Autor | Subiectul: RUBRICA ,, VREAU SA STIU,, |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Nu se aburesc geamurile ... volumul de aer este ok (am etansat si eu aeroterma pe exterior ... pe unde am avut acces). La mine cred ca problema este in interiorul aerotermei ... probabil ca ceva nu etanseaza bine (vreo clapeta ... probabil cea de aer cald-rece) si mare parte a aerului care este suflat de ventilator nu trece prin radiator ci pe langa. In rest aeroterma functioneaza corect, schimba destul de bine directia aerului fie spre parbriz fie spre picioare fie spre gaurile centrale. Partea nasoala ... rau de tot ... e ca trebuie demontat tot bordul pentru a putea deschide aeroterma si rezolva problema. Totusi sunt interesat de ce spun cei cu B-uri |
Aici gasesti raspunsul : | |
A,B,nu conteaza,sunt la fel.Eu am facut asta la ambele si stiu despre ce e vorba.Poti verifica foarte simplu,lasi torpedoul jos si pui mana pe acolo,ca se simte instant aerul rece. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
nino • Incepator • Deconectat Posturi: 27 Locatia: Otopeni Joined: 03.10.2014 Masina: Opel Frontera 2.2 DTI RS Motor: X22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Legat de aeroterma, eu am aerul fierbinte la picioare, cald-cald spre parbriz, iar cand dau catre aeratoarele din bord (catre "fata pasagerilor"...), aerul este... cald, iar volumul de aer difera, aeratoarele laterale "sufla" mai tare iar cele centrale mai putin... O sa fac si niste masuratori cu termometrul. |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Interesant ... deci se poate sa fie si cald cald ... e clar atunci, cand au schimbat radiatorul de caldura (cu demontat de bord) nu au etansat in jurul lui sau nu au mai pus bine clapeta de rece-cald ... desi nici inainte de schimbare nu dadea suficienta caldura Se pare ca ma asteapta o noua demontare de bord la vara ... oricum nu mor de frig in masina, deocamdata functioneaza foarte bine Webasto-ul ce l-am montat |
Iar imi atinge ceva in caroserie. In viteza 1 si parca si in a doua se simt niste vibratii ca si cum ar lovi ceva in caroserie - cam cu frecventa motorului. se simte ca si cum ar veni din fata putin dreapta sa zic... Am fost pe tema asta la niste mecanici si nu au gasit nimic. am fost mai demult si apoi a disparut fenomenul insa acuma a aparut iarasi. A reaparut dupa ce am urcat cu ea niste pante in viteza 1 pe greu. Zicea cineva de un mecanic bun in bz? sau in zona? Ms | |
nino • Incepator • Deconectat Posturi: 27 Locatia: Otopeni Joined: 03.10.2014 Masina: Opel Frontera 2.2 DTI RS Motor: X22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Parerea mea, daca se aude numai pe 4x4 si mai puternic pe greu, cred ca ar putea fi cardanul / cruce cardanica, grupul sau planetara... |
Nu se aude doar pe 4x4 - se aude la plecarea de pe loc si pe 4x2. deci un plan de actiune ar fi sa verific bucsele apoi cardanul zici? tb sa imi gasesc un mester de curte pe aici de incredere | |
nino • Incepator • Deconectat Posturi: 27 Locatia: Otopeni Joined: 03.10.2014 Masina: Opel Frontera 2.2 DTI RS Motor: X22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Sa nu fie volanta... |
Nu,nu...la mine avea exact simptomele tale si era tamponul faultat..Cand plecai de pe loc sau o accelerai mai tare se atingeau partile de metal.L-am desfacut si era rupt,intr-adevar. L-am rupt (banuiesc )cand m-am chinuit sa scot o duba din zapada,si am smucit-o mai tare. Am cumparat altul,care era intreg,dar mai moale,asa ca i-am bagat 2 saibe sub placute,si l-am mai inaltat un pic. A,si sunt 2 modele,pe masina prinderea e la fel,pe motor insa suruburile sunt amplasate un pic diferit,dar nu-I pb,ca se pot da alte gauri in placute.Revin cu poze explicite,ca l-am pastrat pe cel vechi. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Ce tare ar fi. Cat am fost la mecanici cred ca le-am zis fara exagerare de 10 ori sa se uite la legatura motor caroserie ca acolo credeam si eu ca e. m-au asigurat ei foarte foarte bine ca sigur nu e de acolo... deci ar fi tare detot sa fie de acolo. ce tb sa demontez sa ajung sa vad piesele astea? | |
Daca nu stii cum arata un tampon bun,nu-ti dai seama ca ala e rupt,decat daca-l desfaci.E sufficient si sa fie foarte moale cauciucul lui,nu trebuie neaparat sa fie rupt.In partea de sus cele 2 parti metalice sunt foarte aproape,si cand o accelerezi pe loc,si mai ales in sarcina se ating si vibreaza in caroserie. Nu demontezi decat vasul de expansiune,si-l tragi pe spate,sa ai acces acolo cu mainile,in rest nimic.Ridici motorul cu un crocodil,ceva,cativa cm.si poti desface deja suportul si tamponul.Eu asa recomand,a desfaci tamponul cu tot cu suportul de pe motor,si te joci cu ele afara,ca e mai usor. La mine a durat vreo ora,in conditiile in care am modificat si gaurile,dupa ce am stat vreo juma`de ora sa o gandim.Daca se nimereste acelasi tampon,cred ca dureaza 30 min.Tampoanele la diesel sunt identice st/dr.,nu stiu daca si la benzinar sunt la fel.Daca nu gasesti acceptabil de 2.2 d,poti pune de 2.5 tds,are un singur surub sus la placuta (suport),dar e la fel in rest. De vazut daca e rupt-o turezi la rece,la sprit,sa vezi partea de sus a tamponului daca se atinge de partea fixa.Iti trebuie o lanterna,ceva,in rest nimic-nici macar elevator. PS-sau vrei si tu sa vezi ce zic cei cu B-uri..? | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Cateva poze ale tamponului vechi-cel nou avea suruburile puse altfel,dar s-a rezolvat. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Da astea sunt simptomele - accelerata in sarcina se simte vibratia mai ales la plecare. Mersi mult pentru poze o sa ma duc direct sa le schimb - sa vad unde gasesc sa le iau. | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Alex, verifica sa fie cauciuc suficient intre partile metalice, si mai poti merge asa pana gasesti la pret rezonabil. Eu am mers asa, nu e nici o problema, ele sunt asezate in 'V' deci nu are unde sa fuga motorul de acolo. Deci ideea e sa nu se atinga partile metalice ale tamponului intre ele. |
nino • Incepator • Deconectat Posturi: 27 Locatia: Otopeni Joined: 03.10.2014 Masina: Opel Frontera 2.2 DTI RS Motor: X22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Si eu "vreau sa stiu" cum schimb sticla (cu incalzire, oglinda cu reglaj electric) la oglinda stanga la Frontera B; cu toate ca am vazut ceva poze pe "celalalt" forum, nu stiu cum o scot pe cea existenta fara sa stric ceva... As vrea ajutor / asistenta pentru asta, un tutorial sau o explicatie exacta, ca pentru "nepriceputeanu" ce sunt... Multumesc! |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||