Autor | Subiectul: Body lift 50 mm |
Citat din mesajul lui: Andrei_vl din 12.11.2013 10:56:20 Dragos, o sa iti dau alt nr. de-al lui imediat ce ajung la Valcea. ( nu fac antireclama ca nu am de ce, dar baiatu ala, Cosmin, are niste preturi de iti ies ochii ca la negrii americani; vorba unui prieten care a vrut sa cumpere de la el " ala crede ca dezmembreaza Maybach" Pana una alta la el am gasit singurul motor la 500 eur,si mai mult de atat e pe masina,masina e functionala,deci se poate proba in orice fel. Citat din mesajul lui: bogdan_fronteristu' din 12.11.2013 08:34:02 Dragos sa intelegem ca te-a "lasat" motorul? Am avut eu grija,i-am umblat pe la chiuloase si a ramas apa intr-o gaura..Inevitabilul s-a produs,satana si-a facut lucrarea Si ca sa revenim la subiect,235.85.16 e dimensiune stantard la Range Rover parca,poti afla detalii de pe forumurile dedicate.Ce ai tu acum,e standard la Frontera B. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Aici gasesti raspunsul : | |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
mie imi scrie in carte diensiunea pe care o am acum pe masina. ideea era daca nu afecteaza prea rau grupul si cam cat trebuie inaltata sa intre cauciucurile fara sa atinga. andrei a zis ca daca nu sare de bot si eu accelerez nu ar fi problema. acuma...sa vad. ma mai gandesc daca pun 85-uri sau raman cu astea |
PH 75 BOG |
|
Citat din mesajul lui: bogdan_fronteristu' din 12.11.2013 21:13:32 andrei a zis ca daca nu sare de bot si eu accelerez nu ar fi problema. Crezi ca ai vreun dragster cu motor de 6000 de-ti pui probleme d`astea.. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
asta era una din probleme. nu stiu daca trage motorasul meu cauciucuri 135/85/16. de inaltat nu trebuie sa fie dragstar sa o inalti mai mult. am vazut o gramada de samurai si jimny inaltate care nu-mi venea sa cred ce fac in teren. si alea au motoare de 1300. |
PH 75 BOG |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Nu ai probleme cu grupurile, asa, ca o concluzie. Samurai si Jimny... ATVurile astea sunt usoare d'aia urca bine, dar totusi se vede lipsa de putere destul de repede! Ia pune tu pe ele roti 31", sa vedem daca mai merg Apropo, 135/85/16 trage sigur, garantez cu degetu in menghina! |
Totul este relativ! |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
foarte tare asta "cu degetul in menghina". man, eu de cate ori am fost cu "veveritele" in teren nu am sesizat deloc ca ar avea problema cu puterea. adica, se catara mai bine ca masinile mari, au iesit din noroi mai bine ca alea mari (e adevarat ca avea mud-uri). tu la ce te referi , in ce situatii ai vazut tu ca nu ar avea putere? de curiozitate. in afara de cauciucuri mai mari bineinteles. plus de asta nu te urci cu masina unde te urci cu atv. la fel , nu te urci cu atv unde te urci cu o motocicleta de cross.asadar e "micimea" un dezavantaj pana la urma? |
PH 75 BOG |
|
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Bogdane esti sigur ca scria 135..... si restul? Aici e ..'buba', de care se leaga Andrei! Poate 235..... Deci pana la urma, lumineaza-ne sa stim latimea la anvelope. App, 135 la latime nici la Dacia nu mai gasesti de mult, minim 145/155, deci...! |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
puii mei.acuma mai baga si omul degetul gresit dar era logic ca e 235 nu? s-a mai si discutat anterior tot in postul asta de diferenta dintre 245/70/16 si 235/85/16 de Andrei vad ca pe telefon e greu de dat (l-o tine prin poseta ). voiam sa-l intreb dar acum intreb pe toata lumea sa ne scoata din impas (pe mine si Cip). stie cineva ce DISTANTIERE se potrivesc la arcurile elicoidale din spate? ca de Dacie zice Cip ca sunt prea mari . poate merg de tico, matiz ceva? PS merci de interventia la admin. s-a rezolvat cu poza si nr cred ca din aia nu pot sa pun si poze... |
PH 75 BOG |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Am reusit sa vorbesc cu Bogdan si pun aici un link cu ceva poze: ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** Piesa asta e usor de facut la strung zic eu |
Totul este relativ! |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
da ,e sugestiv linkul. dar nu am idee de unde sa iau material ... mai caut. credeam ca o sa fie mai usor |
PH 75 BOG |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Cred ca poate fi folosit cu succes si un alt material spre exemplu un duraluminiu? |
Totul este relativ! |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: Andrei_vl din 16.11.2013 22:09:42 Cred ca poate fi folosit cu succes si un alt material spre exemplu un duraluminiu? pai am Radu si am hotarat ca imi fac piesa la un strungar din metal...orice, si fier. nu stiu. o sa vad acum daca trebuie sa pun inaltatoare si la tampoanele de cauciuc de pe spate cum a zis kriu. asta ca sa nu fie socurile prea puternice cand da spira in spira la comprimare maxima. |
PH 75 BOG |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Este mult body lift 50 mm. Am facut eu de 30 si este maxim admis (asa am fost sfatuit de colegi) fara modificari ale masinii. Cu rotile originale, avea putin balans, acum cu noile jante si BFG si-a revenit. Golurile ramase datorita BL sunt in lucru si anume: pe fata se va pune cornier aluminiu de 25 care se poate curba pe forma barei, pe care se va monta bandou negru mat autoadeziv prins la capete cu ceva suruburi discrete, iar pe spate ma gandesc sa incorporez niste reflectoare cu led/sau dintr-o bucata, ca si asa nu prea vad cand merg in marche arriere. Daca o voi inalta din suspensii la un moment dat, banuiesc ca voi renunta la BL. Revin cu foto cand este gara lucrarea. Trebuia sa fie astazi, dar sunt racit cobza si n-am avut chef. Am schimbat doar uleiurile. |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
man, pai ai facut body lift si nu zici si tu nimic aici sa stie stie si altii? la-i cumparat de club 4x4? a fost dificil de montat? scartaie masina cum zice andrei ca a patit un amic de-al lui? cum sta in curbe? de ce zici ca e maxim? am mai auzit pe aici ca merge si 4. poate chiar 5 |
PH 75 BOG |
|
klavs • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 186 Locatia: Pitesti Joined: 17.11.2013 Masina: FRONTERA SPORT / VECTRA C Motor: X20SE / Z20NET TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Salut Bogdan, am scris dinclo despre subiectul asta, iar astazi am gasit acest forum... Nu l-am cumparat, mi l-a facut un prieten din bara de otel fi 60, grosime 30, gaura centrala pt metric 12, 10 bucati. Am avut nevoie si de suruburi fixare caroserie cu 2-3 cm mai lungi metric 10, duritate parca 12 si 10 piulite cu autofranare (parca asa se numesc). - nu am asistat la montaj, dar stiu ca a durat 2 ore si o unghie mecanic smulsa - nu scartaie nimic dar a urcat nivelul de zgomot din interior - nu e deranjant. - cu rotile originale 245/75r16 - avea un tangaj putin deranjant, cu jantele de frontera 1995 si BFG 31/10.5r15 are comportamentul de dinainte de BL. - zic ca e maxim deoarece: peste 3 cm, trebuie prelungite manetele (aproape sigur), trebuie taiate plastice (pe la manete - trebuie sa tai putin si la astia 30 mm amarati ca loveste schimbatorul in viteza 2 si 4 in buza plastic), trebuie lungita gura de umplere rezervor, lungit furtunul admisie si nu mai stiu ce.... - poate merge 4 sau 5, dar eu nu as incerca. - am facut aceasta modificare strict pentru design, nu pentru a-i pune roti mai mari. Ajung astea care sunt. Intrau si fara BL si nu atingeau. Poate o sa arunc un ochi si la inaltarea din barele de torsiune si distantier arc spate, dar sigur masina nu va mai sta calumea in curbe. Uite cat au iesit in afara rotile fara distantier, fara nimic. De-aici si stabilitatea. |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||