Raspuns la subiectul P0130 + Fum excesiv din motor si esapament la data 10.10.2013, ora 09:40:46
aparent toata distractia a pornit de la epuratorul de ulei ... care inca e infundat si dupa ce masina a fost refacuta complet se comporta la fel ca inainte de reparatie ... inca investighez situatia. voi reveni.
Raspuns la subiectul Buton SPORT dezactivat la data 07.10.2013, ora 07:39:17
pfff ... urata treaba ... asa e in Romania pe la service-uri. Toti se lauda ca stiu sa faca si pana la urma te trezesti ca iti fac masina si mai praf. Sunt patit cu din astea, motiv pentru care m-am apucat sa imi mai repar si singurel pe acasa una alta ca sunt satul de mari mesteri mecanici care fac doar din gura.
Raspuns la subiectul P0130 + Fum excesiv din motor si esapament la data 02.10.2013, ora 13:40:20
ms de incurajari cip. scuze ca nu am stat pe tel azi mai mult dar eram la magazinul de piese si in timp ce vb cu tine ma mai suna si fata de la birou cu alte probleme ... se pare ca atunci cand se aduna se aduna toate odata
am facut ceva poze, mi-ar place sa fac un tutorial despre cum se face toata treaba, dar din pacate nu cred ca voi avea timp. macar niste poze cu distractia tot o sa postez
Raspuns la subiectul P0130 + Fum excesiv din motor si esapament la data 02.10.2013, ora 11:00:32
rezolvat: garnitura chiuloasa praf, semeringuri supape praf, ulei in admisie / evacure, urmeaza sa duc chiuloasa la realiniat/refacut/curatat/reglat + schimbat segmenti pistoane + toata distractia colaterala ce rezulta din asta ... traiasca Oplel :D
Raspuns la subiectul P0130 + Fum excesiv din motor si esapament la data 29.09.2013, ora 01:31:48
Astra G motor Z16XEP cu urmatoarele probleme (cam la o saptamana dupa ce a fost turata in draci la ITP sa iasa gazele)
Masina se tureaza singura cam la 1500 de ture si ramane acolo orice s-ar intampla
Coduri de eroare
P0130 - 02 Sensor Circuit Malfunction (Bank I Sensor 1).
Fum greu pe esapament si din motor pe undeva pe langa galeria de evacuare
Filtru benzina imbacsit, schimbat cu altul nou
Eroare de "misfire" la cilindrul 3, desfacut si gasit bujia umeda, curatat pus la loc disparut eroare.
Pe luni o sa imi comand alta sonda (aia care era pe masina are 160k km si era si cu 2 fire inadite) + curatat EGR + curatat clapeta de acceleratie + verificat galeriile si aia de admisie si aia de evacurare , dar pana atunci poate ma lamureste si pe mine cineva care e faza cu fumul ala din galerie si din esapament. Deci am mai vazut sonde lambda stricate ... dar fum cum scoate masina mea nu am mai vazut decat la incendii ... imi e si frica sa o mai pornesc ca poate ia foc ...
Raspuns la subiectul Instalatie Xenon la data 24.09.2013, ora 20:31:48
ms claudiu de precizari, au fost de folos. inca nu am primit jucariile ... astept sa vina pe stoc ce am comandat eu. revin cu poze si detalii pe topicul asta cand ori reusi sa ma apuc de montant / termin de montat.
Raspuns la subiectul Coduri de eroare Opel Astra H ( CanBus ) la data 23.09.2013, ora 11:10:48
Fiind atat de multe se sterg toate, se porneste motorul cu scanerul conectat la ECU si se ia in considerare doar primul care apare.
Sunt prea multe sa fie chiar toate adevarate. De multe ori o eroare genereaza altele, dar asta nu inseamna neaparat ca urmatoarele care apar sunt si adevarate.
In alta ordine de idei
P0190 - Se refera la senzorul FRP - Fuel Rail Pressure. Verifica contactul ca poate fi inperfect / oxidat. imi apare si mie intermitent din cand in cand. Problema este ca motorul meu nu este common rail. Stie cineva la ce se refera pe un motor cu injectie diesel clasica?
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 23.09.2013, ora 11:07:11
... merele de aur! S-a bucurat Frontera ca a dat de un pic de noroi :D
Raspuns la subiectul Instalatie Xenon la data 15.09.2013, ora 21:12:51
deci da ... musai lupe? sau cum? cum ramane cu palariile mele din far ?
Raspuns la subiectul Instalatie Xenon la data 15.09.2013, ora 12:42:15
Pai stai atunci ca se complica treaba.
Farul de la Frontera B are deja in interiorul lui o chestie (nu stiu cum se numeste) care protejeaza becul H4. E ca un fel de aparatoare sau nu stiu cum sa ii spun (ca o palarie pentru bec), in care se introduce becul halogen si care ii focalizeaza lumina din varful becului spre oglinda de pe far. Sa inteleg ca acea stutza va trebui anulata / data jos si inlocuita cu lupe (universale) sau becul bixenon se potriveste in acel loc ?
Nu ma deranjeaza ca trebuie sa dau sticla jos de pe faruri, nici ca trebuie sa mai dau 100 ron pe lupe, doar vreau pareri despre cum e mai bine sa fac, sa nu ma trezesc ca imi cumpar kitul, il montez si imi dau seama ca de degeaba ...
Raspuns la subiectul Instalatie Xenon la data 14.09.2013, ora 22:14:02
am inteles, ms de raspuns. deci la mine cum e h4 - bixenon o sa raman fara flashuri presupun ... sau dau flashuri numai din proiectoarele suplimentare de pe grila radiator la frontera b. asa de siguranta o sa iau canbusuri ca nu e mare diferenta de pret, desi dupa ce am postat aici prima data am stat pe google si am vazut ca nici balastele canbus nu garanteaza 100% ca nu iti apare acea eroare pe GID. am gasit pe okazii 2 variante de h4 canbus 35w 6000k ... unele la 85 eur unele la 55 eur ... inca nu m-am hotarat care din ele :D. Ambele au balastele din aluminiu, dar alea mai scumpe au soclurile la becuri din metal ... cam asta ar fi singura diferenta :D ... si abureala din prezentare unde fiecare baga din top sa isi vanda marfa.
o sa caut sa vad daga gasesc si becurile de la proiectoare tot pe alb cat mai aproape de 6000k si revin cu poze dupa ce le montez.
pana la urma ai dreptate ... din ce am studiat si citit vreo ora acuma despre ele, toate sunt chinezarii )
aaaaa ... inca o intrebare ... care e faza cu lupa ? infara faptului ca arata mult mai bine ???
Raspuns la subiectul Instalatie Xenon la data 14.09.2013, ora 20:34:49
In urma catorva plimbari pe timp de noapte, am ajuns la concluzia ca ar fi indicat sa investesc niste bani intr-o instalatie de xenon pentru masina ... si cum imi place sa bijuteresc pe la ea, dupa un pic de studiu pe internet am ajuns la concluzia ca as vrea sa mi-o si motez singur. (nu mi se pare vreo procedura extrem de complicata)
Problema este ca sunt atat de multe oferte pe piata incat nu stiu dupa ce sa ma uit. Daca e cineva care se pricepe sa imi spuna si mie ce sa caut ca si: firma, putere in w, temperatura culoare, alte celea.
Am nevoie de H4 pentru masina si cred ca de balast CANBUS, in ideea in care daca acum mi se arde un bec imi apare pe display mesaj de eroare si nu as vrea sa ma trezesc cu eroarea aia cand oi monta xenoanele.
(Cip daca citesti pe aici si te stii da-mi un raspuns te rog) sau oricine altcineva are habar. Ms.
Raspuns la subiectul Bine v-am gasit la data 14.09.2013, ora 20:18:04
bine ai ajuns ... sa ne traiesti sanatos, bere cat mai rece si postari cat mai multe pe forum !
Raspuns la subiectul Pregatirea masinii pentru sezonul rece la data 14.09.2013, ora 11:33:39
Stie cineva cu exactitate ce marcaje trebuie sa apara pe anvelopele de iarna pentru a fi "legale" in fata militianului de Romania?
Mai exact unele site-uri sunt de parere ca daca scrie pe ele M+S este suficient, altele sunt de parere ca neaparat trebuie sa aiba desenat si fulgul ... pareri? Cunostinte? Vreo lege sau ceva unde scrie despre asta ...
Din ce stiam eu si ce tind sa cred este ca se aplica dupa cum urmeaza:
II) Prevederile exacte: definirea si utilizarea anvelopelor de iarna
Extras din Ordonanta Guvernului 5 / 2011
Art. I. — Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 670 din 3 august 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:
1. La articolul 6, după punctul 6 se introduce un nou punct, punctul 61, cu următorul cuprins: „61. anvelope de iarnă — anvelope omologate conform Directivei 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor și ale remorcilor acestora, precum și montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite CEE-ONU nr. 54, după caz.”
2. La articolul 102 alineatul (1), punctul 28 se modifică și va avea următorul cuprins: „28. conducerea autovehiculului pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculului de transport marfă cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone și al autovehiculului de transport persoane cu mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv cel al conducătorului auto, fără ca acestea să fie echipate cu anvelope de iarnă pe roțile axei/axelor de tracțiune sau fără a avea montate pe aceste roți lanțuri sau alte echipamente antiderapante omologate;”.
Extras din Directiva 92/23/CEE din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor și ale remorcilor acestora, precum și montarea lor
Anexa II
DEFINITII
2.2. „pneuri pentru zăpadă”: pneuri al căror desen al benzii de rulare și structură sunt proiectate înainte de toate pentru a asigura un comportament mai bun decât al pneurilor normale în noroi și în zăpadă proaspătă sau în curs de topire. Desenul benzii de rulare al pneurilor de zăpadă este în general caracterizat de elemente de crestătură și de matriță masive, mai distanțate unul de celălalt decât la pneurile normale;
3. CERINȚE PRIVIND INSCRIPȚIILE
3.1.5. literele „M + S” (sau „M.S.” sau „M & S”) dacă este vorba de pneuri pentru zăpadă
Apendicele 3
Partea A
Inaltimea inscriptiei M+S >= 4mm
Simbolul M+S poate fi departat de desemnarea dimensiunilor [/quote]
Raspuns la subiectul Buton SPORT dezactivat la data 14.09.2013, ora 11:29:52
Posibil / Probabil releul care aprinde / comanda bujiile. NU este scump, merita verificata si aceasta varianta.