Raspuns la subiectul zgomot motor la data 11.01.2020, ora 13:52:30
Au zis bine. Trebuie schimbat lantul de distributie cu sinele sale de ghidaj si lantul unitatii de echilibrare cu sina lui de ghidaj (practic uzura sinelor, care sunt de plastic, cauzeaza zgomotul mai mult decat uzura lanturilor ...)
Raspuns la subiectul Dezmembrez Frontera B 2.2 DTI la data 25.10.2019, ora 19:21:42
Dezmembrez masina personala Frontera B 2.2 diesel din 2002.
Raspuns la subiectul Setari 4 x 4 la data 04.12.2017, ora 16:06:43
Poate fi si in mers (teoretic pana la 80 km/h ... dar nu recomand) ... insa doar pe teren cu aderenta scazuta. NU cupla pe asfalt (daca vrei sa poti lua curbe fara sa strici ceva).
In plus trebuie sa te asiguri ca toate cauciucurile au aceleasi dimensiuni si acelasi grad de uzura ... altfel apar tensiuni.
Raspuns la subiectul Setari 4 x 4 la data 04.12.2017, ora 09:08:50
Bine ai venit pe forum. Te rog intra la sectiunea Frontera si rasfoieste putin, vei gasi foarte multe informatii.
Totusi, pe scurt ... Becul verde din bord (4x4) trebuie sa fie stins cand fata NU este cuplata si aprins cand apesi apesi butonul de 4x4. Becul clipeste de cateva ori doar la pornire (dupa care se stinge) sau in momentul apasarii butonului 4x4 (doar de cateva ori pana se face cuplarea) sau in momentul decuplarii (doar de cateva ori pana se face decuplarea).
Daca becul incepe sa clipeasca la culpare si nu ramane permanent aprins atunci cuplarea nu s-a facut corect.
Daca becul incepe sa clipeasca la deculpare si nu ramane permanent stins atunci decuplarea nu s-a facut corect (agata undeva).
Oricum ar fi becul e usor sa-ti dai seama daca 4x4 e cuplat sau nu, se simte in toata masina (mai ales pe asfalt cu adernta buna). 4x4 NU se foloseste pe teren cu aderenta.
Raspuns la subiectul Problema incalzire interior la data 08.10.2017, ora 19:01:42
E comportament normal ... treapta 1 volum mic de aer, usor de incalzit (mai cald) ... treapta 4 volum mare de aer, greu de incalzit (mai rece).
Intotdeauna aerul de pe treapta 1 va fi mai cald decat cel de pe treapta 4 ... totusi cu cat motorul este mai cald, cu atat si aerul va fi mai cald
Daca ai masina de mai multa vreme si in anii trecuti incalzea mai bine poti sa te gandesti si la o colmatare a radiatorului din habitaclu ... partial infundat ... si nu mai circula apa prin toate capilarele sale (adica se incalzeste doar o parte a radiatorului)
Raspuns la subiectul Opel Astra H 2005 problem "masina cu cheie" la data 17.09.2017, ora 14:29:50
Ce cod de eroare ai? (sunt mii de coduri la care becul din bord se aprinde ...)
Porneste greu pentru ca in 2-3 zile de nefolosinta se dezamorseaza pompa de injectie ... verifica furtunasele de retur (eventual schimbate ... e usor de facut) ... mai poate fi capacul de la filtrul de motorina (la fe de usor de verificat), mai pot fi si semeringurile de pe injectoare (cel mai probabil, insa se schimba doar la mecanic) sau chiar pompa de injectie (dar improbabil).
Totusi ... presupun ... pentru ca nici macar nu ai spus ce motor ai pe masina.
Raspuns la subiectul Fum alb albastrui la cald Zafira B 2010 la data 17.09.2017, ora 14:17:41
Din cate stiu eu e comportament normal ... daca se opreste-porneste des si s se circula mult in oras, regenerarea se face la fiecare 500-800 de km ... in plus masina nu trebuie oprita cand intra in regenerare. Totusi e bine ca a facut curatarea DPF-ului (si cea soft si cea fizica), trebuie sa te obisnuiesti cu acest comportament si sa-l urmaresti cu atentie. Daca DPF-ul se infunda si vrei sa termini cu grijile ... cum spunea si colegul ... DPF off (fizic si soft).
Raspuns la subiectul A17DTS: Cod de eroare 55 Opel Astra J la data 03.08.2017, ora 15:33:47
Problema este filtrul de particule, cauzata probabil de condus urban subturat si oprirea motorului in timpul regenerarii. Cat de des face regenerarea? Ai oprit motorul in timpul regenerarii?
Raspuns la subiectul Frontera A la data 14.07.2017, ora 22:22:10
... pe fata e criminal ... pe spate e doar periculos
Raspuns la subiectul Frontera A la data 09.07.2017, ora 15:45:29
Nu-i cam periculos cu autoblocant pe spate? ... poate a vrut sa spuna LSD
Raspuns la subiectul Climatizare la data 24.06.2017, ora 18:59:36
Te-ai gandit ca poate aerul care pleaca din racitor la 21 de grade pana ajunge la parbriz este incalzit de tubulatura si toate plasticaraiele din bord care au stat in soare ... si probabil au peste 60 de grade?
Nu ai nici o problema ... atata vreme cat dupa ce se raceste putin bordul (si pe caldurile astea ... minim 10 minute pe low) clima functioneaza normal.
Raspuns la subiectul Reglare Avans la data 08.05.2017, ora 20:22:08
Avansul real trebuie sa fie cat mai aproape de cel calculat, plus minus 0.3 ... la mine orice diferenta mai mare de 0.3 cauza un mers defectuos al motorului (nu se tura ok, scotea mult fum etc etc)
Nu ai erori stocate?
PS: adaugare la ultimul meu post - P0190 era dat de vacuumul de pe voleti
Raspuns la subiectul Opel Mokka X la data 07.05.2017, ora 19:56:27
Bun venit ... ne pare rau ca nu gasesti mai multi posesori de Mokka, poate vor aparea cu timpul ...
sa-ti raspund la intrebare ... e doar un boot de reclama al siteului, apare dupa ultimul mesaj (si dupa primul mesaj al unui topic nou) ... nu esti primul care cauta raspunsuri in -linkul de mai jos- ...
uite, acu e dupa mesajul meu
Raspuns la subiectul limitare turatie in mers la data 04.05.2017, ora 14:48:18
Nu este normal ca tija capsulei sa nu se miste. Nici la pornire si oprire nu face nimic? (cu motorul oprit voletii sunt pe deschis, la pornire pe relanti voletii se inchid complet).
Din ce spui tu pot fi 2 probleme:
- valva electro vacumatica care actioneaza capsula vacumatica de pe voleti este defecta
- furtunasele de vacuum sunt puse gresit (nu pot fi puse oricum, pentru ca valvele electro vacumatice primesc comanda deschiderii si inchiderii din ECU) - aici nu te pot ajuta pentru ca eu am motorul fara EGR electric si nu stiu cum ar trebui puse.
Totusi ... pe forum ajutorul e limitat ... nu inlocuieste un mecanic bun (noi doar intuim pe baza spuselor tale)
Raspuns la subiectul limitare turatie in mers la data 08.04.2017, ora 21:09:34
Ok, deci la tine eroarea apare din 2 cauze diferite:
1. Senzorul de pe clapeta de acceleratie
2. Modul gresit de functionare al voletilor de pe admisie (admisie murdara sau capsula vacumatica defecta sau valva vacumatica defecta)
Daca anuland vacumul de pe voleti (eventual si de pe claptea, simultan) dispare balbaiala la acceleratie e sigur ca si varianta 2 de mai sus cauzeaza eroarea.