Autor | Subiectul: Body lift 50 mm |
Sanse minime sa desfaci suruburile,vei avea surpriza ca se vor rupe la fortare,eu unul am folosit un flex,apoi suruburi noi,cu filet scurt. Spor la treaba si sa ma contrazici. | |
Aici gasesti raspunsul : | |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Bine ar fi sa dea cu mult spray pe suruburi inainte sa incerce sa le desfaca... In rest nu cred sa intampine mari probleme... Lasa, sa o faca incet si bine, ca sarbatorile sa fie fericite |
Totul este relativ! |
|
Sper sa intereseze,se poate face home made . | |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
@ Bogdan, te declari multumit de modificari? Cat de mult s-a schimbat tinuta de drum? Cum sta in curbe? Dar la inclinare laterala? S-a rigidizat suspensia deranjant? (inteleg ca ai saltat-o vreo 60 mm din arcuri si 40 de la caroserie) @ Cip, pune te rog cateva poze. Ma mananca s-o ridic si pe-a mea 3 cm din arcuri si bare torsiune. |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: klavs din 22.12.2013 01:57:51 @ Bogdan, te declari multumit de modificari? Cat de mult s-a schimbat tinuta de drum? Cum sta in curbe? Dar la inclinare laterala? S-a rigidizat suspensia deranjant? (inteleg ca ai saltat-o vreo 60 mm din arcuri si 40 de la caroserie) @ Cip, pune te rog cateva poze. Ma mananca s-o ridic si pe-a mea 3 cm din arcuri si bare torsiune. nu cred ca ai inteles bine.pe spate , din inaltatoare am inaltat-o 60 mm si pe fata am ridicat-o din barile de torsiune vreo 40 mm. tinuta de drum , dupa cum am scris intr-un post anterior nu s-a schimbat notabil, e un pic mai rigida dar nu nu-s modificari majore nici in curbe. la inclinarea laterala normal ca mai pierzi din moment ce salti centrul de greutate , dar nici acolo nu cred ca e de speriat. saptamana asta sper sa o inalt si din body lift. vedem dupa aia cum se mai comporta. |
PH 75 BOG |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: blondinul din 21.12.2013 14:26:10 Sper sa intereseze,se poate face home made . Suruburile originale tot asa anemice sunt? In alea sta caroseria pe sasiu?!? In plus, aveti grija cu suruburile astea noi, ca sunt " de mamaliga". |
Totul este relativ! |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Am inteles bine. Credeam ca i-ai pus si body lift. Astept impresii dupa cei 40 mm. Merci! |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Astazi am fost ucenic fierar. :-) Gap-ul bara spate body lift 30mm: 1. se ia una bucata cornier cu laturile de 20mm 2. se slefuieste 3. se vopseste 4. se dau gauri ca in foto si se fileteaza 5. se fixeaza cornierul la inaltimea dorita, cu ajutorul unor piulite pe post de distantier 6. se lipeste bandoul de cauciuc audoadeziv (latime 25 mm in cazul meu - altul n-am gasit repede, repede) |
Vrem şi-o poză cu uşa închisă, din spate. | |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Tot astazi am fost si ucenic sudor. Pentru gap-ul bara fata in urma BL 30mm: 1. se ia cornierul de mai sus 2. se masoara si se curbeaza dupa nevoi 3. se lucreaza din doua bucati, in oglinda 4. se verifica de 7 ori daca este pe placul ochiului curbura cornierului 5. straparile se intaresc cu sudura 6. se slefuieste si vopseste 7. se fixeaza ca in foto, dupa care se lipeste bandoul Din pacate a venit seara, iar rezultatul final nu se prea vede. |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: CristiG. din 23.12.2013 20:49:45 Vrem şi-o poză cu uşa închisă, din spate. Maine pun foto cu usa spate inchisa si fata in detaliu. Lucrarea dureaza cam 3 ore daca ai tot ce-ti trebuie si mai ales un meserias caruia sa-i dai la mana ce are nevoie. |
Bună treabă cu ucenicia asta! Dar nu înţeleg, ai folosit şi cornier şi profil U? | |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Am folosit doar cornier. Pentru prinderile pe zona centrala, am sudat niste urechi, care te-au indus in eroare. |
Din pacate ai muncit mult,ai saltat caroseria,dar si bara trebuia ridicata.O demontai si o ridicai si pe ea,ce sens are o caroserie ridicata daca bara ramane jos ? Pur si simplu modificai prinderea. Cat despre suruburile de la caroserie,eu unul am gasit la dezmembrari suruburi negre la care am pus piulite noi ce autoblocare. Oricum ma bucur sa vad ca mai exista "nebuni " ca mine !!! Sarbatori Fericite ! | |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Nu am muncit prea mult... intentionat nu am ridicat barele. Toate modificarile pe care le fac le vreau reversibile. Dca ridicam sa zicem bara fata (ca la aia pe spate e mai incurcata povestea), masina arata ca o aia cu poalele in cap, mai ales ca vreau s-o ridic si din barele de torsiune. Deasemenea, ridicatul barei fata nu prea cred ca ajuta. Scutul este prea jos, sau asa mi s-a parut mie, iar imbunatatirea unghiului ar fi fost nesemnificativa. Am luat in considerare in schimb, o bara custom gen ARB cu troliu. Suruburi negre duritate 12 am folosit si eu pentru caroserie. Si nu in ultimul rand, dpdv design, pare mai "tanculet", mai bloncoasa. P.S. In curand blocant spate. Daca are cineva vreo sursa mai ieftina, sau un pont, multumesc anticipat. Sarbatori fericite! |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||