Posturile utilizatorului 77BBA

Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 15.08.2013, ora 10:49:10
nene ... ia sa mai dai tu cu apa sfintita pe masina asta si sa mai treci si pe la biserica din cand in cand ca ceva nu se prea leaga in ultima vreme ... numai stricaciuni si probleme vad pe aici :P
Raspuns la subiectul Pompa Injectie Picura - cu Dezamorsare la data 14.08.2013, ora 23:22:16
porneste la prima cheie mai lunga (10-15 secunde tinuta), dupa cam 17 ore de stat nepornita. Inca nu am avut ocazia sa o las sa stea mai mult ca sa aflu ce se intampla, dar presupun ca atata timp cat este motorina in filtru si aer doar in pompa nu prea conteaza cat timp sta.

nu e de la bujii, e problema de dezamorsare clara, aer in instalatie, dovada fumul alb cu miros dulce, dupa ce porneste.

se dezamorseaza doar pompa, filtrul si conducta de tur raman amorsate din cauza supapei de sens de pe tur.

dupa ce e oprit motorul picura cam 10 minute pana iese toata motorina din pompa dupa care se opreste

exact la fel imi facea si cu pompa veche inainte sa se strice de tot.

exact la fel imi facea si cand se dezamorsa pe la returul de pe injectoare pana am schimbat toate T-urile si furtunasele de retur

se vede clar cu ochiul liber cum picura pompa, si cu oglinda am vazut toata partea din spate (aia de ziceam in prima postare) umeda si plina de motorina, dar conductele spre injectoare sunt uscate, la fel si olandezele care le prind de pompa. picuratul vine clar de undeva dintre capac si pompa.

saptamana viitoare desfac iara tot ce imi sta in cale si ma apuc sa strang hotarat capacul ala sa vedem ce se intampla. evident inainte sa fac asta o sa incerc sa dau de marius, am incercat si azi dar tot cu telefonul inchis Emoticon

ca sa fiu sigur o sa pun multimetrul si pe bujii sa vedem ce se intampla si pe acolo ... dar daca ar fi bujiile, cum iti explici fumul alb la pornire ?


Raspuns la subiectul Pompa Injectie Picura - cu Dezamorsare la data 14.08.2013, ora 15:57:06
Dupa cum spune si titul, de ceva vreme am probleme cu dezamorsarea dimineata, porneste anevoios cu fum alb dulce (semn de aer in sistemul de alimentare motorina).

Am studiat problema, facut test de presiune, conductele, furtunele, filtrul, capac filtru, furtunase retur injectoare toate sunt ok sau par a fi ok.

Singura problema descoperita este un picurat de motorina din pompa de injectie care este un Bosch VP44 ... picura in zona capacului din care ies conductele de motorina spre injectoare. Am studiat cu atentie zona, cat s-a putut, din conducte nu pare sa picure, mai degraba picura de undeva dintre capac si pompa, drept urmare se dezamorseaza si porneste greu si cu fum dimineata.

Intrebare intrebatoare: am observat ca acel capac este prins in niste suruburi de pompa ... daca ma apuc sa le strang ca ciobanul risc sa stric ceva in pompa?

Pompa este cea de aici:
Imagine

si picura in partea dreapta unde sunt cele 4 dude de care vin legate conductele spre injectoare, mai exact intre corpul pompei si acel "capac" prins de ea in suruburi.

Ceva pareri, solutii, destrabalari?



Raspuns la subiectul FILTRU AER la data 13.08.2013, ora 10:45:34
Am folosit MANN o vreme buna, pana un adevarat mester al Opelurilor m-a indreptat spre fima Purflux.
Mult mai ok ca si calitate, material din care sunt construite, fiabilitate. Se vede cu ochiul liber diferenta intre un Mann si un Purflux. Recomand cu incredere atat pentru combustibil cat si pentru ulei sau aer. Ideal ar fi sa stim fiecare ce a fost de pe original pe masinile noastre si sa incercam pe cat posibil sa le folosim tot pe alea..oricare ar fi ele bosch, mahle, purflux sau mann, desi nu stiu daca gm a folosit filtre mann pe vreo motorizare scoasa pe piata.

Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 12.08.2013, ora 23:26:25
asadar, revenim ... partial.

astazi am avut un pic de timp si m-am ocupat de tractorash ...

am golit tot lichidul de racire din instalatie ... intr-un mod surpinzator nu era foarte murdar sau plin de rugina/alte porcarii.

am dat jos radiatorul, care era plin de noroi, intarit, praf, muste moarte, pene de vrabie, alte celea ... l-am spalat frumos (pe exterior) pana am scos cam 1/2 tona de jeg din el (dintre fagurii de aluminiu) , pus la loc

umplut sistemul de racire cu 5l otet alimentar, lasat sa mearga pana la 95 de grade a intrat termocupla si a pornit ventilatorul ... scos tot otetul (surpinzator de curat, din nou fara rugina, mal sau alte celea), bagat antigelul la loc dupa ce l-am filtrat prin tifon pus cat mai des, completat cu vreo jumate de litru antigel si plecat la teste.

prin oras vreo 10 km cu diagnoza dupa mine temperatura lichidului 91 - 93 grade cu clima pornita, masina turata, afara 36 de grade.

inafara orasului vreo 15 km, mers turat peste 3000, clima pornita, temperatura lichidului 93-97 grade, afara 36 de grade.

dupa cum se comporta as spune ca problema este rezolvata si ca in mare parte era de vina jumatatea de tona de mal adunata de-a lungul vremii in radiator.
o sa revin dupa un drum mai lung pe exterior, probabil dupa week-end cand am programat sa o tai la pescuit din nou sau dupa frontera fest.
momentan rezultatele sunt multumitoare, in ideea in care inainte imi ajungea la 100 de grade apa si prin oras nu doar pe exterior.

multumiri celor care mi-au dat solutii si sper sa ajute si pe altcineva postarea asta.

Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 11.08.2013, ora 12:49:48
stiu satana, ms de incurajare, luni mi-am rezervat jumatate de zi pentru operatiunea asta, sunt constient ce "bucurii" imi poate aduce treaba asta lasata asa ...
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 08.08.2013, ora 19:54:12
eu ce sa mai zic ... sa imi fac 100 de conturi sa stresez vedeta de dincolo? eu pot sa intru cand vreau eu si sa imi fac mii de conturi, atata timp cat ai ip dinamic nu au cum sa te baneze definitiv, ideea este sa iti stergi prima data cookieurile din browser, pt ca chiar daca iti schimbi ip-ul raman cookies ... in fine ... daca are cineva nervi sa ma caute si ii explic procedura, sa stea sa streseze co-ul ... pana la urma bine ne-am regasit pe aici, sa fim noi sanatosi si sa avem drumuri bune, ca oameni de omenie ne adunam oriunde. gasca nu se sparge si telefoanele nu pot sa ni le baneze "oameni" gen mr.curvopel ...

o sa ii urmez si eu exemplul lui ciprian si o sa imi prezint masinutele ... 3 la numar, toate opeluri, numa sa prind o seara cu palinca si chef de scris pe ecran. am vrut sa copiez prezentarea de dincolo, dar ce sa vezi ... surpriza, mi-au fost sterse 3/4 din postari odata cu banarea definitiva ... oameni de 2 bani
Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 08.08.2013, ora 17:24:58
multmumesc pt raspunsuri. asa voi face si voi reveni cu detalii. pana la urma otet / sare de lamaie este tot un fel de acid slab (citric la lamai, acetic la otet), deci ambele variante sunt viabile.
aerisirea se face automat asa este.
partea cea mai complicata va fi desfacutul barii din din fata sa ajung la radiator sa il pot spala calumea :D, dar deh ... cu lene si comoditate nu s-a rezolvat nimic pe lumea asta.

cand prind timp liber cand o sa ii dau o baitza de otet si revin cu detalii, inca o data multumiri.

Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 08.08.2013, ora 15:48:21
multumesc de raspuns.

am sa o iau sistematic atunci.

verificat furtune, toate cate le gasesc, spalat radiatoare pe exterior, pe interior nu stiu cum se procedeaza daca stii vreo metoda mi-ar prinde bine. nu as baga solutii de nici un fel in masina pentru ca am avut niste experiente neplacute legate de solutiile de curatat/imbunatatit/transformat masina in nija peste noapte/ si am jurat ca in ea nu mai bag nici un fel de solutie pentru nimic.

intre timp o sa dau si cureaua de utilitati jos de pe ea si sa invart cu mana de fulia pompei sa vad eu cu ochii mei ce e pe acolo, daca are joc/daca se aude vreun scartzait/troscanit ... numa timp sa am sa ma apuc de toata treaba si sa se mai duca din canicula asta de pe la noi ca sunt 40+ grade in soare zi de vara pana-n seara.

intre timp daca imi poti transmite metoda de curatare a sistemului de racire pe interior, raman dator.

PS: antigelul a fost schimbat in primavara la Ploiesti, este ce trebuie in masina, am mai scos din el cand am schimbat termostatul, inafara de faptul ca isi schimbase culoarea, mizerie sau alte celea nu erau prin el, dar o sa am ocazia sa il reverific acum.

Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 08.08.2013, ora 10:41:15
Ziua buna dragi colegi, vin si eu cu o problema ... poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva:

Masina este Frontera B, an 2002, motorizare 2.2 diesel cod motor Y22DTH

De ceva vreme (aprox 1 luna) am observat ca imi creste temperatura la apa(antigel) fabulos de repede si destul de mult atunci cand ies inafara orasului sau chiar si prin oras la drumuri mai lungi.

Acul ajunge aproape de zona rosie pe indicator, mai ales cand e clima pornita sau cand se circula la drum mai lung si motorul are vreme sa se incinga. Am tras pe dreapta si am studiat borcanul, nu pare sa fiarba efectiv, am bagat op-comul si imi arata temperatura lichidului de racire intre 99 si 103 cand acul este spre rosu.

Am incercat sa o chinui mai tare cand ajunge acolo, dar acolo se cam opreste nu urca mai departe.

Acum cateva saptamani am schimbat termostatul din motivul asta, dar fara nici un rezultat, simptomele au ramas aceleasi.
Am verificat ventilatoarele se invart intr-o veselie ambele.

Tot o data la luna trebuie sa ii mai dau cam cate 0,5 - 1l de antigel ca il pierde pe undeva, dar nu am gasit balta sub masina sau furtune sparte/curse.

Dupa niste discutii cu niste "mecanici" de pe aici din Timisoara mi s-a dat ca solutie pompa de apa defecta sau pe duca, dar nu as vrea sa ma apuc sa o schimb si pe aia si sa realizez ca nu avea nimic.

Daca a mai patit cineva asa ceva sau imi poate da vreo idee de unde / cum sa incep verificarile, multumesc in avas.
Raspuns la subiectul Bine v-am gasit la data 07.08.2013, ora 18:34:43
Din cauza unor incidente penibile, de 2 lei si 2 bani ... iata-ma si pe mine pe aici ... fost baba007, actual 77bba.
Promit ca imi voi face timp si voi posta cat mai mult, imi voi reface prezentarea la masini si sper ca aici sa o ducem mai bine decat prin alte parti.

Drumuri bune tuturor

77BBA- Bine ai venit pe FanOpel!Nu te supara pe mine dar hai sa nu jignim!Multumesc de intelegere si spor la treaba aici!
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis