Autor | Subiectul: Ce am facut azi la Frontera |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: SATANA_01 din 07.08.2015 17:49:38 Nu vezi ca nu-i arunca bendixul...Ce treaba are cu IMO?Cel mult poate sa fie contacul defect. La mine ... Frontera B ... daca nu recunoaste cipul ... poti sa dai la cheie cat vrei, ca nu se intampla nimic, nici macar nu "arunca bendixul" ... liniste totala |
Aici gasesti raspunsul : | |
daca am ramas fara masa la caroserie,,,,, ???????????? nu e aceasi simptomatica? | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: cip077 din 07.08.2015 19:20:18 Pai si daca ai remorcat-o 10 km, de ce nu a pornit?? IMO ai renuntat sa mai fie pe cheie, in ideea ca l-ai atasat langa contact(metoda des intalnita)? Daca da, verifica daca mai e acolo unde l-ai lipit/montat/pitit!! Contactul se pune, curent la bobina, benzina in rezervor? Daca da, atunci remorcata trebuie sa porneasca Pana nu o pornesti macar remorcata, nu te apuca de electromotor! |
acum caut explicatii .................. s-a bulit si electromotorul si pompa de benzina | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Asta cu 'cordonul' mi-a placut la maxim!!!!! Dragos stieee!! |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: cip077 din 12.08.2015 22:08:34 Asta cu 'cordonul' mi-a placut la maxim!!!!! Dragos stieee!! Ce faci bre, tragi cu ochiul dincolo I-a mai baga un ochi ca abia ce am postat si poate il sterge |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
pff, ce ma abtin sa nu comentez...(acolo).... Am vazut de cateva minute. Te mananca sa te certi cu prostul! Vezi ca are mintea odihnita si te bate cu experienta!! Presimt o suspendare. Sterge postarea(in ambele locuri) si lasa-l in plata lui, ne folosim doar sa luam informatii, informatii pe care tot noi le-am oferit in timp. Te rog, nu se merita!! @hai ca se poate, modifica si la Frontera! |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: flavicx din 07.08.2015 20:39:38 Citat din mesajul lui: SATANA_01 din 07.08.2015 17:49:38 Nu vezi ca nu-i arunca bendixul...Ce treaba are cu IMO?Cel mult poate sa fie contacul defect. La mine ... Frontera B ... daca nu recunoaste cipul ... poti sa dai la cheie cat vrei, ca nu se intampla nimic, nici macar nu "arunca bendixul" ... liniste totala Sa o ajutam sa recunoasca CIPul: |
Totul este relativ! |
|
Asa e.. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Inspirate postările anterioare, bravo Andrei,... dar ce-am făcut eu "azi", adică ieri: Dacă, cu cerci arc spate de +2, am rupt un arc, să vedem ce fac la anu cu +4. Poate le rup pe amandouă! (blindaţi-vă cu chingi, că CIPICI, luăm din pădure) Dacă te mănancă, ... te mănancă, n-ai ce face, dar acu am faăcut-o pană la capăt, cu compensări la limitatoare şi repartitor frană Proba de asfalt e bună, stă pe drum, urmează terenul, dar dacă se poate la SANITAS, se poate şi la mine : | |
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Salut tuturor! Iaca ce am facut eu in ultima saptamana... Doamna mea nu prea baga caldura, asa ca, citind eu diverse pe net, am optat pt o curatare schimbator caldura cu otet... Vax. Tot asa. Acum vreo 2 zile, vad eu radiatorul la 160 de lei, nou, marca NRF la un magazin de pe net. Si il cumpar, bineinteles. Azi, ma apuc fericit de treaba pe la ora 14, schimb radiatorul, termin pe la 17 si fa testul nene. Caldura yok. M-a luat capul. Totul este montat zic eu perfect. Am alergat-o vreo 30 de km si abia baga o dara calaie, undeva sub jumatate din cat baga cel vechi de care eram nemultumit. Si am ramas fara idei vis a vis de acest subiect. Sau poate radiatorul cel nou este o porcarie... Turul si returul caloriferului sunt fierbinti. Radiatorul a ramas rece (in primele 15 minute de test). Pompa apa noua, furtune noi, radiator incalzire nou, antigel proaspat. Ba am mutat si plamanul GPL pe retur, ca sa fure cat mai putin. Initial a fost montat si pe tur si in paralel, dar nu am observat diferente notabile la capitolul incalzire habitaclu. Cine ma poate consilia? |
Pai ai bagat burete pe langa calorifer cand l-ai pus?(de jur imprejur de fapt) 2-Ai curatat radiatorul de AC ? 3- Clapeta care iti da aerul de la aeroterma se misca asa cum trebuie cand misti de "boton"? Numai de aici poate fi. Totusi nu imi e clar cum ai reusit sa-l de/montezi in numai 3 ore.. PS-A,era sa uit...Ai termostat? Si vezi la legarea aia "in paralel"ca nu-mi suna bine.Trebuie "in serie"ca sa zic asa,pe o parte intra,pe alta iese.Cred ca nici nu conteaza cum pui furtunele. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
1. am pus buretele. 2. nu am AC 3. Clapetele functioneaza perfect 4. Am termostat si functioneaza perfect 5. Acum este legat in serie pe retur xxx - care este turul caloriferului de incalzire? Sper ca teava de jos - ca sa impinga aerul pe retur (banuiesc) Demontarea/montarea au fost facute fara scoaterea bordului. Doar a ansamblului de incalzire cu totul. I-am pus si distantiere, Sa arate mai asa... : |
E bine daca nu tb sa dai bordul jos..La B am dat bordul,si teava de rigidizare,dupa aia am ajuns la carcasa caloriferului-mi-a luat vreo 3 ore numai demontatul. N-as putea sa-ti spun care e "turul" la motorul tau,in principiu ar trebui sa vina dinspre motor,sa treaca prin calorifer si dupa aia mai departe. Daca zici ca nu baga cald deloc cred ca ar trebui sa cercetezi clapeta mai cu atentie,daca ai ambele furtune fierbinti,in mod sigur e si caloriferul la fel. Daca flux de aer este la gura de ventilatie,dar nu e cald,inseamna ca nu trece prin calorifer,ci pe langa,ceea ce se intampla din 2 motive-1-clapeta bagaboanta sau 2-nu ai burete pe langa el,si trece pe acolo,ca e mai usor. Dar daca fluxul de aer este slab la gurile de ventilatie,posibil sa nici nu ajunga la calorifer,ci sa se piarda pe drum,pe la imbinari,intre ventilator si calorifer. Asta iti spun din experienta proprie,m-a chinuit si pe mine una. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
N-as putea sa-ti spun care e "turul" la motorul tau,in principiu ar trebui sa vina dinspre motor,sa treaca prin calorifer si dupa aia mai departe. Corect, iese din motor si intra in calorifer. Daca zici ca nu baga cald deloc cred ca ar trebui sa cercetezi clapeta mai cu atentie,daca ai ambele furtune fierbinti,in mod sigur e si caloriferul la fel. Baga calai. Initial, erau doar conductele fierbinti si bazinul caloriferului. Restul caloriferului era rece, nu circula apa prin elementi. Dupa 30 de km de forja, a inceput sa scoata un fel de caldura, altfel nu o pot numi. Daca flux de aer este la gura de ventilatie,dar nu e cald,inseamna ca nu trece prin calorifer,ci pe langa,ceea ce se intampla din 2 motive-1-clapeta bagaboanta sau 2-nu ai burete pe langa el,si trece pe acolo,ca e mai usor. Este flux de aer calai. Buretele este f bine pus, etanseaza. Functionarea clapetei a fost verificata vizual, cu torpedoul, mascarea din dreapta si conducta dinspre aeroterma spre calorifer scoasa. Dar daca fluxul de aer este slab la gurile de ventilatie,posibil sa nici nu ajunga la calorifer,ci sa se piarda pe drum,pe la imbinari,intre ventilator si calorifer. Fluxul de aer este destul de puternic. Caloriferul este etans... [u]Sa spunem ca am montat turul de la motor pe returul caloriferului. Afecteaza in mod atat de drastic capacitatea de a da caldura (trecerea lichidului prin elementi)? Inainte de a monta noul calorifer, am conectat circuitul de apa al motorului la pompa si l-am spalat pana a iesit curat. Nu am dopuri, depuneri... Atat vechiul cat si noul calorifer lasa apa sa curga perfect, nu sunt infundate sau obstructionate in niciun fel. [/u] |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||