 bari cea realizata fata de cea ceruta. dupa spalaturile la intercooler mi-a scazut consumul la relantiu de la 0,8l/ora la 0,6l/ora (am mai umblat un pic si la westgate ca eram curios ce se intampla) insa consumul la viteza mare mi-a ramas ca inainte. O sa merg o vreme cu westgate-ul reglat asa sa vad ce kkt iese. revenind la uleiul din admisie - pe capac chiuloasa in furtunul care da gazele arse am descoperit de ceva vreme ulei ... semn ca se duce acel "epurator" din capacul chiuloasa... luni o sa dezafectez acel furtun cum am facut si la astra g de 1.6 benzina. Din capac chiuloasa trag un furtun mai lung sub masina sa iasa gazele acolo si cel care intra spre turbo o sa il astup. am o presimtire ca uleiul din admisie provine din acel capac chiuloasa. re-revenind la consum. am citit peste tot pe unde am putut gasi informatii depsre felul meu de motor si nu ar trebui sa consume mai mult de 11l/100km in conditii de trafic greu in oras si 10l/100km in conditii de autostrada (unde se circula cu 120 -130km/h) deci ceva nu e in regula la masina mea, care in oras consuma 9 si pe exterior 12 - 13 ... mai e si troncaneala aia care intra la 1400 de ture fum alb-gri, limp mode si cod eroare 0190. Nene cipriane daca mai citesti pe aici te mai rog o data, din tot sufletul, vb cu marius daca are un corp de pompa care stie el ca e bun, da-mi un bip/telefon ceva sa vedem cum as putea intra in posesia lui pentru probe. |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
deci nu stie nimeni daca presiunea comandata trebuie sa fie egala cu aia realizata ??? NIMENI ??? Are cineva un op-com si poata sa verifice pe o frontera A sau B diesel sau pe vectra, omega sau orice opel cu Y20DTH sau Y22DTH care sunt valorile la commanded boost pressure and boost pressure cu masina in relanti si cu ea turata in 2500 ture? VA ROG ???Ciprian poti tu sa faci asta cand mai treci pe la Marius pe la atelier? Ma intereseaza presiunea comandata si presiunea realizata de turbina la relanti si la 2500 ture ... PLEASEEEEEEEEE!!!!!!!! Ca daca nu o iau razna si chiar ii dau foc intr-o zi. In alta ordine de idei STIE CINEVA CUM SE REGLEAZA WESTGATE-UL ? |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
scuze pentru triplu post, dar vad ca nu imi raspunde nimeni ... stie cineva cum se regleaza geometria variabila la turbina stagiu 1, cea actionata de gazele de esapament ???? |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||