Autor | Subiectul: RUBRICA ,, VREAU SA STIU,, |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: costineltanasie din 13.11.2015 13:42:33 si daca vrei sa iesi si nu poti pe usa sau geam, ce faci ? Uite la asta nu m-am gandit, desi m-am aflat in situatia descrisa ... |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
Aici gasesti raspunsul : | |
E simplu, pe trapa din spate. Desigur, la cele scurte, că au! | |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Vreau sa stiu ce cod GM are releul de bujii incandescente la Opel Frontera B 2.2 DTI, mai precis ce coduri au efectiv scrise pe ele cele de pe masinile voastre. Se pare ca la mine s-a stricat, iar ce am pe masina are alte coduri decat ce ar trebui sa fie conform Opel EPC. |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Stie cineva daca o pompa de injectie combustibil de pe Frontera B 2.2 DTI 120 cai (88 kw) se potriveste pe Frontera B 2.2 DTI 116 cai (85 kw) (ambele motoare avand codul Y22DTH)? |
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Vreau sa stiu si eu cand isi cumpara Stelea un B ... sa mai primim si noi raspunsuri PS: hai Stelea ca stiu ca vrei si tu o punte Dana 44 HD (heavy duty) 10 bolt, 30 spline ... cum avem noi |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: flavicx din 01.04.2016 23:46:07 Vreau sa stiu si eu cand isi cumpara Stelea un B ... sa mai primim si noi raspunsuri PS: hai Stelea ca stiu ca vrei si tu o punte Dana 44 HD (heavy duty) 10 bolt, 30 spline ... cum avem noi Lasa ca nici GKN-urile nu sunt proaste ... Singurul lucru pe care-l doresc de la un B este motorul de 3,2 |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Pai cu ala poti merge doar pe asfalt ... ca la noi nu sunt benzinarii in padure ... are o autonomie de maxim 5 km in afara soselelor |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Citat din mesajul lui: flavicx din 02.04.2016 22:29:31 Pai cu ala poti merge doar pe asfalt ... ca la noi nu sunt benzinarii in padure ... are o autonomie de maxim 5 km in afara soselelor Asa o fi , dar mai si conteaza cum mergi aia 5 km |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
Citat din mesajul lui: flavicx din 01.04.2016 17:27:40 Stie cineva daca o pompa de injectie combustibil de pe Frontera B 2.2 DTI 120 cai (88 kw) se potriveste pe Frontera B 2.2 DTI 116 cai (85 kw) (ambele motoare avand codul Y22DTH)? Pe masina ta merge numai pompa cu aceeasi terminatie ca a ta-vezi ultimele 3 cifre | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
flavicx • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 232 Locatia: Alba Iulia Joined: 13.10.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH 85kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Sunt amandoua 009 ... deci merge. Multumesc de informatie. Totusi care sunt diferentele intre coduri (vorbesc de pompele puse pe motorul de 2.0 L si 2.2 L diesel)? E diferit calculatorul, softul sau partea mecanica? (a mea are probleme la partea mecanica ... din ce mi s-a spus) |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Nu merg puse pompele de pe una pe cealalta!! Sunt diferite. Pe cel de 85 kw ai pompa cu o singura mufa, pt identificare mult mai usoara, e vb de motoarele cu EGR vacumatic, '99-'2002. Pe cel de 88 kw ai pompa cu 2 mufe, si la fel, pt identificare, e vb de motoarele cu EGR electric, '03-2004! |
Salutare. Am si eu o pb cu arcurile pe spate. Cand am luat kitul de inlatare nu stiam cum sunt arcurile. Am aflat acuma ca sunt pe greutati adica pot sa iau mai moale sau mai tare.. Problema este ca la mine sunt extrem de tari. Cine sta in spate e dezastru - coboara cu febra musculara - nu exista practic deloc balans. Singura data cand se calatoreste mai comfortabil in spate este cand masina este full incarcata + cutia thule deasupra. Deci as vrea sa le schimb.. Vad ca unele noi sunt vre-o 200 E... alti bani alta distractie. Deci ce greutate sa imi iau - dupa experienta avuta aproape as vrea cele mai moi posibile.. dar sper sa nu pic in cealalta extrema. Si defapt nici nu gasesc la frontera pe diverse greutati. Pot cumva sa iau de la un terano spre ex? se potrivesc? Si alta intrebare - cum se dau jos arcurile? E greu? Cam cat dureaza ca timp? Am vb cu un amic sa incercam sa facem schimb cu terano dar nu prea stim cum se schimba si cat dureaza.. | |
Se schimba foarte usor,daca ridici masina pe cric-de sasiu-si atunci arcul e foarte aproape de a iesi,eventual il mai ajuti tu.Daca e insa departe de a iesi strans cu mainile,ori pui presele de arc (daca ai) ori desfaci amortizorul-de partea de jos,ca e mai simplu la B.Ai grija la furtunasele de frana,sa nu se intinda prea mult,ca se pot rupe din sertizare. Daca te ajuta,am eu niste arcuri de Patrol,zice lumea,pe care poti face experimente,sa tai din ele pana vin cum tb. ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** Gratis,nu pe bani. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
Multumesc. Hai ca intai tb sa ma invart putin pe langa ea si sa vad mai multe variante si apoi daca e sa ma hotarasc sa ma apuc de dinastea te anunt. | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Pt arcurile spate trebuie neaparat comprimare si pus 'cercei' de arc, si deabia apoi sa incerci sa le dai jos. Pt comprimare foloseste un cric si ridica puntea pana suspenzi masina din acel punct. Dupa ce ai prins presele, eliberezi cricul si treaba e relativ usoara. Spun asta deoarece pe dreapta puntea nu se lasa mai jos decat ii permite rezervorul, loveste unul din tendoane in el. Pe stanga merge mai usor, poti lasa puntea jos de tot! |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis | ||||||||