Raspuns la subiectul Resoftare Motor la data 18.11.2014, ora 08:59:00
du-te la Marius Napcori, iti spune CIP unde si cum. Se merita drumul. Omul e super profi, stie ce face si nu o sa iti para rau. O parere (personala) NU ITI ANULA EGR-ul. Daca vrei iti explic si de ce. Eu l-am avut anulat si m-am dus sa mi-l reactivez. In rest super treaba la Marius si echipa lui. recomand cu cea mai mare incredere.
resoftarea, mai ales la motorul de 2.2 dti se merita cu varf si indesat. nu o sa iti para rau. motorul nu va pati nimic, camerele de ardere, blocul motor, cilindri, bielele, bolturile, segmentii si pistoanele sunt destul de tzapan construite ca sa suporte amestecul de aer/motorina imbunatatit care va rezulta in urma resoftarii. turbina la fel.
nu te duce la necunoscatori pentru ca s-ar putea sa ai probleme grave dupa aia.
Raspuns la subiectul Motorul "galopează" la pornire. la data 15.11.2014, ora 21:56:49
super!
Raspuns la subiectul Frontera B & 2 X Astra G la data 15.11.2014, ora 09:01:10
intre timp ...
schimbat radiator incalzire habitaclu (era fisurat si facea balta in masina + vapori de antigel pe toate geamurile) ... lucru destul de complicat, a trebuit desfacut tot bordul ... dar m-am descurcat acasa, fara ajutor de la "mecanicii" din service-uri. Am reusit impreuna cu un prieten, totul functioneaza perfect acum. (Mai greu a fost sa gasesc alt radiator, al meu nu se putea repara pentru ca era din plastic+aluminiu). Daca e cineva curios de detaliile lucrarii sa ma caute pe prv sau aici si ajutam cu informatii.
si schimbat rotile de vara cu cele de iarna. Jantele sunt de la un terrano 2, s-au potrivit perfect pe butucul de centrare, desi de prin programe de pe net mi le dadeau cu 6-10 mm mai mari in diametrul pe cele de nissan fata de frontera b.
cam asa arata:
am auzit la Fest niste discutii despre cauciucurile AT de la Goodrich ... cum ca nu s-ar comporta foarte bine la deraparea laterala ... stie cineva ceva mai concret despre asta? Cauciucurile pe care mi le-am luat eu sunt M+S cu fulg, AT, si le-am luat special mai cramponate si cu fulg pentru zapada si iarna ... Ma pot baza pe ele sau era mai indicat altceva?
Raspuns la subiectul Motorul "galopează" la pornire. la data 15.11.2014, ora 08:51:46
pai si? ai reusit sa schimbi sau macar sa infunzi furtunul? s-a schimbat ceva in mersul motorului?
Raspuns la subiectul Motorul "galopează" la pornire. la data 11.11.2014, ora 21:37:16
daca e fisurat dupa debitmetru acel furtun trebuie etansat/schimbat pentru ca din cauza lui ajunge aer in motor care e nu e "numarat" de acel debitmetru, in plus mizerie. daca e fisurat inainte de debitmetru nu e chiar atat de grav, doar ca filtrul de aer devine inutil deci tot trebuie etansat/schimbat.
debitmetrul are doar rol de a "cantari" cantitatea de aer, nu o regleaza el ... reglajul se face in alta parte si da, acel reglaj in face ECU in funtie de mai multe valori citite de diferiti senzori, printre care si acest debitmetru. Ce mi se pare mie curios e de ce nu a intrat in limp mode si de ce nu s-a aprins check engine.
Raspuns la subiectul lanturi zapada frontera la data 06.11.2014, ora 10:18:41
atunci zici ca daca mi-am pus AT-urile cu fulg pe iarna nu mai e nevoie de lanturi? Ma descurc si fara cu 4x4 in orice situatie ?
Raspuns la subiectul lanturi zapada frontera la data 04.11.2014, ora 16:17:13
multumesc, cred ca o sa merg pe astea. momentan stau cam slab cu finantele pentru a investi 500 de roni in niste lanturi pe care probabil le voi folosi de 5 ori in viata asta
Raspuns la subiectul lanturi zapada frontera la data 03.11.2014, ora 22:19:27
unde ?
Raspuns la subiectul lanturi zapada frontera la data 03.11.2014, ora 12:19:40
o fi bine asa ... cam ce ma intereseaza pe mine este pentru un 245 / 75 / 16 sau macar minim 225 / 80 16. Preferabil sa nu fie 500 ron ... mai studiem
Raspuns la subiectul lanturi zapada frontera la data 02.11.2014, ora 12:52:22
Vreau si eu sa imi iai niste lanturi pentru fronty...m-am uitat asa pe google dar nu am gasit nimic decisiv...vreau niste recomandari/ linkuri sau ceva...multumesc!
Raspuns la subiectul Motorul "galopează" la pornire. la data 28.10.2014, ora 09:31:47
Doar o idee:
http://www.partsbase.org/opel/frontera-a-1992-1998-7--7-40-1-throttle-valve-body-c20ne-le4-petrol-engine/
Piesa numarul 9: valva control relanti. Se desface si se curata sau se inlocuiteste
Alta idee:
Verificat bujii - cum arata electrozii pe ele: uscate, curate, umede - daca dau scanteie, si verificat fisele. E posibil ca una sau doua sa dea rateuri la rece.
Eu cam de aici as incepe ...
Raspuns la subiectul Consum crescut la data 27.10.2014, ora 08:52:52
fum albastru cu motorul rece egal (de obicei) cu segmenti terminati. dupa ce se incalzeste motorul din cauza caldurii ridicate se dilata si nu mai da fum. parerea mea: verificat compresia pe fiecare cilindru cu motorul RECE ... apoi cu motorul CALD. daca sunt diferente vizibile: segmentare.
mai poate fi:
- epuratorul de ulei din capac chiuloasa spart, turbina trage ulei din carter, il baga in admisie dupa care in motor. se poate verifica foarte usor: se demonteaza furtunasul care vine din carter in furtunul de aer catre turbina. Daca este umed/are ulei pe el, cea mai simpla rezolvare este sa se anuleze acel furtun.
- turbina (miezulsau bucse de ungere) teriminata: isi trage ulei de pe furtunul de ungere al turbinei si il trimite in admisie dupa care il trimite in motor: se verifica daca exista ulei pe furtunul gros care pleaca din turbina. Daca e ulei aici si nu este ulei inainte de turbina ... se duce turbina la reparat (600 - 1000 ron in functie de model si atelier auto) pentru schimbat miezul si bucse ... ar putea fi o legatura la tine pentru ca parca te plangeai si de consum mai devreme ...
- gnitura de chiuloasa fisurata (isi trage ulei pe la garnitura din camera de ungere in cilindru) - cel mai putin probabil, daca era garnitura de chiuloasa aveai probleme si cu lichidul de racire ... dar e si asta o varianta.
ca si idee generala: iti ajunge ulei in camera de ardere, din cauza asta ai fum albastru!
PS: poate fi sigur din cauza uleiului 5w este mai subtire (are grad de vascozitate mai mic) ceea ce inseamna ca se "strecoara" mai usor prin fisuri/crapaturi ... etc. Faptul ca este GM sa nu te incante prea tare ... am o groaza de povesti cu uleiuri "de firma" din reprezentante / originale ... in Romania ti-ar vinde astia si pe mama lor doar sa iti ia banii, asa ca sa nu te culci pe o ureche ca pe eticheta sau mesterul ti-a spus ca e GM, ELF sau alte celea ...
Raspuns la subiectul jante+cauciucuri frontera a sau b la data 20.10.2014, ora 10:00:06
s-a rezolvat, se poate inchide, nu mai este valabil!
OK
Raspuns la subiectul Vand Frontera Sport Disel la data 17.10.2014, ora 16:33:02
pacat ca pierdem un fronterist de baza ... spor la vanzare !!!
Raspuns la subiectul jante+cauciucuri frontera a sau b la data 13.10.2014, ora 17:40:16
Donez 4 buc jante tabla pe 15, et 14, prindere 6x100 + 4 bucati cauciucuri m+s cu fulg(merg bine si iarna) 235-75-15.
Jantele sunt ruginite dupa cum se vede in poze, au fost vopsite cu negru peste gri, dar nu sunt lovite sau indoite.
Cauciucurile sunt Fulda si se mai pot folosi cu indulgenta vreo 10-15.000 kilometri. Daca le vrea cineva plateste el curier pana la destinatie sau le ridica personal din TM. Daca in 10 zile nu se anunta nimeni le scot in strada sa le ia tiganii. Detalii la 0721683981.