Posturile utilizatorului flavicx

Raspuns la subiectul Astra g intra abs la viteza mica la data 27.07.2016, ora 09:03:28
Nu este contact imperfect, daca ar fi, ori ar merge bine ori deloc.
Problema este la roata, senzorul nu citeste corect inelul de pe disc (percepe roata ca fiind oprita).
Posibile cauze:
- inel ABS ruginit, murdar (excesiv) sau fisurat
- senzor ABS murdar
- senzor ABS mutat de pe pozitie (chiar si 1 mm) din cauza ruginii de pe fuzeta
Raspuns la subiectul Reglare Avans la data 17.07.2016, ora 20:28:51
Raspund singur.
Nu este avansul pompei ... nu are nici o legatura cu pompa de injectie.
Cel mai probabil debit prea mare sau prea mic pe unul din (sau mai multe) injectoare. Voi verifica.
Raspuns la subiectul Computer de bord la data 17.07.2016, ora 20:22:43
Emoticon Ai MID (multi info display)? Ai butoane in capatul manetelor de la volan? .... daca da ... atunci ai computer de bord

daca nu ... ghinion

PS: butonul de pe ceasuri nu are nici o legatura cu nici un computer de bord ... este doar un contor de kilometrii (care la apasare se reseteaza)
Raspuns la subiectul Reglare Avans la data 13.07.2016, ora 14:22:56
Aduc un subiect vechi iar in discutie ...

La mine motorul merge usor dezechilibrat (sacadat) pe la 1800-2000 de rotatii (aici se simte cel mai puternic) ... o problema pe care nu am luat-o in seama pana acum (dar am vazut ca alte motoare de acelasi tip, fie pe Frontera fie pe alte modele Opel, nu au aceasta problema).

Credeti ca ar putea fi din avansul pompei? ... sau alta problema tot din pompa?

Fac urmatoarele precizari:
- Motor Y22DTH, 116 cai, 85 kw, an 2002
- Pompa de injectie PSG5 (o mufa), terminatie 009 ... care nu se dezamorseaza Emoticon (mai bune zis nu se mai dezamorseaza ... schimbat O-ringurile de pe injectoare)
- Motorul porneste usor, nu consuma ulei, nu scoate fum alb sau negru, are putere (mai putin in cazul de mai jos).
- Am un consum mediu de 8,5 l/100 km
- Turbina noua
- EGR nou
- Admisie curatata
- Debitmetru ok (am si de schimb vreo doua ... tot asa face)
- Date citite cu OpCom: Inceput de injectie 20.3 grade; Inceput de injectie calculat 2.6 grade; Inceput de injectie real 2.6 grade (la relanti).
- In viteza a 3-a la mers constant intre 1800-2000 rotatii, apare codul P0190 (B) Defect mecanic in sistemul de alimentare cu combustibil (sarcina partiala), moment in care masina nu mai are putere si nu se mai tureaza peste 3000 de rotatii (problema dispare in 30 de secunde daca schimb viteza si variez putin turatia, sau opresc si pornesc iar).

Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 02.07.2016, ora 09:00:07
Am demontat si eu unitatea de echilibru (sina lantului rupta, bucatele de plastic prin baia de ulei). Saptamana viitoare asamblez fara unitatea de echilibru ... sa vedem ce iasa (am motor de rezerva Emoticon).

Voi astupa si eu gaurile de ungere ... dar, din ce am vazut, cred ca se pot lasa libere fara probleme
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 12.06.2016, ora 20:25:53
Eu nu am mai auzit pe nimeni, pana acum Emoticon, vorbind despre anularea balansierei, dar am auzit despre ruperea vibrochenului ... cu balansiera la locul ei ...

Emoticon deci daca se scoate balansiera se elimina o potentiala cauza de rupere a vibrochenului EmoticonEmoticon (o concluzie sofista ... dar fiecare o ia cum vrea)

Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 09.06.2016, ora 21:42:02
Te rog ... turbina nu are nici o vina ... chiulsa e de vina ca accepta asa ceva ... Emoticon
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 09.06.2016, ora 17:49:43
Multumesc de lamuriri ! O sa-mi dau seama ce e pe acolo dupa ce e desfacut.

Din ce inteleg se scoate lantul, cele doua axuri, patinele sau sinele (eventual un intinzator) lantului ... si mai ce?

Totusi nu inteleg de ce au mai pus balansiera daca nu are nici un efect asupra vibratiilor la motor.

Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 08.06.2016, ora 20:43:13
Care sunt cele 4 gauri obturate? Cum au fost obturate? ... ceva poze, daca ai reusit sa faci ...
Zgomote in plus sau in minus ... la relanti sau in sarcina ... orice impresie e binevenita ...

Unitatea si cele 2 axuri au fost scoase sau au ramas la loc?

Exista diferente la presiunea de ulei?

A mea e programata de luni intr-o saptamana pentru schimbat lantul de pe unitatea de echilibrare (cu dat jos motorul de pe masina) ... cel putin o saptamana va sta in service.

Astept cu nerabdare orice detaliu, poate ma hotarasc si eu sa anulez uniatea de echilibrare in loc sa-i schimb lantul. Stiu ca am pus cam multe intrebari pe centimetru patrat ... Emoticon
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 12.05.2016, ora 19:39:50
Totusi ... daca scoti lantul de echilibrare nu e afectata presiunea de ulei? ... nu ar trebui blocate si gaurile de ungere pentru tot ansamblul de echilibrare?
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 12.05.2016, ora 09:02:09
Ai curaj, eu unul sunt nerabdator sa vad care este rezultatul, cum se simte motorul ...
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 11.05.2016, ora 10:12:52
Mecanicul meu a zis ca e mai usor sa scoata tot motorul ca sa-l schimbe ... la noi nu poti scoate baia de ulei fara sa dai jos diferentialul fata ...

Interesant filmuletul ... dar nu e periculos sa mergem fara lantul respectiv? Ce se poate intampla daca il taiem?
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 10.05.2016, ora 08:35:30
Nu am facut inca nimic (lipsa de timp).
Cat de departe poate merge incompetenta celor de la reprezentanta?????

Lantul are codul 9128999 (6 15 010)

A pus stelea o poza din EPC cu el pe pagina precedenta.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 03.04.2016, ora 21:28:29
Mai adaug ... in pretul pus de mine am schimbat si arborele cu came + culbutori + intinzator curea de utilitati + ceva garnituri (cred ca pretul pentru piesele de distributie a fost undeva pe la 500-600 de lei ... nu mai stiu producatorul, dar nu au fost pe original)
Raspuns la subiectul RUBRICA ,, VREAU SA STIU,, la data 03.04.2016, ora 21:00:14
Sunt amandoua 009 ... deci merge. Multumesc de informatie.

Totusi care sunt diferentele intre coduri (vorbesc de pompele puse pe motorul de 2.0 L si 2.2 L diesel)? E diferit calculatorul, softul sau partea mecanica? (a mea are probleme la partea mecanica ... din ce mi s-a spus)
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis