Autor | Subiectul: Body lift 50 mm |
A făcut-o şi acum o ascunde... sunt două variante, ori nu vrea să dea "patentu" la nimeni, ori îi e ruşine cu ea. | |
Aici gasesti raspunsul : | |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: CristiG. din 13.12.2013 18:17:47 A făcut-o şi acum o ascunde... sunt două variante, ori nu vrea să dea "patentu" la nimeni, ori îi e ruşine cu ea. scuze, am fost numai plecat prin "regiunea Ploiesti" in delegatii. de aia nu a fost nici masina sa o fotografieze Cip si nici pe net nu am mai intrat. Ii fac azi niste poze ca tot plec cu ea pe coclauri sa vad cum se comporta in teren si o sa le pun pe facebook, ca aici nu cred ca o sa se rezolve vreodata cu contul meu cu caractere speciale. merci tuturor de sfaturi. totusi cel mai mult cred ca imi place sfatul lui Andrei si s-ar putea sa-l si urmez. cat de rau poate sa fie pana la urma? |
PH 75 BOG |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Prea rau nu are cum sa fie. Nu-ti convine, modifici. Atuul preturilor la Frontera. Weekend placut! |
Salut ! Frontera B - 1) Inaltare din bucsele de la caroserie : necesare un set de 10 buc de pe o masina identica sau ca in cazul meu un alt 4x4 de la care le-am potrivit, suruburi parca de 12 mm ,lungimea o stabilesti cand te hotarasti cat inalti (de preferat sa ramana rezerva-mai lungi). Se demonteaza sau se taie cu un flex suruburile masinii(oricum nu-ti mai trebuiesc),se ridica cu un cric in dreptul fiecarei bucse,cricul sa aiba intre el si caroserie o bucata de lemn,sa nu se produca deformari la ridicare. Suruburile sunt doua in fara(arcada rotii),in habitaclu sunt 6 si doua in porbagaj,pe interior in spatele stopurilor.Ridici bagi bucsa(care sa aiba obligatoriu teva pe interor),centrezi cu surubul ,nu uiti sa pui saibele si cam asta a fost. Dupa inaltare demontezi bara fata,modifici gaurile de prindere si nu-ti va mai ramane nici un spatiu. BARA VINE CA PE ORIGINAL. La bara spate demontezi doua surubele de sub ea,adaugi distantieri intre bara si suportul metalic. 2) Inaltare cu arcuri mai lungi (nu vreu sa fac reclama ),amortizoare +5 cm,fata -spate,dupa montarea arcurilor spate,reglezi barele de torsiune la inaltimea convenabila cu inlatarea spate, suportul de la bieletele antiruliu il treci deasupra basculei fata,prelungesti tablele de la bucsele bieletelor spate, reglezi inaltimea distribuitorului de frana spate,ridici 5 cm suportul de la teul de frana spate(ai rezerva la intindere). Cam atat,am dorit sa lamuresc aceasta problema. Scuze daca am deranjat pe cineva care se pricepe mai bine,daca am gresit accept comentarii. P.S. dupa inaltare ,daca-ti pare instabila-distantiere la alegere,rezultatul a fost ca am pe masina 265 70 16. @blondinu - poti face reclama daca este in sprijinul colegilor , ai tot acceptul ! | |
Am uitat,n-am umblat la levierul de la cutie,El coboara cu cat ridici caroseria,adica nesemnificativ. | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Super tare explicatia! Stiam ca a ta e inaltata, dar nu am vrut sa intru in discutie, ca nu stiam cum ai inaltat-o. Acum ne-ai lamurit, si chiar bine!!! In curand o sa fac si eu inaltarea cu distantierele de la arcuri spate si din barile de torsiune pe fata. Chiar sunt curios cum o sa stea pe drum. |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Apropos de inaltare cu distantier (Cip & Bogdan): 1. Pe spate se ridica puntea? Deci grupul ramane la acelasi nivel? 2. Pe fata, prin ridicarea din barele de torsiune, grupul urca? Care este avantajul real, asta incerc sa inteleg. |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
am ajuns dupa vreo 6 ore de coclauri si aproape un rezervor de gaz consumat. nu sunt modificari majore in tinuta de mers. am pus pozele pe facebook. la frontera a stie cineva exact pe unde sa caut suruburile? asta pentru ca o sa pun si body liftul pana la urma. |
PH 75 BOG |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: klavs din 14.12.2013 20:04:42 Apropos de inaltare cu distantier (Cip & Bogdan): 1. Pe spate se ridica puntea? Deci grupul ramane la acelasi nivel? 2. Pe fata, prin ridicarea din barele de torsiune, grupul urca? Care este avantajul real, asta incerc sa inteleg. Raspund eu, ca sa ii oftic PUNTEA nu URCA, nici cea de pe spate nici cea de pe fata- grupu cum ii zici tu- DECAT prin montarea unor MOTI MARI saauuu, pentru baietii pro, prin montarea unui " kit" de portale ( poftiti deliciul ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** ) |
Totul este relativ! |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: bogdan_fronteristu' din 14.12.2013 20:06:22 am ajuns dupa vreo 6 ore de coclauri si aproape un rezervor de gaz consumat. nu sunt modificari majore in tinuta de mers. am pus pozele pe facebook. la frontera a stie cineva exact pe unde sa caut suruburile? asta pentru ca o sa pun si body liftul pana la urma. Suruburile sunt pe sasiu si se vad o parte de sub masina si o parte din masina, dupa ce dai mocheta jos. |
Totul este relativ! |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
hmmm.cam vag cu suruburile. de ofticat nu ai de ce sa ne oftici ca stiam asta deja. de aia am si zis la un moment dat ca ridicarea din cauciucuri e cea mai "curata". dar iti permite sa pui roti mai mari, se mai ridica un pic caroseria... |
PH 75 BOG |
|
Citat din mesajul lui: klavs din 14.12.2013 20:04:42 Apropos de inaltare cu distantier (Cip & Bogdan): 1. Pe spate se ridica puntea? Deci grupul ramane la acelasi nivel? 2. Pe fata, prin ridicarea din barele de torsiune, grupul urca? Care este avantajul real, asta incerc sa inteleg. 1. Pe spate indiferent ce faci puntea si grupul raman la acelasi nivel -punte rigida- grupul face parte din acelasi bloc cu ea. Cu distantierte nu urca nici una nici alta. 2. Da, urca. | |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Da, rectific, pe fata urca grupul, dar coboara bratele. Bogdan, nu prea am vazut nici eu mai mult, dar nu e mare lucru... Din ce material e facut bodylift-ul? Cat despre ridicarea cu distantiere, parerea mea e ca si asta conteaza mult, ca nu mai dai cu sassiu de toate halea si nici cu botu sau carligu, crescand unghiurile de abordare, trecere si degajare. Bodylift-ul e fain si el ca ridica diferenta aia de la praguri la sasiu, ca sa nu dai nici cu ele; atata doar sa nu exagerezi cu inaltimea lui ca sa nu ai probleme de prelungiri a diverselor si de torsionare si rupere a caroseriei la punctele de prindere pe sasiu. |
Totul este relativ! |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: CristiG. din 14.12.2013 23:00:08 Citat din mesajul lui: klavs din 14.12.2013 20:04:42 Apropos de inaltare cu distantier (Cip & Bogdan): 1. Pe spate se ridica puntea? Deci grupul ramane la acelasi nivel? 2. Pe fata, prin ridicarea din barele de torsiune, grupul urca? Care este avantajul real, asta incerc sa inteleg. 1. Pe spate indiferent ce faci puntea si grupul raman la acelasi nivel -punte rigida- grupul face parte din acelasi bloc cu ea. Cu distantierte nu urca nici una nici alta. 2. Da, urca. Buuun... O s-o ridic si pe-a mea vreo 2-3 cm, sa-mi fac damblaua. Aparent, toate aceste modificari tin 90% de design, in lipsa unor cauciucuri de 32, 33, care oricum pt Frontera A 2.0 sunt deja cam f mari. Iar cu 235-uri mie imi pare ca un butoi pe catalige. Laurentiu si Dany m-au sfatuit sa o las cum este, ca nu castig nimic notabil nici on, nici off road. Decat daca schimb masina cu totul. Dar deh, virusul Frontera 4x4... pe care il avem toti, mai mult sau mai putin, ma indeamna sa continui in directia pe care multi au abandonat-o. |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Vad ca " activezi" pe la noi pe la Ramnic... saluta-i pe baieti si spune-le ca performante castigi, cu niste 31" sau 32", care merg pe 2.0i daca e X20SE adica ala nou, ca poate codu l-am gresit. Laurentiu a vazut bine diferenta dintre 225/75 ca parca roti d'astea de caruta avea a si 31" Simex! Dany, a vazut la mine, cand am iesit odata si am pus simexurile lui pe tigaia mea si am mers cu baietii de la X3M Valcea, prin padure, pe namoale, unde un Samurai, mult laudat, a ramas de fro 2 ori, si avea si el gume! Spune-le sa iti faca si ei cunostiinta cu Adi, sa vezi Frotntera pe 35! motoru de mai sus si punti cu aceleasi grupuri ( raport 5.1); eventual daca nu ai probleme de inima, stomac, coloana etc. sa iesi odata cu el, sa te convingi Daca o inalti din bari, incearca sa fie locul perfect drept si sa dai acelasi nr. de ture la suruburi, dupa care da o tura pe coclauri si mai ridica dupa daca mai vrei, ca sa vezi atat nivelu masinii cat si confortu. |
Totul este relativ! |
|
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||