Posturile utilizatorului 77BBA

Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 14.09.2013, ora 11:25:39
nu cred ca o va duce mult nici cu aceasta coloana sonora Emoticon ... de cand au fost dati in judecata de sute / mii de ori pt drepturi de copyright de cateva case de productie youtube sunt paranoia cu orice muzica mai cunoscuta pusa pe filme. Faza naspa pt ei e ca au mai si pierdut cateva procese pana si-au pus la punct filtre / warninguri ... Cred ca mai repede supravietuia cu ceva muzica de la Cargo / Phoenix in ideea in care nu stiu daca youtube a auzit de ei ...
Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 11.09.2013, ora 11:36:59
nota maxima cu felicitari !!! multumim pentru munca, a iesit bestial!
Raspuns la subiectul Reglare Avans la data 11.09.2013, ora 11:30:54
Am vazut asta in op-com. o sa ma mai joc pe acolo (poate reusesc sa o stric de tot:D) sa vad ce mai pot face din el. Eu voiam sa stiu daca este vreo metoda de reglare manuala (din vreo piulita / surub de pe pompa) ... sau daca nu se poate manual, daca exista posibilitatea de a fi setat din tech 2.

din ce am gasit pe net despre reglarea avansului la pompa asta:

VP44 Timing Principles

Timing in the VP44 is controlled by an internal timing piston coupled to a cam ring inside the pump. The timing piston is moved by fuel pressure. The amount of fuel pressure in the timing piston assembly housing is controlled by an internal transfer pump and a pulsating timing solenoid valve. As the pump speed increases, the fuel pressure to the timing piston assembly also increases.
Based on the inputs from the fuel pump control module (FPCM), the timing solenoid valve pulses to vary the pressure to move the timing piston, which results in the cam ring moving to the desired position to achieve the commanded timing. The more pressure created by the internal transfer pump and timing solenoid valve, the more the timing will advance; therefore, timing range capability is increased at higher rpms.

Adica mai pe romaneste din ce inteleg eu: pistonul de avans este controlat de calculatorul pompei, care calculator la randul lui primeste informatii de la ECU masinii ... deci teoretic se poate regla din soft pana la urma ...

Ma intereseaza foarte mult acest aspect, deoarece banuiesc eu ca nu este reglat chiar cum trebuie, m-am intalnit acum la Fest cu cineva care avea o Frontera exact ca a mea (acelasi motor, acelasi an) si consumul lui (mediu) la 100 de km era cam cu 1,5 - 2l/100 mai mic decat al meu. Singura cauza la care m-am putut gandi este avansul din pompa. In plus la mine mai si fumega pe negru destul de des, dar asta poate fi din cauza EGR-ului care este dezactivat.

Alte variante pentru consum crescut de motorina care ar mai putea fi ?



Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 10.09.2013, ora 11:08:59
imi place asa, oameni harnici, muncitori, priceputi. Pacat de distanta asta mare de la Timisoara catre voi.

Raspuns la subiectul Reglare Avans la data 10.09.2013, ora 11:04:17
Dupa cum spune si titlul ...

Ar putea cineva sa ma indrume spre un tutorial sau sa imi dea niste explicatii despre

- cum se regleaza avansul
- care ar trebui sa fie valorile intre care trebuie sa fie avansul cerut si avansul realizat
- care e legatura dintre avans si consumul / puterea motorului

Avansul il pot masura cu OP-COM-ul ... doar ca nu stiu de unde si cum se regleaza pe motorul meu / pompa mea.
Motor Y22DTH
Pompa Bosch VP44

Multumesc in avans.

Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 10.09.2013, ora 11:00:46
Kosmo ... dupa ce imi spune OP-COMul, imi pornesc ventilatoarele la fix 95 de grade. Am citit pe net si se pare ca asta ar fi temperatura optima, desi unii sunt de parere ca ar trebui sa porneasca mai sus pe la 99 ca sa nu le forjezi tot timpul ... nu stiu care e temperatura optima la care ar trebui sa porneasca, ideea e ca merg pefect ambele. Am fost si la Fest cu masina pe coclauri si am ramas in 95-96 grade cu temperatura la lichidul de racire, deci problema a fost in mod sigur namolul din radiator ... in nici un caz pompa de apa cum isi dadeau cu parerea mecanicii mei de prin Timisoara Emoticon


Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 26.08.2013, ora 19:15:24
Multumesc tuturor colegilor pentru primirea calduroasa pe care ne-au oferit-o. Multumesc si celor care s-au ocupat cu organizarea si mai ales cu grija fata de cei nou veniti. Fiind la prima intalnire de acest gen, pot spune doar ca abia astept sa particip la urmatoarea. M-am simtit extraordinar si singurul regret pe care il am a fost plecarea brusca de sambata datorata problemelor de sanatate ale sotiei. Sper sa nu credeti ca am plecat suparat pe voi, dimpotriva, am plecat cu gandul la voi si la ce seara frumoasa am pierdut sambata. Inca o data va multumesc pentru tot. A fost de vis si abia astept sa revin. Si cateva poze mai pe alese:


ImagineImagine

ImagineImagine

ImagineImagine

ImagineImagine

ImagineImagine

Imagine

Mai multe din cele facute de mine veti gasi pe FaceBook pe grup si la mine pe pagina.

Inca o data mii de multumiri tuturor pentru o experienta inedita si frumoasa!
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 19.08.2013, ora 15:48:11
am inteles, calul de dar nu se cauta la dinti :D daca nu arata penibil pe masina, ce mai conteaza ca sunt un pic mai inguste ?

Raspuns la subiectul Pompa Injectie Picura - cu Dezamorsare la data 19.08.2013, ora 15:45:35
dupa cum am promis... revenim

azi dimineata (pe la 10,30 defapt) dupa ce masina nu a mai fost pornita de ieri de la ora 14.00 ... am dat sa pornesc motorul si ... surpriza !!!

a pornit la sfert de cheie EmoticonEmoticon

concluzia: picuratul si dezamorsarea pompei erau de la piulita de pe conducta de motorina, chiar la iesirea din pompa, insa motorina iesea inspre pompa nu spre conducta.
concluzia 2: cateodata solutiile evidente si simple sunt cele corecte ... fara alte complicaciuni si gandit prea mult situatia!

Raspuns la subiectul ASTRA G SEDAN la data 19.08.2013, ora 09:36:10
o frumusete! Sa ai parte de ea cat mai mult timp si drumuri bune peste tot!
Raspuns la subiectul Temperatura mare in sarcina la data 19.08.2013, ora 09:34:36
ok, am revenit.

am facut sambata 80 km in exterior cu masina si temperatura la lichidul de racire a fost maxim 95 de grade in conditiile in care afara erau 34.

se pare ca problema este rezolvata 100%

Raspuns la subiectul Frontera B & 2 X Astra G la data 18.08.2013, ora 21:13:52
@ gabi, multumesc, mereu am fost de parere ca nu e bine sa tragi de o masina pana se rupe in doua sau pica tabla de pe ea. In masina mai trebuie bagati si niste banuti din cand in cand, ca de aia e masina!

@ cip :P nu fac poze fara bullbar ca arata parca ii lipsesc dintii din gura Emoticon. marti sper sa fie gata de la vopsit si dupa ce il pun la loc pe masina fac si poze. Pana una alta si asa o sa o vezi la Fest si acolo sigur se vor face destule poze :P
Raspuns la subiectul Frontera B & 2 X Astra G la data 18.08.2013, ora 20:08:24
Ziua buna tuturor ... parca mi s-a pus cheful de scris cate ceva si despre masinile mele ... asa ca mai pe scurt sau pe lung cam astea sunt:

1. Astra G Z16XEP 2003 - Cumparata acum cam 4 ani de la Germania, dupa ce inaintea ei am avut tot un G dar X12XE.
Masina merge brici, bani bagati in ea bineinteles cu duiumul, am incercat sa o pastrez in stare excelenta si mereu am investit cand s-a cerut. Nu prea am ce spune despre ea mare lucru, nu i-am facut nici un fel de tunning sau alte celea, am folosit-o 3 ani de zile si nu m-a lasat la greu nicaieri. Cam pretentioasa la reparatii din cauza motorulului XEP, dar nu am avut niciodata probleme grave cu ea. Momentan este pe firma si isi asteapta angajatul incepand din septembrie sa o ia in primire.

Imagine

Imagine

Imagine

Numerele de pe ea sunt mutate pe Frontera in prezent.

2. Astra G Y17DTI - Cumparata acum 2 ani de prin Romania ... masina era in stare jalnica, ce era ok pe ea a fost motorul, care inca mai este. In rest, refacut directii, telescoape, arcuri, caseta de directie, alte celea ... este masina sotiei si pentru o masina din anul 2001 care in prezent consuma 6,5 in oras si 5,5 in exterior sunt super multumit de ea. Din pacate nu am poze acum cu ea, dar voi reveni.

3. Iubirea cea mai recenta ... cumparata anul asta in februarie (tot din Romania, dupa care m-am jurat ca eu cat traiesc nu mai cumpar masini din tara asta) Forntara B Y22DTH - 2002.

Cu masina asta am avut numai dureri si batai de cap, insa in prezent sa spunem ca sunt cu ea la 85% din reparatii/restaurari fata de ce as vrea sa fie.
Dupa cumparare masina s-a stricat a 2 zi. A durat 2 luni sa gasesc pe cineva competent care sa o poata repara (l-am gasit pe Marius langa Ploiesti, eu fiind din Timisoara) si asa am ajuns si mai apropiat de Cip77 din grupul de fronteristi care m-a ajutat enorm cu aducerea ei pe picioare. Pana la urma s-a dovedit a fi pompa de injectie defecta, desi in Timisoara am dus-o la testat in 3 locuri diferite si fiecare mi-a spus ca pompa este ok. Trecem peste asta.

Ce s-a facut la masina:
- arcuri, telescoape spate
- telescoape fata + inaltat bari torsiune (am castigat foarte mult la stabilitate cu inaltarea fetei)
- ulei, bucsaraie fata + spate, placute fata + spate, curea utilitati
- cauciucuri vara noi
- folie geamuri fata + parbriz, folie faruri
- chinuit 4 luni de zile pentru a face rost de dovata ca s-a platit taxa de prima inmatriculare si apoi inmatriculat pe mine masina
- indreptat bara fatza+far stanga care erau destul de strambe si descentrate
- vopsit bullbar care era pocnit si cu o parte de vopsea desfoliata de pe el
- schimbat complet boxe in masina + pus statie + instalat tableta android in bord (in curs de terminare a operatiunii, sper sa fie gata pana la Frontera Fest)
- spalat motor pe interior + softtuning la 150HP (cu multumiri Marius Ploiesti)
- paravanturi la geamuri
- polish profesional+detailing pe interior
- antigel schimbat, si o gramada de alte nimicuri bijuterite pe langa masina

Ce urmeaza:
- reparat senzori ABS
- reparat senzori 4x4
- schimbat ulei in cutie
- modificat cotiera pentru a fi utila nu doar de design cu e acuma
- poate facut rost de un interior de piele (cip tot ma bate la cap ca nu e bun de nimic)
- reimbracat volanul in piele
- cumparat alte jante + cauciucuri de iarna
- ce mi-o mai veni in cap pe parcurs

si niste poze cu monstrul:



Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Inca nu am apucat sa ii fac poze cu noile numere ... astazi bullbarul este inca la vopsit ... poate pe marti sau miercuri sa apuc sa o pozez cum trebuie.
Raspuns la subiectul Pompa Injectie Picura - cu Dezamorsare la data 18.08.2013, ora 19:37:40
verificat bujii sunt super ok toate 4, vefiricat si fise / cabluri, la fel.

discutat cu marius, aparent in acea parte de pompa poate picura doar una dintre conductele de motorina ...

le-am desfacut pe toate 4 si am observat ca una dintre ele picura pe la piulita, dar scuipa motorina spre pompa.

curatat din nou toate conductele si strans cu incredere la loc (chiar cu ciocanul)

aparent problema s-a rezolvat, ieri am facut toata smecheria si azi a pornit la sfert de cheie dupa aprox 14 ore de stat neporninta.

revin in vreo 2 zile cu detalii sa vedem cum porneste dimineata, dar cel mai probabil era acea conducta de motorina.

Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 17.08.2013, ora 10:25:06
dar cu cauciucurile ce iti veni? speri sa scada consumul sau care e smecheria cu astea mai inguste pe Frontera?

INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: catable, GabrielM, Payne007, vik69, valitess, kallatis