Autor | Subiectul: RUBRICA ,, VREAU SA STIU,, |
hai ca am gasit asta despre bara de torsiune Te rugam sa contactezi un administrator pentru publicitate/viewtopic.php?t=67850 | |
Aici gasesti raspunsul : | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: alextoader din 26.11.2014 17:53:18 (...) Iarasi am inteles ca la frontera din fabrica ea vine pe spate cu 5 cm mai inalta pe spate - e adevarat? N-am vazut/auzit asa ceva ... |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Ala e surubul (piesa nr. 12) de unde se regleaza bara de torsiune: |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
Ah mersi domul Stelea. Despre treaba cu diferenta de 5 cm mi-a spus un tip care vindea distantiere pentru arcurile din spate - vorbeam cu el ca o alternativa de lift. Am inteles ca daca pun arcuri noi cu lift de 4 cm defapt o sa se ridice cu 7-8 luand in calcul cat sunt lasate astea vechi. Deci un lift de 7-8 pe fata e cam imposibil cred din bari si deasta speram sa fie adevarata treaba cu diferenta aia de 5 cm intre spate si fata. Iarasi am mai citit ca odata inaltata o sa devina mai instabila - problema ce s-ar putea ameliora cu niste flanse distantiere sa scot putin rotile in afara - vre-o 2 cm. E adevarat? Se gasesc astfel de flanse? | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Da Alex, se găsesc! Se prinde flanșa de butuc şi roata se strânge pe prezoanele flanșei. |
vivasilache • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 136 Locatia: Bucuresti Joined: 21.08.2013 Masina: Frontera Sport Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Eu am facut un lift din distantiere la arcurile spate + barele de torsiune de aprox 4-5 cm. Pe urma am intors jantele si am cistigat aprox. 4-5 cm in latime la fiecare roata. A fost ceva mai greu cu indreptatul si echilibratul dar pina la urma a iesit. Am testat jantele cu cauciucurile BFG KM2 la 110-120 km/h si n-am sesizat nimic anormal. Oricum in mod normal nu prea sar de 100 km/h. Mi-am luat si inca un set de jante de tabla normale pe care o sa pun azi cauciucurile de iarna asa ca cele intoarse ramin gata echilibrate. Pot sa pun niste poze daca esti interesat. Au schimbat foarte mult aspectul masinii. |
Hai ca am reusit. Cu trage impinge cu injuraturi, nu au iesit amortizoarele pe spate aveau suruburile intepenite si le-au taiat... nu intrau arcurile ca erau prea lungi... A iesit bine pana la urma sunt foarte multumit de rezultat. Cred ca asa era cu cei 5 cm pe spate diferenta fata de fata. Arcul nou era cu 4 cm mai lung fata de cel vechi - destinse pe masa. Insa cu arcul nou montat, masina s-a inaltat cu 9 cm. Deci - 5 erau lasati deoarece era arcul obosit. Ceea ce a rezultat un final ca am spatele cu 5 cm mai sus fata de fata dupa ce am inaltat fata cu 4 cm din bari. Probabil o sa se mai aseze un cm sau 2 in curand... Ca tinuta de drum e mult mai stabila - era ca o barca inainte - rotile mergeau inainte insa caroseria facea stanga dreapta asa usor - acuma e teapana si am intrat cu ea si putin pe un drum de tara si i-am dat putina talpa - este super confortabila - nu as fi putut merge cu asa viteza inainte. da vivasilache pune niste poze te rog frumos pentru ca am dubii daca sa fac ceva cu distantierele sau cu altceva ca imi e frica ca o sa arata foarte ciudat. Se balanseaza mai mult in curbe dar nu de speriat - ma simt confortabil inca... pune niste poze te rog sa vad daca ma incanta ce vad si ma decid sa fac ceva si in sensul asta. | |
Cam asa arata? ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** | |
vivasilache • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 136 Locatia: Bucuresti Joined: 21.08.2013 Masina: Frontera Sport Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Înainte de a face ceva studiază variantele. Montatul flanșelor este un proces reversibil, întorsul jantelor nu ! Mîine pun niste poze. |
vivasilache • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 136 Locatia: Bucuresti Joined: 21.08.2013 Masina: Frontera Sport Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: alextoader din 28.11.2014 22:27:13 Cam asa arata? ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** Oarecum. Eu mi-am pus si overfendere care atenuează efectul... |
vivasilache • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 136 Locatia: Bucuresti Joined: 21.08.2013 Masina: Frontera Sport Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: alextoader din 28.11.2014 15:46:03 da vivasilache pune niste poze te rog frumos pentru ca am dubii daca sa fac ceva cu distantierele sau cu altceva ca imi e frica ca o sa arata foarte ciudat. Se balanseaza mai mult in curbe dar nu de speriat - ma simt confortabil inca... pune niste poze te rog sa vad daca ma incanta ce vad si ma decid sa fac ceva si in sensul asta. Alex, uite niste poze. Nu se vede foarte bine "profunzimea" jantelor dar poti sa-ti faci o idee.... |
vivasilache • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 136 Locatia: Bucuresti Joined: 21.08.2013 Masina: Frontera Sport Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
P.S. Daca vrei sa le vezi live, vino miine pe la 10 in Patarlagele la Penny :-) |
Arata bine. Nici nu se vede ca sunt iesite foarte mult. Defapt vad ca sunt 235 deci mi se pare ca ele erau inainte cu un cm sau 2 inauntru deci de iesit in afara caroseriei cred ca au iesit cu vre-o 2 cm nu? As fi venit - sunt foarte nerebdator sa imi testez noua hardughie dar iara sunt racit cobza - astia mici sunt raciti de 2 saptamani - am rezistat eroic pana acuma sa nu iau... o sa fiu atent weekendurile viitoare daca mai face cineva o iesire mai mult ca sigur o sa vin | |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Salutari, Pentru ca nu am mai intrat de ceva vreme, m-am gandit ca ar fi timpul sa pun si eu o intrebare stupida ... Deci: cat de cald este aerul (cat de tare se incalzeste aerul) care vine pe aeratoarele centrale din bord? In conditiile in care afara sunt aprox. 0 grade C, motorul este cald (aprox. 90 grade C, evident pornit), caldura este data pe maxim, ventilatorul este pe pozitia 2, termostatul functioneaza corect, pompa de apa functioneaza corect, radiatorul de caldura nu este infundat (etc totul functioneaza corect) ... Ma intereseaza raspunsuri de la cei care au Frontera B motor 2.2 DTI La mine aerul vine "desmortit" spre caldut (desi pe caloriferul de caldura din aeroterma nu pot tine mana nici pe intrare nici pe iesire ... e nou ...) si nu cred ca e normal ca aerul sa nu se incalzeasca mai tare (pana si la Dacie te frigea la degete in conditiile enumerate mai sus). |
Si probabil ti se aburesc si geamurile,ca sulfa ca un soarece astmatic... Deschizi torpedoul,il presezi lateral ca sa se lase mai jos.Bine ar fi sa-l desfaci din cele 2 suruburi de jos,dar nu neaparat.In momentul ala ai acces la aeroterma,la carcasa caloriferului si la tubulatura principal,care distribuie aerul dupa ce trece prin calorifer. Daca dai la maxim ventilatia,sa zicem doar pe la parbriz,vei constata ca pe unde se imbina plasticele de la aeroterma-calorifer-tubulatura scapa cea mai mare parte a aerului,care in mod evident allege calea cea mai usoara.Scapa pe la imbinari pentru ca pe acolo se pusesera odinioara niste fasii de burete care cu timpul s-au dezlipt.Buretele s-a pus acolo pentru a etansa imbinarile in cauza,fortand astfel aerul suflat de aeroterma sa treaca intai prin calorifer,DUPA care s-o ia pe tubulatura in sus. Eu am taiat niste fasii de burete pe care le-am imbibat cu prenandez sau silicon (de garnituri),dupa care le-am indesat cu o surubelnita in spatiile pe unde scapa aerul.Dupa vreo ora de stat cu capul pe-acolo am reusit sa-l fac sa nu mai scape pe absolut nicaieri,avand si eu volum de aer pe la parbriz sau pe unde vroiam.Aerul era MUUULT mai cald (si mai rece daca era pe AC). Aeroterma baga saraca,dar daca scapa pe toate partile,nu ajungea mai deloc pe unde trebuia...Cam asta e problema. Asta se intampla mai ales daca umbla cineva pe acolo-daca i-ai schimbat caloriferul recent ,in mod sigur buretii i-ai dat la o parte cu mana ta. PS-si caloriferul in carcasa lui de plastic,deasemenea are burete de jur-imprejur.Acolo nu prea ai acces decat partial,pe latura dinspre habitaclu.Daca vrei acces total si in carcasa caloriferului,tb.dat bordul jos,ceea ce nu cred ca mai vrei inca o data. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||