Autor | Subiectul: Ce am facut azi la Frontera |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Am dat cateva ture de dimineata, apa sta lemn la jumatate (indicator), nu am caldura. Pun caloriferul vechi la loc zilele astea , poate face la fel. Nu gasesc nicio explicatie logica pentru fenomen. In mod clar, apa nu circula prin calorifer ci doar in bazinul acestuia (intrarea si iesirea sunt fierbinti). O sa ajung sa spun: nu cumparati produse NRF. |
Aici gasesti raspunsul : | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
calorifer infundat sau verifica si clapetele de recirculare/directionare! |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
E ultra ras-verificat tot. Da doar putina caldura. Se comporta ca un fel de calorifer, care nu ar avea tur/retur si la care doar in ture urca apa prin faguri. Cred ca e facatura. Caloriferul este NRF de la epiesa.ro. |
Daca tot il ai dat jos pe cel vechi,umple-l cu apa,vezi exact cata apa intra in el. Pune apa scoasa intr-o sticla,si fa-i un semn. Umple-l si pe ala nou,cand l-oi da jos,si compara volumul. de apa cu celalalt.Asa elimini varianta infundarii. Daca zici ca bazinul este fierbinte si restul rece,e posibil sa nu circule apa prin faguri(sa-i lipseasca ceva despartitor din bazin). Eu personal am luat unul de Frontera A de la @stelea,complet din cupru(caloriferul)si l-am dat la un atelier de reconditionari/reparatii radiatoare.Nenea ala a facut supertreaba,l-a dezlipit din toate tatanile,l-a curatat in interior,si l-a lipit inapoi CA DE FABRICA.S-a potivit la B fara nici o modificare,si din momentul ala am avut caldura ca niciodata,o caldura intense si uscata,cum nu a avut B-ul niciodata. Ar fi bine pana vine frigul sa-l faci pe cel original al masinii,si pe celelalt sa-l dai inapoi (daca mai poti) | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Salut, l-am umplut cu otet pe cel vechi, care este de cupru si l-am lasat la murat (cica acidul acetic curata tot ce tine de calcar si lasa cuprul oglinda). Intra circa 200 ml lichid si nu este infundat, apa circula perfect prin el. Voi face comparatia volumetrica cu cel nou cand fac rocada. Zic ca NRF este facatura. Despre dat inapoi, nu stiu daca pot, montajul facut in curte, etc. Dar o sa-l tai de curiozitate si daca e facatura, ma duc stiu eu unde si ii rup pe cei care mi l-au vandut. Nu stiu cui sa ma adresez pe-aici prin zona pentru o lucrare profi. Tu ai fost mai norocos. |
Daca tot il ai dat jos,trimite-mi-l mie pe cel vechi,si ti-l duc eu la reparat-trec odata pe zi prin fata alora cu reparatiile.Te costa 100-150 ron+transport.Mie mi-a luat 150 pentru ca mai facusem niste tentative esuate de a-l resuscita,si a muncit mai mult.Conditia e sa fie complet metalic. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Multumesc mult pentru oferta, nu-mi mai bat capul cu el. Il pun la loc asa cum e (ala original). O sa izolez si toate imbinarile tubulaturii cu power tape. Scoate suficient. Asta nou e lesinat, 50% sub cel vechi. |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Caloriferul a stat 2 zile la murat, cu otet in el. Nu a iesit mai nimic. In asta nou intra cam tot atata lichid ca in cel original. Acum, pe cel vechi, se vede clar ca este impartit ca apa sa circule dintr-o parte in alta si sa-si faca rolul de calorifer. La cel brand new, nu se vede nicio impartire interioara ,etc. Il voi taia, azi nu am mai avut chef. Asta era pe langa noi: Am verificat si izolat tot ce se putea. Am caldura. Sa vad cand va fi mai frig. Cel vechi se incalzeste tot, dupa maxim 1 minut. Cel nou se incalzeste doar pe tur si retur, fagurii ramanand reci (doar dupa forja incepe sa se dezmorteasca). Deci e facatura NRF, vandut de epiesa.ro. |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Daca ar fi sa schimbati ambreiajul, ce marca ati cumpara: sachs, luk sau valeo? Al meu parca da semne de oboseala. Multumesc. |
Citat din mesajul lui: klavs din 13.12.2015 18:08:32 La cel brand new, nu se vede nicio impartire interioara ,etc. Il voi taia, azi nu am mai avut chef. Vezi ca ar trebui sa se dezlipeasca cu lampa de benzina,sau flacara de autogen mai "moale",e doar cositorit.Asta in idea ca ar avea o hiba minora si-l poti repara cu minim de effort si fara cheltuiala prea mare | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Multumesc de idee. La ambreiaj ce ma sfatuiesti? |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Eu am gasit LUK si tot LUK i-am pus ... |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Multumesc Stelea, Luk sa fie! |
Daca ti-a fost mila de el,am avut eu unul de B (similar ca forma cu cel de A,dar mai prost) de care nu mi-a fost.. Prin urmare l-am luat la ciocane pe partea cu tevile.Se observa pe miljoc despartitura pentru tur-retur. Mai observam si niste firisoare de plastic si mult,muuult namol.Nu-mi dau seama ce rol au firisoarele de plastic. Ce gasim pe partea cealalta?Inca si mai mult namol Constat de asemenea ca namolul nu avea cum sa iasa decat suflat cu aer comprimat eventual,doar asa clatit nu iese mai nimic..In speranta ca l-am facut de ras,va dorest o seara buna. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Asa se intampla cand in loc de antigel se pune apa tulbure de rau ... |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||